کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایران اولین کشور منطقه برای بومی سازی 5G خواهد بود

پژوهشگاه ارتباطات ایران تعامل بین‌المللی خود را در زمینه‌ی پژوهش و راه‌اندازی نسل پنجم موبایل در کشور آغاز کرده  و قصد دارد نتیجه‌ی مطالعات خود را به اشتراک بگذارد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ محمد خوانساری - رئیس پژوهشگاه ارتباطات با اشاره به برنامه‌های مطالعاتی برای ورود نسل پنجم تلفن همراه  (5G) به کشور گفت:

در این زمینه علاوه بر تفاهم نامه های همکاری با شرکت های تحقیق و توسعه خارجی، مذاکرات همکاری و تعاملات بین المللی را آغاز کرده ایم و برنامه مشخصی در جهت همکاری پژوهشی با شرکتهای مطرح دنیا در حوزه تحقیق و پژوهش داریم.

ظاهرا قرار است مجموعه‌ی پژوهش‌های صورت گرفته از سوی ایران در زمینه نسل پنجم موبایل، به نوعی در بازار بین الملل به اشتراک گذاشته شود:

با توجه به اینکه استاندارد 5G یک تحول بنیادی در شبکه‌های ارتباطی محسوب می‌شود برنامه‌ریزی ۵ ساله برای ورود به این فناوری از هم اکنون آغاز شده تا ایران اولین کشور خاورمیانه باشد که این فناوری را بومی می کند.

خوانساری با بیان اینکه توافقات اولیه برای همکاری با شرکت‌های خارجی شکل گرفته است خاطرنشان کرد: 

هدف از پژوهش در زمینه نسل پنجم موبایل، تنها تولید مقاله نیست و قصد ما تولید اشتراکی دانش و تبادل علمی سازنده در این بازار است تا در نهایت به ثبت اختراع دست یابیم. مرکز تحقیقات مخابرات ایران در راستای آینده پژوهی و بسترسازی راه اندازی این فناوری در کشور، فعالیت خود را از سال گذشته آغاز کرده و ارتباطاتی با نهادها و افراد شناخته شده بین المللی برقرار کرده است.

رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران، استانداردسازی برای 5G را مربوط به سال ۲۰۱۶ عنوان کرد و گفت: پیش بینی شده است که فناوری نسل پنجم موبایل از سال ۲۰۲۰ در دنیا تجاری شود. در این زمینه نیازمند سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و پژوهش هستیم که دولت می‌تواند از این موضوع، حمایت کند.

وی با بیان اینکه هنوز برآورد هزینه‌ای مشخص از تحقیق و توسعه و مطالعات در زمینه 5G به دست نیامده است خاطرنشان کرد:

در این زمینه در حال تهیه پیش نویس هستیم و با نهادهای بین المللی قانونگذار و استاندارساز این حوزه نیز مذاکرات را برای ورود جدی تر بخش پژوهشی به این حوزه آغاز کرده ایم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27637 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/05/09 تعداد مشاهده: 2639
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

حسین 1394/05/12 23:10
استاندارد 5G آخر برای چی ؟ وقتی هنوز استانداردهای 3G و 4G به درستی در کشور ارائه نمیشه و هنوز بیش از 90 درصد کشور از این خدمان بی بهره اند و اون جاهایی هم که این خدمات ارائه میشه با محدودیت های شدید هستش اونوقت حرکت به سمت 5G چه لزومی داره ؟ وقتی هنوز مکالمه تصویری و اینترنت پرسرعت که از مزیت های این نسل ها می باشند قابلیت اجرایی در ایران را از لحاظ قانونی یا ندارند یا با محدودیت های فوق شدید دارند چطور میشه به 5G فکر کرد . وقتی هنوز ارائه اینترنت نیمه سرعت به کاربران با کلی اما و اگر و کلی تبصره و ماده صورت میگیره صحبت در مورد 5G فقط یه تز تبلیغاتیه . اگر همین نسل های فعلی به درستی اجرا بشند نیازهای کشور رو تا سال ها تامین میکنند و اگر اون موقع احساس نیاز به نسلی پیشرفته تر شد اون موقعس که حرکت به سوی این نسل مقرون به صرفه و دارای توجیه اقتصادی است .lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
مهیار 1394/05/11 23:36
5جی با سرعت حتما 20 مگابیت در ثانیه ...
علی محمد 1394/05/09 13:37
به جای اینکه اینا به دنبال 5g باشن که مثلا بگن ما زود تر به 5g رسیدیم برن قیمت سرسام آور قیمت اینترنتو کاهش بدن و محدودیت های حجمی رو ور دارن.هر کاری میکنن که پول از جیب مردم بره سرعت نت که بره بالا نا خواسته حجم زود تموم میشه و باید هی حجم خرید هنوز ما به 4g واقعی نرسیدیم اینا دنبال 5g هستند واقعا مسخره و خنده داره تو تمام دنیا اینترنت ارزون و مفته تو ایران از گوشت و مرغ گرون تره.