کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9225 | مشاهده و دانلود: 741886259 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/11 | اعضاء: 316979 | نظرات: 37910
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 اورجینال فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

برای خرید Xbox1 و PS4 عجله نکنید

هم پلی استیشن ۴ و هم ایکس‌باکس‌وان تا چند روز دیگر عرضه می‌شوند ( ۱۵ نوامبر برای PS4 و یک هفته بعد Xbox )  اما این بدان معنی نیست برای خرید آنها باید عجله کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی ایران؛ هر چند احتمالا بسیاری از علاقه‌مندان به بازی برای ورود این دو کنسول لحظه‌شماری می‌کنند اما شاید خوب باشد حداقل علاقه‌مندان به این کنسول‌ها چندماهی دست نگه دارند تا بتوانند واقعا از این کنسول‌ها لذت ببرند. اما چرا بهتر است فعلا این کنسول‌ها را نخریم
 
بهترین بازی های سال برای کنسول‌های جدید آماده نشده 
سه بازی BioShock Infinite. Grand Theft Auto V. The Last of Us. هنوز آماده کنسول‌های جدید نیستند. هنوز کسی نگفته این بازی‌ها حتی چه زمانی عرضه خواهند شد. آن‌ها که با کنسول‌های جدید عرضه خواهند شد مثل  Call of Duty: Ghosts, Battlefield 4, Assassin's Creed IV: Black Flag, Madden 25, NBA هم نسخه‌های بسیار خوب‌شان برای پلی استیشن ۳ و ایکس‌باکس ۳۶۰ وجود دارند. 
 
 
بازی‌هایی که پشتیبانی نمی‌کنند
احتمالا بسیاری از شما می‌دانید که نه PS4 و نه Xbox  در حال حاضر نمیتوانند بازی‌های PS3 و  Xbox 360 را اجرا کنند. این کنسول‌ها حتی نمی‌توانند بازی‌هایی که به صورت آنلاین از طریق PSN یا  Xbox Live Arcade خریداری شده‌اند را هم اجرا کنند. اگر شما تصمیم بگیرید که یک بازی جالب قدیمی مثل Grand Theft Auto V ( یا هر بازی دیگری که در کلکسیون خود دارید) را اجرا کنید باید دوباره کنسول قدیمی‌تان را روشن کنید. 
 
 
گرافیکی‌هایی که نمی‌رسند
وقتی شما یک کنسول جدید می‌خرید انتظار دارید با گرافیک جدیدی روبه رو شوید اما واقعیت این است که همه بازی‌هایی که قول گرافیک جدیدی داده‌اند مثل Watch Dogs, Titanfall, Infamous: Second Son, Destiny سال ۲۰۱۴ عرضه خواهند شد. 
 
سرویس‌های آنلاین در دسترس نیستند
سرویس Gaikai سونی که از تکنولوژی بازی همزمان برای PS4 استفاده می‌کند در هنگام عرضه کنسول در امسال در دسترس نخواهد بود. سرویس TV و living-room-dominating strategy مایکروسافت نیز . هم اکنون هم ایکس‌باکس ۳۶۰ و هم پلی‌استیشن ۳ هر دو به سرویس‌های آنلاین و اپلکیشین‌های خیلی خوبی متصل‌اند و از سرویس‌های استریمینگ را پشتیبانی می‌کنند. البته کنسول های جدید احتمالا به زودی از سرویس‌های جدید و اپلکیشین‌ها پشتیبانی خواهند کرد اما حداقل تا آن زمان فاصله داریم. 
از سوی دیگر برخی نرم‌افزارها حداقل تا حدود شش ماه دارای باگ و ضعف‌ّهایی خواهند بود و به تدریج آن‌ها بر طرف می‌شوند. اگر خیلی زود به سراغ کنسول‌ها بروید در واقع باید نخستین آزمایشگرهای نرم‌افزارهایی باشید که مرتبا در حال به روز شدن‌اند. 
از سوی دیگر حتی اگر خیلی زود به سراغ این کنسول‌ها بروید و برخی سرویس‌های آنلاین آنها را برای بازی برگزینید بسیاری از دوستان شما آنجا نیستند و بدون دوستان بازی کردن جذابیت چندانی ندارد. 
همچنین هنوز هیچ کس این کنسول‌ها را دقیق بررسی نکرده است. شاید یکی از این دو نسبت به دیگری برتری بیشتری داشته باشد که خرید سریع جلوی انتخاب دقیق را می‌گیرد.
بنابراین علی رغم همه اشتیاقی که دارید شاید بهتر است ۶ ماه برای خرید صبر کنید، قطعا ضرر نمیکنید .

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17803 گروه خبری: اخبار بازی و سرگرمی منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1392/08/21 تعداد مشاهده: 2538
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Ghost 1392/10/15 18:28
ممنون واقعا عالی بود...
فقط به نظر شما xbox1 بهت است یا PS4 ؟
اگر قیمت هر دو کنسول را دارید بگید لطفا!
Ghost 1392/10/15 18:27
ممنون واقعا عالی بود...
فقط به نظر شما xbox1 بهت است یا PS4 ؟
اگر قیمت هر دو کنسول را دارید بگید لطفا!