کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابلیت های کاربردی مرورگر شما

یکی از نرم افزار هایی که بیشترین میزان استفاده را در رایانه شما دارد، مرورگر است. در این مطلب شما را با پر استفاده ترین برنامه رایانه تان بیشتر آشنا می کنیم.

مرورگر

۱- صفحه خانگی انتخاب کنید:زمانی که مرورگر خود را باز می کنید، با چه صفحه ای رو به رو می شوید؟ در مرورگر های مختلف می توان تنظیمات صفحه خانگی را تغییر داد تا پس از باز کردن مرورگر، مستقیم به آن صفحه دلخواه هدایت شوید.

در کروم: روی ۳خط افقی که در بالا و سمت راست صفحه قرار گرفته است، کلیک و Settings را انتخاب کنید. در ستون سمت چپ دوباره Settings را انتخاب و به زیر بخش “On Startup” مراجعه کنید. بین ۳ گزینه موجود “Open a specific page or set of pages” را انتخاب و سپس روی لینک “Set pages” کلیک کنید. یک یا چند آدرس وب سایت راکه دوست دارید ،تایپ و روی OK کلیک کنید. حال صفحه (یا صفحاتی) که آدرس داده اید، به محض شروع به کار کروم، باز می شود.

در فایر فاکس: روی آیکنی که به شکل ۳ خط افقی و در بالای صفحه قرار دارد کلیک کنید و Options یا Preferences را انتخاب کنید. در تب General گزینه “When Firefox starts” را روی “Show my homepage” قرار دهید. سپس در زیر آن، آدرسی راکه دوست دارید به عنوان صفحه خانگی شما باز شود ،تایپ کنید. در نهایت روی OK کلیک کنید.

در اینترنت اکسپلورر: روی آیکن چرخ  دنده در سمت راست کلیک و Internet Options را انتخاب کنید. به تب General بروید و در زیر “Home page” آدرس وب سایت مورد نظر خود را وارد کنید.

در سافاری: به مسیر Safari >> Preference بروید. در زیر تب General به بخش “Homepage” بروید و آدرس را تایپ کنید.

۲- پین کردن برگه ها:این ویژگی  برای افرادی است که از فایرفاکس و کروم استفاده می کنند و کسانی که دوست دارند سایت های محبوب خود را در طول روز باز نگه دارند و البته صفحات باز شده زیاد جایی را اشغال نکند. به گزارش zoomit ،برای پین کردن صفحات باز شده در مرورگر، لازم است سایت را باز کنید، روی تب مرورگر آن سایت کلیک راست و روی “Pin Tab” کلیک کنید.تب مربوط به این صفحه در حالت کوچک تری نمایش داده و به سمت چپ مرورگر کشیده می شود. دیگر اصلا اهمیت ندارد چه تعداد تب باز کرده اید، همگی می توانند در حالت کوچک تری قرار بگیرند و فضای کافی برای دسترسی به تب های پهن تر آزاد شود. برای غیر فعال کردن پین هر کدام از تب های باز شده، تنها لازم است روی آن کلیک راست و “Unpin Tab” را انتخاب کنید.

۳- کلیک میانه:همانطور که می دانید اگر غلتک میانه ماوس را به سمت پایین فشار دهید،به عنوان کلیک میانه عمل خواهد کرد. اما می دانستید اگر همین کلیک میانه را روی یک لینک انجام دهید، همان لینک در تبی جدید از مرورگر باز خواهد شد؟ این روش سرعت شما را در باز کردن صفحات در کنار یکدیگر بیشتر خواهد کرد.

۴- زوم کردن متن ها:آیا تا به حال سایتی را باز کرده اید که اندازه متون آن بسیار کوچک باشد؟ برای بزرگ نمایی متن ها و تصاویر در هر مرورگری، تنها لازم است دکمه CTRL و علامت مثبت (+) را با یکدیگر فشار دهید. برای بازگشت از بزرگ نمایی و کوچک کردن متن و تصاویر نیز۲ دکمه CTRL و علامت منفی (-) را با هم فشار دهید. اما تا هر مقدار که زوم کرده اید، اگر بخواهید سریع به حالت اول بازگردد CTRL و صفر (۰)را هم زمان فشار دهید تا زوم صفحه به نقطه اولیه بازگردد. همچنین می توانید دکمه CTRL را نگه دارید و هم زمان چرخ اسکرول ماوس خود را برای افزایش یا کاهش زوم بالا یا پایین ببرید.

۵- وب گردی خصوصی:اگر دوست ندارید دیگران از کار هایی که در محیط آنلاین و با مرورگر خود انجام می دهید آگاه شوند، تنها نیاز است مرورگر خود را روی حالت مرور خصوصی تنظیم کنید.در هر مرورگری به غیر از کروم، ۳ دکمه CTRL + SHIFT + P (در مک COMMAND + SHIFT + P ) را با یکدیگر فشار دهید.در کروم از ۳ دکمه CTRL + SHIFT + N ( در مک COMMAND + SHIFT + N ) استفاده کنید. در سافاری مرور خصوصی یا private browsing در منوی تنظیمات این مرورگر وجود دارد. همین که این حالت را فعال کنید در صفحه ای جدید می توانید به مرور وب به صورت خصوصی و محرمانه بپردازید.

۶- به روزرسانی های جدید مرورگر را کنترل کنید:نگه داشتن مرورگر در آخرین نسخه بسیار ضروری است. در تنظیمات هر مرورگر می توانید به روزرسانی را انجام دهید یا این که نسخه جدید آن ها را دانلود کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23204 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/07/27 تعداد مشاهده: 1410
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر