کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316277 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نسخه موبایل مرورگر گوگل کروم حالا 400 میلیون کاربر دارد

در تیرماه امسال، گوگل در کنفرانس Google I/O اعلام کرد که نسخه موبایل مرورگر کروم بیش از 300 میلیون کاربر دارد که حدود ده برابر نسبت به سال قبل افزایش داشته است.


google-chrome-400-million

حالا و تقریباً شش ماه بعد، دارین فیشر که یکی از مدیران اجرایی گوگل است در انجمن توسعه‌‏دهندگان کروم اعلام کرده که این آمار به 400 میلیون کاربر رسیده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ علاوه بر ظاهر جدید Material Design و اعمال تغییرات در امن شدن هر چه بیشتر مرورگر، برنامه‌نویسان کروم ویژگی‏‌های جدیدی نیز به آن اضافه کرده‌اند. یکی از این تغییرات حذف تاخیر 300 میلی‌ثانیه‌‏ای دابل تپ‏‌ها می‌‏باشد. با حذف این تاخیر، برای کاربران این مرورگر روانتر شده و به توسعه‏‌دهندگان اجازه‏‌ی کنترل بیشتر بر روی انیمیشن‏‌ها را می‏‌دهد.

همچنین صفحات وب نیز امکان تغییر رنگ نوار ابزار را دارند و نرم‌‏افزارها را در پنجره‌‏ی Recent apps که در اندروید 5 اضافه شده، نشان می‏‌دهد. همچنین فیشر در این مراسم چند اسلاید نشان داد که حاکی از بهبود عملکرد و دادن حجم کاری بیشتر به GPU موبایل است که می‏‌تواند مصرف باتری را کاهش دهد. همچنین وی به تگ جدید سازگار با موبایل در نتایج جستجو اشاره کرد که به کاربران کمک می‏‌کند تا وب‏‌سایت‏‌هایی را پیدا کنند که برای صفحات کوچک‏تر موبایل بهینه شده‏‌اند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23833 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: farnet.ir تاریخ خبر: 1393/09/06 تعداد مشاهده: 1562
سافت گذر