کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قفل‌کردن صفحه نمایش دستگاه تنها با دو تپ متوالی

doubletaptosleepbanner

کارکرد توییک DoubleTapToSleep شاید آن قدری نباشد که بتوان یک پست مفصل در مورد آن نوشت، اما بسیاری از شما موافق خواهید بود که این عنوان برای طیف وسیعی از افراد چنان کاربردی می‌تواند باشد که توجه در اندازه‌ی یک پست شاید صحیح‌ترین برخورد با آن تلقی شود.

 

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ به کمک توییک Activator می‌توانید بسیاری از کارها را به فرامین مختلف اختصاص دهید. به عنوان مثال می‌توانید مشخص کنید که نگه‌داشتن دکمه‌ی زیادکردن صدا صفحه نمایش دستگاه را قفل کند. این توییک علاوه بر این که موجب راحتی عمومی کاربران می‌شود، برای آن دسته از کاربرانی که به عنوان مثال دکمه‌ی پاور دستگاهشان خراب شده چیزی فراتر از یک توییک برای راحتی است و موردی حیاتی تلقی می‌شود.

 

به شخصه وقتی بین اکشن‌های مختلفی که می‌توان برای عمل قفل‌کردن صفحه نمایش در توییک Activator تعیین کرد چرخ می‌زنم، موردی نیست که با جان و دل سراغ آن بروم. همواره موقع بالا پایین کردن این لیست جای خالی دو بار تپ‌کردن بر روی صفحه را حس می‌کردم و حدس میزدم که بودن چنین گزینه‌ای توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند، اما خبری از این گزینه در Activator نیست.

 

اما با وجود DoubleTapToSleep دیگر این نیاز با خلأ مواجه نیست. پس از نصب‌کردن این توییک می‌توانید در هر نقطه از هوم اسکرین یا لاک اسکرینتان دوبار پشت سر هم تپ کرده و از این طریق دستگاه را به حالت لاک ببرید. در صورتی که به دنبال اجتناب از به کاربردن دکمه‌ی فیزیکی پاور هستید، شاید توییک DoubleTapToSleep مناسب‌ترین راه نرم‌افزاری جهت لاک‌کردن گوشی باشد.

 

قیمت DoubleTapToSleep به موجب کارکرد ساده‌ی آن رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه جهت استفاده نیست. توجه داشته باشید که برای استفاده از این عنوان باید سیستم عامل دستگاهتان حداقل آی‌اواس ۸ باشد. DoubleTapToSleep را می‌توانید در سورس بیگ‌باس بیابید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 24279 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/10/04 تعداد مشاهده: 1689
سافت گذر
نظرات بینندگان

محید فرد 1393/10/04 13:06
واقعا کاربردیه!! چون به نظر من اولین مشکلات گوشی از همین کلید های مکانیکی شروع میشه که بعد از تعمیر هم اکثرا مثل روز اول نمیشن