کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Semaphore آپدیت جدید نرم‌افزار TinyUmbrella را منتشر کرد

0

توسعه‌دهنده‌ی ابزار TinyUmbrella به نام Semaphore معروف به notcom به تازگی آپدیتی جدید برای این ابزار بکاپ‌گیری از فایل‌های SHSH منتشر کرده که نسخه‌ی آن را همچنان در وضعیت آزمایشی به ۸.۲.۰.۴۱ می‌رساند.

 

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ همانطور که چندی پیش خدمتتان اعلام کردیم، Semaphore اخیراً نسخه‌ی بازنویسی‌شده‌ای از ابزار TinyUmbrella را منتشر کرده که ساختاری متفاوت و کاربری ساده‌تری نسبت به گذشته دارد. او پس از انتشار این نسخه از ابزار کاربران را به ذخیره‌کردن فایل‌های SHSH دستگاهشان دعوت کرد. زیرا این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک بتوان سیستم عامل آی‌دیوایس‌ها را دانگرید کرده و به نسخه‌های پیشین بازگردادند. آموزش کامل نحوه‌ی ذخیره‌سازی این فایل‌ها و چند و چون آن‌ها را در پستی کامل برایتان بازگو کرده‌ایم.

 

نسخه‌ی جدید TinyUmbrella تغییر بنیادینی نسبت به نسخه‌ی قبلی به خود ندیده است. آنطور که در توضیحات آپدیت آمده، عمده‌ی تغییر متوجه بهبود عملکرد و رفع نقص‌هایی است که روند دریافت فایل‌های SHSH را در موقعیت‌های مختلفی می‌توانستند مختل کنند. مواردی نظیر سازگارنبودن معماری آیتونز با TinyUmbrella و وجود اشکالاتی در اتصال اینترنتی کاربر. برای مشاهده‌ی لیست کامل تغییرات می‌توانید از این صفحه استفاده کنید.

 

در صورتی که به کمک نسخه‌ی معرفی‌شده‌ی پیشین فایل‌های SHSH مربوط به دستگاهتان را دریافت کرده‌اید، نیازی نیست که دوباره سراغ نسخه‌ی جدید رفته و روند را تکرار کنید. اما اگر تا به امروز این کار را نکرده‌اید، توصیه‌ی اکید می‌کنیم که به سراغ دانلود TinyUmbrella رفته و به کمک آموزش منتشرشده در وبسایت فایل‌های SHSH مربوط به دستگاه خود را دریافت کنید. همانطور که در پست آموزشی نیز اعلام کردیم امکان دانگریدکردن فعلاً فراهم نیست. اما روزی که احیاناً این امکان فراهم شود، فایل‌های SHSH ضروری‌ترین چیزی است که به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

 

برای دانلود نسخه‌ی ۸.۲.۰.۴۱ نرم‌افزار TinyUmbrella به این لینک رفته و از بخش DOWNLOADS / LINKS در ستون راست فایل مناسب برای سیستم عامل دستگاهتان را دانلود کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25737 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1394/01/05 تعداد مشاهده: 1768
سافت گذر