کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مجازی‌سازی نرم افزارها با استفاده از 2X

با استفاده از 2X Application Server می‌توانيد تمامی نرم افزارهای تحت ويندوز يا حتی تحت وب خود را بصورت متمرکز و مجازی در اختيار کاربران خود بگذاريد. تنها با يک بار نصب برنامه های مورد نياز بر روی Server ، امکان استفاده همزمان تمامی کاربران از نرم افزارها فراهم می‌شود.

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛متمرکز کردن برنامه ها و بانک های اطلاعاتی در ديتاسنترها هزينه نگهداری و کنترل دسترسی ها را بطور چشم گيری کاهش می‌دهد.

نرم افزار 2X بدون نياز به هرگونه تغيير در سورس برنامه ها و يا ايجاد تغيير در ساختار فعلی شبکه، بخش کلاينتی برنامه‌های سرور/کلاينتی را کاملا حذف مي‌کند و کاربران براحتی می توانند برنامه‌های خود را اجرا کنند.

2X همزمان باعث افزایش سرعت و امنیت و کاهش چشم گیر هزینه‌ها می‌شود.

2Xpert ayco 1

درصد کاهش هزینه ها:

 

2Xpert ayco 3

ویژگیهای مهم 2X:

  • 2Xpert ayco 2مدیریت و نگهداری آسان و متمرکز: کلیه نرم افزارهای سازمانی فقط یکبار بر روی Serverهای 2X نصب شده و سپس توسط کلیه کاربران قابل استفاده خواهند بود.
  • کاهش هزینه های سخت افزاری (تبدیل کامپیوترهای قدیمی به کامپیوترهایی کارا و قوی): کاربران Thin Client و یا هرگونه سخت افزاری می توانند نرم افزارهای سنگین سازمانی را اجرا نمایند.
  • کاهش هزینه های پشتیبانی: چون نرم افزارها بر روی Server اجرا می شوند و سمت کاربران هیچ پردازشی صورت نمی پذیرد هزینه های پشتیبانی به شدت کاهش می یابد.
  • کاهش زمان نصب نرم افزارها و هزینه های بروز رسانی: نصب و یا بروز رسانی نرم افزارها تنها یک بار بر روی Server انجام می شود. سپس همه کاربران می توانند از آن استفاده نمایند.
  • متمرکز کردن اطلاعات و بالا بردن ضريب امنيتي شبکه و داده ها: همه اطلاعات در Server ها ذخیره می شود و اصولا چیزی برای ذخیره شدن بر روی Clientها وجود ندارد. همچنین در Serverهای 2X استفاده از قابلیتهای امنیتی نظیر Load Balancing و Fail Over امنیت دسترسی کاربران به نرم افزارها را تضمین می کند.
  • انجام تمامی پردازش ها بر روی Server و افزایش سرعت کاربران: سرعت هرکاربر فارغ از نوع سخت افزارش در حد سرعت Server افزایش می یابد. زیرا تمامی عملیات پردازش اطلاعات بر روی Server انجام می شود.
  • تخصیص Desktop مجازی به کاربران: هر کاربر می تواند Desktop مجازی با تمامی نرم افزارهای مورد نیازش داشته باشد.
  • امکان انتشار برنامه ها بر روی اینترنت: امکان دسترسی به برنامه های انتشار یافته در هرنقطه از جهان از طریق Internet Explorer و یا 2X Application Client.
  • عدم وابستگی به بستر ارتباطی و حتی سیستم عامل: کاربران می توانند از طریق هر کامپیوتری در دنیا و با Boot شدن از روی یک Flash Memory به نرم افزارهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
  • کاهش هزینه های خرید License برای نرم افزارهای گران قیمت: با نصب یکباره نرم افزارهای گران قیمتی مانند CATIA ، Fluent، ANSYS و ... بر روی Server، کاربران هم می توانند از همان تک License استفاده نموده و نرم افزارها را اجرا نمایند.
  • نصب و کاربری بسیار آسان: برای انتشار یک نرم افزار جدید در اینترنت کافیست آنرا بر روی Server نصب نموده و با یک Drag & Drop وچند کلیک ساده امکان استفاده از آنرا برای همه کاربران فراهم آورد.
  • امکان Boot شدن کاربران از طریق شبکه: به کمک این ویژگی بروز رسانی سیستم عامل کاربران به سادگی و با بروز کردن Image سیستم عامل بر روی یک Share Folder در شبکه فراهم می اید.
  • پشتیبانی از پروتکل های متنوع: مدیر شبکه بسته به نیاز می تواند از Microsoft RDP ، Citrix ICA، 2X و یا Nomachine NX protocols استفاده نماید
  • فیلتر کردن نرم افزارها: امکان فیلتر کردن نرم افزارها بر اساس Username، Group، Computer Name و یا IP Address.
  • کاهش مصرف انرژی: مصرف برق در هر کامپیوتر حدود 300 وات می باشد. اگر کاربران برای دسترسی به نرم افزارهای خود از Thin Client استفاده نمایند مصرف انرژی آنها 95% کاهش می یابد!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 28606 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/07/14 تعداد مشاهده: 2067
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر