کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316282 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

Atlassian ترلو را با ۴۲۵ میلیون دلار خرید

کمپانی نرم‌افزاری اطلسین که در استرالیا فعالیت می‌کند، با پرداخت ۴۲۵ میلیون دلار ترلو را تصاحب می‌کند.

Atlassian ترلو را با ۴۲۵ میلیون دلار خرید

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛کمپانی استرالیایی اطلسین که یکی از غول‌های نرم‌افزاری اقیانوسیه است، در نظر دارد با پرداخت ۴۲۵ میلیون دلار، ترلو را تصاحب کند. ۳۶۰ میلیون دلار به‌صورت نقد و ۶۵ میلیون دلار باقی‌مانده در قالب سهام به ترلو پرداخت خواهد شد. ترلو یکی از اپلیکیشن‌های تحت وب بسیار محبوب در زمینه‌ی مدیریت پروژه است که علاوه بر دسترسی با استفاده از وب، برای پلتفرم‌های مختلف نیز دارای اپلیکیشن‌هایی است که دسترسی به آن را بسیار ساده می‌کند.

جِی سیمونز، مدیرعامل اطلسین در خصوص ترلو می‌گوید:

ترلو یک بستر ارتباطی تصویری محبوب و عالی است.

سیمونز به این نکته اشاره کرده است که اطلسین به دنبال دست بردن به این محصول محبوب نیست. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، ترلو به‌صورت دست‌نخورده باقی خواهد ماند و این کمپانی استرالیایی برنامه‌ای برای توقف فعالیت، تغییر نام یا تغییر هسته‌ی اصلی فعالیت آن ندارد.

سیمونز به این نکته اشاره کرده است که مهندسان اطلسین در کنار کارمندان و متخصصان ترلو که تحت شروط قیدشده در قرارداد خرید، می‌توانند در این کمپانی باقی بمانند، اقدام به توسعه و اختصاص منابع بیشتر به ترلو خواهد کرد که این موضوع مورد استقبال کاربران واقع خواهد شد.

ترلو محصول کمپانی نرم‌افزاری Fog Creek است که در سال ۲۰۱۱ برای اولین بار معرفی شد و در اختیار کاربران قرار گرفت. ایده‌ی ترلو برگرفته از روش مدیریت پروژه‌ی ژاپنی موسوم به kanban است که برای اولین بار توسط مهندس صنایع ژاپنی، تایچی اونو اواخر دهه‌ی ۴۰ میلادی در کمپانی تویوتا معرفی شد و مورد استفاده قرار گرفت. این روش مشتمل بر یک تابلوی مجازی است که در آن می‌توان با ایجاد ستون‌هایی، کارت‌های مربوط به یک وظیفه را قرار داد و هر یک از اعضای پروژه، با انتصاب یک کارت به نام کاربری خود می‌تواند آن را به ستون‌های بعدی که غالبا نشان‌دهنده‌ی در حال انجام بودن یا پایان وظیفه‌ی مورد نظر است، انتقال دهد.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، ترلو هم‌اکنون بیش از ۱۹ میلیون کاربر دارد که نیمی از آن‌ها در قالب تیم‌هایی از این سرویس برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کنند. از جمله‌ی تیم‌های نام‌آشنا که جزو کاربران ترلو هستند باید به گوگل، پیکسار و ادوبی اشاره کرد. ترلو موفق شده است در عمر فعالیت خود بیش از ۱۰.۳۴ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

سیمونز اعلام کرده که ترلو یک گزینه‌ی ایده‌آل برای خرید توسط اطلسین است، چراکه این کمپانی استرالیایی در زمینه‌ی ارائه‌ی نرم‌افزارهای اداری و مدیریت پروژه مانند JIRA فعالیت می‌کند. آمارهای اطلسین نشان از این دارند که برخی از کاربران، از دو سرویس جیرا و ترلو به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌کنند و از این‌رو ترلو خرید مناسبی برای اطلسین است.

مایکل پریور، مدیرعامل ترلو اعلام کرده که هدف کمپانی تحت مدیریتش جذب بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر است که اتفاقا اطلسین نیز چنین هدفی را برای ترلو در نظر گرفته است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35185 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/10/25 تعداد مشاهده: 1976
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر