کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316269 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

موزیلا نسخه 86 فایرفاکس را منتشر کرد

به گزارش سافت گذر، موزیلا به تازگی نسخه 86 فایرفاکس را منتشر کرده و در آن ویژگی های جدیدی از جمله Total Cookie Protection را قرار داده تا با ساخت محفظه ای خاص، اجازه ندهد سایت هایی که از آنها بازدید می کنید شما را ردیابی کنند. این آپدیت همچنین، اجازه مشاهده چندین ویدیو به صورت تصویر در تصویر را ارائه می کند. ظاهر بخش چاپ اسناد هم بهبود یافته و با تنظیمات رایانه همگام سازی شده و عملکرد کلی مرورگر هم بهتر شده است.

فایرفاکس موزیلا موزیلا فایرفاکس مرورگر مرورگر فایرفاکس

چند سالی می شود که فایرفاکس خودش را مرورگری معرفی کرده که ضد کروم بوده و بیشتر روی حفاظت از حریم شخصی کاربران تمرکز دارد. با این آپدیت، محصول موزیلا ویژگی به نام Total Cookie Protection را دریافت کرده که می توان آن را با تغییر تنظیمات ETP و بخش Strict Mode فعال نمود. این قابلیت دسترسی کوکی های ساخته شده از سایت هایی که بازدید کرده اید را محدود می کند تا نتوانند شما را در فضای سایبری ردیابی کنند.

البته کوکی ها فقط برای ردیابی استفاده نمی شوند بلکه برخی از آنها برای درست کار کردن سایت ها به کار می روند. در این بین، برای مواردی که برای اهداف ضد ردیابی از آنها استفاده می شود، فایرفاکس محفظه ای موقتی می سازد تا وبگردی شما با مشکل مواجه نگردد. این ویژگی دقیقاً یک ماه پس از معرفی سوپر کوکی ها که نمونه قدرتمندتری از کوکی ها هستند، به فایرفاکس آمده است.

در میان قابلیت های مربوط به افزایش کارایی، موزیلا دکمه های پرینت اسناد را به روز کرده تا استفاده از آنها آسان تر گردد و با تنظیمات رایانه هماهنگی بیشتری داشته باشند. به علاوه، فایرفاکس به شما اجازه مشاهده چندین فیلم به صورت تصویر در تصویر را می دهد.

با این آپدیت، بخش های مربوط به WebGL به فرآیندهای مخصوص پردازنده گرافیکی منتقل شده اند تا نه تنها فایرفاکس بتواند این فعالیت ها را بهتر انجام دهد بلکه کمتر هنگ کند و عملکردش بهبود یابد.

شما می توانید جدیدترین نسخه فایرفاکس را از اینجا دانلود کنید. البته چنان چه این مرورگر را در رایانه خود دارید، می توانید منتظر بمانید تا به صورت خودکار آن را دریافت نمایید. اگر هم دوست دارید به صورت دستی فایرفاکس خود را آپدیت کنید، می توانید با مراجعه به منوی همبرگری شکل (سه خط روی هم) و سپس Help و بعد کلیک روی About ببینید آیا نسخه جدید در دسترس قرار دارد یا خیر. وقتی این به روزرسانی نصب شد، باید فایرفاکس را ری استارت کنید. در سیستم عامل لینوکس نیز باید مدت بیشتری منتظر بمانید تا این آپدیت به دستتان برسد.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 48589 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/12/06 تعداد مشاهده: 2423
سافت گذر