کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316301 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دستگاه کشلس یا خودپرداز غیر نقدی چیست ؟

همه ما این موضوع را درک می کنیم که جابجایی پول نقد می تواند چالش های زیادی را به همراه داشته باشد. به همین خاطر استفاده از دستگاه خودپرداز برای هر مکانی ضروری به نظر می رسد. خودپردازهای موجود در بازار یا همان دستگاه های ATM امکان دریافت پول نقد را نیز برای شما فراهم می کنند؛ اما گاهی اوقات لزومی برای ارائه وجه نقد توسط دستگاه های خودپرداز نیست. در چنین شرایطی بهتر است که افراد از دستگاه خودپرداز غیر نقدی استفاده کنند. می دانیم که یکی از ابهامات شما برای خرید دستگاه کشلس این است که این دستگاه می تواند جایگزین خوبی برای ATM باشد؟ در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با مزایای دستگاه خودپرداز غیرنقدی نسبت به دستگاه های خودپرداز ATM آشنا کنیم

دستگاه خودپرداز غیر نقدی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد مزایای دستگاه خودپرداز غیر نقدی صحبت کنیم، باید در مورد این دستگاه یک توضیح کلی بدهیم. دستگاه خودپرداز غیرنقدی که به آن دستگاه کشلس نیز می گویند، یکی از انواع دستگاه هایی است که با اتصال به سامانه های مختلف بانک ها، می تواند تراکنش ها و خدمات مختلفی را ارائه کند.

تفاوت اصلی دستگاه کش لس با دستگاه های خودپرداز معمولی، عدم امکان دریافت وجه است. در واقع این دستگاه ها تمامی خدمات مربوط به دستگاه های ATM را به غیر از دریافت وجه به مردم ارائه می کنند. بنابراین، شاید این محدودیت باعث شود تا برخی از افراد تصور کنند که دستگاه کش لس ارزش خرید بالایی ندارد. با این حال با توجه به مزایای این دستگاه و همچنین عدم نیاز مردم به پول نقد، خرید آن ها می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

مزایای دستگاه کش لس نسبت به دستگاه ATM

این روزها در بسیاری از مراکز تجاری و اداری شاهد به کار رفتن دستگاه کش لس به جای دستگاه ATM هستیم. دلیل پرکاربرد شدن این دستگاه نیز مزایای آن نسبت به دستگاه های رایج و معمولی است. خوشبختانه به لطف اینکه بسیاری از مردم احتیاجی به پول نقد ندارند، استفاده از این دستگاه ها می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. به خصوص اگر بودجه افراد حقیقی و حقوقی برای دریافت و خرید دستگاه های ATM معمولی کم باشد.

  1. سرعت نصب بالاتر دستگاه کش لس

یکی از مهم ترین مزایای دستگاه خودپرداز غیرنقدی نسبت به دستگاه های نقدی این است که نصب این دستگاه ها سریع تر انجام می شود. بنابراین، در مواقعی که نیاز به اجرا و نصب سریع تر دستگاه خودپرداز باشد، می توان از دستگاه کش لس استفاده کرد.

  1. اشغال فضای کمتر

یکی از محدودیت هایی که برای نصب دستگاه ATM در محیط های مختلف وجود دارد، محدودیت فضا است. دستگاه خودپرداز غیرنقدی به دلیل اینکه محلی برای ذخیره سازی پول نقد ندارد، فضای کمتری را اشغال می کند. به همین خاطر برای محیط های کوچک و حتی داخل فروشگاه ها، استفاده از این دستگاه می تواند گزینه بهتری نسبت به دستگاه های بزرگ ATM باشد.

  1. قیمت پایین تر کش لس

این روزها قیمت دستگاه خودپرداز برای بسیاری از مردم حائز اهمیت شده است. اشخاص حقیقی و حقوقی که نیاز به دستگاه های خودپرداز دارند، می توانند به جای اینکه هزینه زیادی برای خرید دستگاه های خودپرداز نقدی کنند از دستگاه های کش لس استفاده نمایند که قیمت بسیار پایین تری نیز دارند. در هر صورت دستگاه های کش لس می توانند با خدمات متنوع و قیمت به صرفه خودشان برای افرادی که بودجه محدودی دارند نیز گزینه خوبی محسوب شوند.

  1. ارائه خدمات بانکی به صورت 24 ساعته

محدودیت در ارائه خدمات بانکی در برخی از خودپردازها باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها به دنبال خرید دستگاه هایی باشند که خدمات خودشان را به صورت شبانه روزی ارائه می کنند. دستگاه کشلس می تواند خدمات بانکی را از اعم از کارت به کارت، پرداخت قبوض و ... را به صورت 24 ساعته به مردم ارائه کند. بنابراین، احتمال قطعی دستگاه های خودپرداز غیر نقدی به حداقل می رسد.

  1. سرعت تراکنش بالای دستگاه خودپرداز غیرنقدی

یکی از مشکلاتی که معمولا در دستگاه های خودپرداز نقدی شاهد آن هستیم، سرعت پایین تراکنش ها است. متاسفانه این موضوع باعث می شود تا صف های طولانی در پشت دستگاه های خودپرداز نقدی به وجود بیاید. به خصوص اینکه دریافت پول نقد نیز می تواند باعث کندتر شدن فرآیند استفاده از این دستگاه ها شود. ولی در دستگاه کشلس دیگر این محدودیت ها وجود ندارد. سرعت تراکنش در این دستگاه ها بسیار بالاست. بنابراین، همه افراد می توانند در کمتر از 1 دقیقه از خدمات این دستگاه ها استفاده نمایند و سریع تر به کارهای روزمره خودشان برسند.

  1. امکان احراز هویت در کشلس

گاهی اوقات استفاده از خدمات دستگاه کشلس باید به صورت محرمانه انجام شود. اما برخی از دستگاه های خودپرداز دارای قابلیت رمزگذاری نیستند و این موضوع می تواند دغدغه بزرگی را به همراه داشته باشد. دستگاه خودپرداز غیرنقدی می تواند احراز هویت را برای افراد فراهم کند. در واقع اکثر این دستگاه ها دارای امکان احراز هویت بیومتریک یا همان اثر انگشت هستند. بنابراین در صورتی که نیاز به استفاده از خدمات محرمانه در کش لس باشد، می توان از اثر انگشت استفاده کرد.

  1. کاربرپسند بودن سیستم عامل

استفاده از دستگاه کش لس به سادگی قابل انجام است. شما می توانید به راحتی با سیستم عاملی که در این دستگاه قرار داده شده است، استفاده کنید. کاربرپسند بودن ظاهر دستگاه کش لس و امکانات حرفه ای که در کنار ظاهر جذاب به شما ارائه می کند، باعث شده تا این دستگاه بتواند جایگزین خوبی برای دستگاه های ATM موجود در بازار باشد.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد دستگاه خودپرداز غیرنقدی و مزایای آن نسبت به دستگاه های نقدی صحبت کردیم. بنابراین، اگر مردد هستید که کدام دستگاه را بخرید، احتمالا برای خرید دستگاه کش لس ترغیب شده اید. در صورت نیاز به خرید این دستگاه ها می توانید با پکس پوز در ارتباط باشید تا بهترین دستگاه ها با قیمت مناسب به شما ارائه شوند.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49680 گروه خبری: اخبار بانکداری الکترونیکی منبع خبر: رایامارکتینگ 1402/04/25 تاریخ خبر: 1401/09/25 تعداد مشاهده: 6042
کلید واژه ها:
سافت گذر