کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316290 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

عوارضی را پیش از تمدید بیمه شخص ثالث تسویه کنید!

پرداخت عوارضی امروز در بیشتر آزادراه­های کشور به­شکل الکترونیکی دنبال می­شود. با استفاده از این روش می­توان بر اساس پلاک متوجه شد که کدام راننده عوارض آزادراهی خود را پرداخت نکرده و بدهی دارد.

تا پیش از این قانونی برای این بدهی­ها در نظر گرفته نشده بود اما از این پس افرادی که دارای بدهی هستند دچار محدودیت­هایی در زمینه بیمه خود خواهند شد.

اگر می­خواهید اطلاعات بیشتری درباره این موضوع به­دست بیاورید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید. در آخر نیز بهترین راه برای پرداخت عوارض آزادراهی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

بدون پرداخت عوارضی نمی­توانید بیمه شخص ثالث را تمدید کنید!

بر اساس اخبار، از تاریخ 17ام تیر ماه سال 1402 صدور و تمدید بیمه­نامه شخص ثالث مشروط به پرداخت عوارض آزادراهی است.

بر این اساس رانندگانی که دارای بدهی در مورد عوارض آزادراهی هستند پس از این تاریخ نمی­توانند بیمه­نامه خود را تمدید کنند.

مدیرکل بهره­برداری از آزادراه­های کشور خاطرنشان کرد که هزینه عوارضی آزادراهی صرف احداث راه­های جدید، نگهداری و ترمیم راه­های موجود در کشور خواهد شد.

او همچنین عنوان کرد که چنین تصمیمی به­نفع خود مردم خواهد بود چراکه آنها با استفاده از پرداخت به موقع عوارض می­توانند از کیفیت بیشتری در جاده­های کشور برخوردار شوند.

الکترونیکی­شدن عوارض در کشور

مدت زیادی است که دولت قصد دارد عوارض کل آزاد­راه های کشور را الکترونیکی کند. براساس اعلام خود دولت تاکنون موانعی پیش روی آنها بود.

دولت عنوان کرد که این اتفاق تنها با همکاری پلیس تحقق­یافتنی نیست و نیاز است که بخشی خصوصی و دولتی به اتفاق نظر برسند.

بر این اساس با بخش خصوصی وارد مذاکره شد و پس از چندین جلسه این اتفاق مشترک بین بیمه­ها و دولت رخ داد. بر این اساس پیگیری عوارض آزادراهی هر راننده بسیار راحت­تر از پیش خواهد بود و می­توان در لحظه استعلام این مورد را گرفت.

چه روش­هایی برای استعلام عوارضی وجود دارد؟

روش­های مختلفی برای پرداخت این مورد وجود دارد که در این بخش آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. در درجه اول شما می­توانید به وبسایت­های مختلفی که توسط راه‌سازی پیشنهاد شده مراجعه کنید.

استفاده از وبسایت­ها به­عنوان یک روش غیرحضوری خوب است اما باید بدانید که این سایت­ها از امنیت کافی برای پرداخت­های اینترنتی برخوردار نیستند. با وجود اینکه آنها تلاش می­کنند بیشترین حد امنیت را برای کاربران به ارمغان بیاورند اما مشکل از بستر آنها است.

وبسایت­های اینترنتی چون بر بستر وب استوار هستند امکان نفوذ دارند و نمی­شود راهکاری نیز برای آنها در نظر گرفت. روش­های حضوری نیز وجود دارد. شما می­توانید با مراجعه به دفاتر پیش­خوان دولت این مورد را تسویه کنید و نگران چیزی هم نباشید.

اما مراجعه حضوری نیز در این شرایط سخت شده و کمتر کسی به سراغ آن می­رود. بهترین راه استفاده از اپلیکیشن­های مالی است که هم از امنیت کافی برخوردارند و هم روشی غیرحضوری هستند.

 

بهترین روش برای استعلام عوارضی

اپلیکیشن­های مالی مانند تاپ می­توانند این تسویه را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام دهند. برای این کار کافی­است در ابتدا سوپراپلیکیشن تاپ را نصب کنید.

سپس باید به بخش مربوط به عوارض آزادراهی مراجعه بفرمایید. سپس نیاز است که پلاک خودرو خود را وارد کنید.

پس از این مرحله برای دریافت رسید باید شماره تلفن خود را وارد کنید. پس از واردکردن کد امنیتی استعلام عوارض شما گرفته خواهد شد و می­توانید وضعیت پلاک خود را در زمینه عوارض آزادراهی مشاهده کنید. پس از استعلام، تسویه بسیار ساده است و با یک پرداخت تمامی عوارض شما صفر خواهد شد.

سوپراپلیکیشن تاپ با بیش از 73 خدمت کاربردی

سوپر اپلیکیشن تاپ برنامه­ای کاربردی است که به شما خدمات متعددی را ارائه می­دهد. از جمله خدماتی مانند کارت­به­کارت، خرید بلیت سینما و قطار، استعلام خلافی و عوارضی، خرید شارژ و بسیاری خدمت کاربردی دیگر که ما به­شکل روزانه به آنها احتیاج داریم. خدمات تاپ را می­توان در دسته­بندی­های:

  • خدمات خودرویی
  • خدمات گردشگری و تفریحی
  • خدمات فین تک و پرداخت
  • خدمات مالی و اعتباری
  • خدمات بازار سرمایه

قرار داد. این اپلیکیشن شما را تا حد زیادی از دیگر برنامه­ها بی­نیاز خواهد کرد. برای دریافت سوپراپلیکیشن تاپ می­توانید به گوگل­پلی، مایکت، چارخونه، کافه بازار و وبسایت رسمی تاپ مراجعه کنید.

اگر هم از گوشی­های آیفون استفاده می­کنید در وبسایت رسمی تاپ اپلیکیشن مخصوص گوشی شما قرارداده­شده است.

جمع­بندی

پرداخت عوارضی یکی از مواردی است که در گذشته به­صورت دستی انجام می­شد. اما امروز بسیاری از آزادراه­های کشور به پرداخت الکترونیکی مجهز هستند و می­توان از این طریق وضعیت پرداخت رانندگان مختلف را رصد کرد.

بر اساس تصمیم جدید دولت با هماهنگی بخش خصوصی از این پس رانندگانی که بدهی عوارض آزادراهی دارند، نمی­تواند بیمه­نامه شخص ثالث بگیرند یا بیمه­نامه خود را تمدید کنند.

تنها راه پیش­روی آنها تسویه این مورد است. برای تسویه نیز دیگر نیاز نیست به­سراغ روش­های سخت و دشوار بروید. تاپ این کار را برای شما در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49685 گروه خبری: اخبار بانکداری الکترونیکی منبع خبر: تریبون 1402/05/04 تاریخ خبر: 1401/09/04 تعداد مشاهده: 1317
کلید واژه ها:
سافت گذر