کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316290 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کارت به کارت یا پرداخت با چک صیادی؟ کدام سریع تر است؟

انتقال وجه یکی از فرایندهایی است که افراد به­طور معمول با آن سر و کار دارند که استفاده از روش کارت به کارت به­صورت آنلاین می­تواند در سرعت بخشیدن به این فرایند و جلوگیری از اتلاف وقت بسیار موثر باشد.

به­طور کلی افراد در طول روز برای فعالیت­های مختلفی نیاز دارند تا از روش­های انتقال وجه استفاده کنند که گسترش استفاده از تکنولوژی­های نوین در ایجاد راه­های سریع و ایمن موثر واقع شده است.

آشنایی با انواع روش­های انتقال وجه در زمان انجام معامله

در میان فرایندهای مختلف بانکی انتقال وجه یکی از پرکاربردترین مواردی است که مشتریان در طول زندگی روزمره خود از آن استفاده می­کنند که با روش­های مختلفی به شرح زیر قابل انجام است.

کارت به کارت

در هنگام انجام معامله­های مختلف کاری و روزمره درصورتی­که اطلاعات کارت بانکی را در اختیار داشته باشید می­توانید از طریق باجه­های خودپرداز یا پلتفرم­های مختلف فرایند کارت به کارت را انجام دهید.

به­طور معمول استفاده از این روش به افراد اجازه می­دهد که تا سقف 10 میلیون تومان وجه را بین حساب­های بانکی جابه­جا کنند که به­صورت آنی و در لحظه قابل انجام خواهد بود.

استفاده از چک

درحال­حاضر پرداخت وجه در برخی از معامله­ها از طریق ارائه یک برگه چک انجام می­شود و ازآنجایی­که در چند سال گذشته از سوی بانک مرکزی سامانه­ای برای ثبت و پیگیری چک با عنوان صیاد تشکیل داده است، افراد از طریق اینترنت می­توانند به این سامانه دسترسی داشته باشند.

چک صیادی دارای یک شناسه 16 رقمی است و افراد به­منظور پیگیری اعتبار صادرکننده، انتقال چک و دیگر فرایندهای مورد نیاز لازم است که از این کد استفاده کنند که دسترسی به سامانه صیاد با کمک اپلیکیشن­های معتبر نیز امکان­پذیر خواهد بود.

انتقال وجه پایا

سامانه پایا این توانایی را دارد تا پرداخت­های مختلف و متعددی را از بانک مبدا دریافت کند و با انجام پردازش به بانک قصد بفرستد که این کار به­صورت تکی و گروهی قابل اجرا خواهد بود.

به­طور معمول از این روش برای پرداخت حقوق کارمندان و انتقال وجه در مبالغ خیلی بالا استفاده می­شود که برای به­کارگیری روش پایا باید شماره شبای بانکی را در اختیار داشته باشید.

انتقال وجه ساتنا

واژه ساتنا درواقع مخفف سامانه تسویه ناخالص آنی است و برای جابه­جایی مبالغ زیاد مورد استفاده قرار می­گیرد که معمولا دارای محدودیت­های زمانی خاصی است به این صورت که در روزهای کاری بین ساعت 8 تا 16 و پنج شنبه­ها از 8 تا 13 قابل دسترسی خواهد بود.

در میان تمام روش­هایی که به آنها اشاره شد، معمولا کارت به کارت به­عنوان پرکاربردترین روش در طول روز به­شمار می­رود که برای این منظور استفاده از پلتفرم­های آنلاین برای این کار، می­تواند راهی سریع و مطمئن باشد.

سوپر اپلیکیشن تاپ، راهی سریع و امن برای انتقال وجه

اگر روزانه کارت به کارت را از مبدا بانک­های مختلف انجام می­دهید، به جای استفاده از چندین اپلیکیشن مختلف، لازم است که تنها سوپر اپلیکیشن تاپ را بر روی گوشی خود نصب کنید.

سوپر اپلیکیشن هوشمند تاپ به شما این امکان را می­دهد تا انتقال وجه را در سریع­ترین زمان ممکن انجام دهید و ازآنجایی­که این برنامه زیر نظر بانک مرکزی و پلیس فتا فعالیت­های خود را دنبال می­کند، بستری امن و مطمئن خواهد بود.

در ضمن مواقعی که نیاز به استفاده از سامانه صیاد داشته باشید می­توانید به­راحتی در بخشی از خدمات این اپلیکیشن که مختص به چک­های صیادی است، فرایند مورد نیاز خود را در هر زمانی انجام دهید.

 

سرویس­های متنوع سوپر اپلیکیشن تاپ

خدمات ارزنده­ای که تاپ به کاربران خود ارائه می­دهد تنها به انتقال وجه محدود نمی­شود، بلکه این خدمات در کنار 100 سرویس متنوع دیگر تنها با نصب اپلیکیشن هوشمند تاپ، به­صورت شبانه­روز در دسترس شما خواهد بود.

انواع مختلف خدماتی که در این برنامه به شما ارائه می­شود دارای دسته­بندی­های منظمی است که امکان کاربری آسان را برای اکثر افراد فراهم می­کند، برخی از این سرویس­ها شامل موارد زیر است:

  • خودرو: صاحبان خودرو معمولا نیاز به خدمات مختلفی همچون بیمه بدنه و شخص ثالث، پرداخت عوارضی، طرح ترافیک و خلافی دارند که می­توانند در این بخش دسترسی مناسبی به این سرویس­ها داشته باشند.
  • گردشگری و تفریحاتی: شما برای خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس، پرداخت عوارض خروج از کشور و بسیاری از خدمات مورد نیاز برای پیش از سفر خود نیازی به اتلاف وقت و مراجعه حضوری نخواهید داشت و تنها کافی­است از تاپ کمک بگیرید.
  • فین تک و پرداخت: در این بخش امکان خرید شارژ انواع اپراتورها و پرداخت قبوض خدماتی به شما ارائه می­شود.
  • مالی واعتباری: همراه بانک پارسیان، خدمات غیر حضوری بانک، افتتاح حساب و بسیاری موارد دیگر نیز در این قسمت قابل دسترسی است.
  • بازار سرمایه: فعالان بورس می­توانند خدمات مختلفی همچون دریافت سود و احراز هویت را از این طریق انجام دهند.

جمع­بندی

انتقال وجه معمولا با کمک روش­های مختلفی همچون کارت به کارت، استفاده از چک، ساتنا و پایا انجام می­شود که در این بین استفاده از انتقال کارتی یکی از پرکاربردترین موارد در بین افراد به­شمار می­رود که می­توانید با کمک سوپر اپلیکیشن تاپ این کار را به­راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

 

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49706 گروه خبری: اخبار بانکداری الکترونیکی منبع خبر: تریبون 1402/06/21 تاریخ خبر: 1401/09/21 تعداد مشاهده: 602
کلید واژه ها:
سافت گذر