کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316712 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نگاهی به تفاوت هتل های کیش و مشهد

شهر مشهد و جزیره کیش دو مورد از قطب‌های گردشگری مهم ایران در ایام تعطیلات هستند، به گونه‌ای که با آغاز ایام تعطیلی شما به راحتی می‌توانید شاهد سیل عظیمی از گردشگران ایرانی و خارجی در خیابان‌های این دو شهر باشید. به همین دلیل در طی چندین سال اخیر برای رفاه و آسایش بیشتر مهمانان امکانات رفاهی و اقامتگاهی زیادی تدارک دیده شده است. این مقاله با یک نگاهی اجمالی به برخی از هتل های 5ستاره مشهد و کیش شما را بیشتر با تفاوت‌های آن‌‌ها آشنا می‌کند.

مهم‌ترین هتل‌های کیش و مشهد

کیش و مشهد از مهم‌ترین شهرهای پردد ایران در تمامی ایام سال هستند. بنابراین، با گذر زمان در هر کدام از این شهرها هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی افتتاح شده‌اند که بتوانند با ارائه خدمات بیشتر موجبات رفاه بهتری را برای گردشگران این شهرها فراهم کنند. در ادامه این مطلب شما را با برخی از بهترین هتل جزیره کیش و شهر مشهد آشنا می‌کنیم.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از هتل‌های پنج ستاره و فوق مجلل جزیره کیش بوده که به دلیل الهام گرفتن معماری و طراحی آن از کاخ پاسارگارد و تخت جمشید، به یکی از مناطق گردشگری جزیره کیش تبدیل شده است. این هتل کیش در یک زمین 12 هکتاری به صورت سه طبقه و با 190 باب اتاق بنا شده است. اتاق‌های این هتل دارای چشم‌اندازی زیبا رو به دریا یا باغ هستند که با امکانات رفاهی مدرن و شیکی مجهز شده‌اند.

این هتل دارای امکانات لاکچری مانند زمین‌های اختصاصی ورزش مانند زمین تنیس و پینت بال، استخر رو باز و اختصاصی، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، باغ پرندگان، آکواریوم آب شور، کشتی تفریحی، رستوران و کافی شاپ است که مهمانان هتل می‌توانند در طول مدت اقامت خود در آن، از این امکانات لذت ببرند.

هتل ترنج کیش

یکی دیگر از هتل‌های زیبا و پنج ستاره کیش، هتل ترنج است. این هتل نخستین و زیباترین هتل دریایی بوده که در ایران ساخته شده است. هتل ترنج کیش از دو بخش که یکی بر روی خشکی و دیگری بر روی آب قرار دارد‌ تشکیل شده است. بخش دریایی این هتل در واقع به صورت 100 سوئیت است که به وسیله یک اسکله چوبی به یک‌‌دیگر متصل شده‌اند.

این سوئیت‌ها هم از طریق بالکن‌های خصوصی هم از طریق کف پوش شیشه‌ای خود به مهمانان هتل کمک می‌کنند تا در یک فضای خصوصی از فضای زیبای‌ آبی نیلگون خیلج فارس و منظره طلوع و غروب آفتاب نهایت لذت را ببرند. از دیگر امکانات رفاهی این هتل می‌توان به صبحانه و نهار رایگان، رستوران ساحلی، کافه گلف، باشگاه بدنسازی مجهز به وسایل ورزشی مدرن، خانه بازی کودک، استخر، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، لاندری، دوچرخه سواری، پارکینگ، اینترنت، ترانسفر فرودگاهی، اجاره خودرو و تفریحات آبی مانند شاتل سواری، پاراسل و غواصی اشاره کرد.

هتل ایران کیش

هتل ایران یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره و بین الملی کیش است که در سال 1393 تاسیس شد. طراحی این هتل به‌گونه‌ای است که ساختمان آن از دو برج مجزا هفت طبقه با 128 واحد اتاق تشکیل شده است. چشم‌انداز اتاق‌های ضلع شمالی این هتل، دریا و ضلع جنوبی آن مشرف به پارک بزرگ جزیره کیش است. تمامی اتاق‌های هتل ایران کیش مجهز به امکانات و تجهیزات رفاهی مانند صندوق امانات، شبکه فیلم داخلی، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، سرویس گرمایشی و سرمایشی مناسب فصل، مینی بار با هزینه و تلویزیون است.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل پنج ستاره می‌توان رستوران، کافی شاپ، استخر، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، سالن بدنسازی، ترانسفر و استقبال (رایگان)، صبحانه رایگان، اتاق چمدان، فضای سبز و مسیر دوچرخه‌سواری و خدمات لاندری را نام برد.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از مجلل‌ترین هتل‌های مشهد است که در زمره هتل‌های پنج ستاره این شهر قرار دارد. این هتل لوکس در واقع اولین هتل آتریوم در شرق کشور است که مانند یک نگین در خیابان امام رضا (ع) می‌درخشد. این هتل مشهد یک ساختمان 20 طبقه با 223 واحد اقامتی است که طراحی هر کدام از این واحدها الهام گرفته از فصل‌ها، فرهنگ و آداب و رسوم کشورها و ملل مختلف است.

هتل درویشی مشهد با ارائه امکانات و خدمات رفاهی مانند رستوران‌ (آتوریوم، روف گاردن، چایخانه سنتی و فست فود)، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، اتاق کودک، مجموعه آبی (سالن اسپا، استخر، حمام ترکی، سونا و جکوزی)، مراکز خرید، تالار آیینه، اینترنت، سرویس رایگان رفت به حرم، روم سرویس، سالن بیلیارد غیر رایگان و اتاق چمدان می‌تواند ماندگار شدن یک تجربه و خاطره خوب سفر مشهد را برای شما فراهم آورد.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل گلدن پالاس (قصر طلایی) از جمله‌های هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد است که به واسطه زیبایی و خدمات مدرن خود توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین هتل‌های پنج ستاره و لاکچری مشهد از نظر مسافران به خود اختصاص دهد. این هتل یک بنای 16 طبقه طلایی رنگ است که به خیابان‌های مشهد زیبایی خاصی بخشیده است. هتل قصر طلایی دارای 358 اتاق و سوئیت متنوع و سازگار با هر نوع سلیقه‌ای است.

رستوران، کافی شاپ، مجموعه آبی (سونا، جکوزی، ماساژ، استخر و حمام ترکی)، پارکینگ رایگان، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، تلویزیون، تاکسی سرویس، لاندری، اینترنت رایگان، صبحانه رایگان، روم سرویس، ترانسفر رفت و برگشت رایگان به فرودگاه یا راه آهن، سالن بدنسازی، فروشگاه، آرایشگاه و آتلیه از جمله خدمات رفاهی است که این هتل در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

هتل قصر مشهد

هتل قصر مشهد یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد است که اگرچه قدمتی بیش از بیست سال دارد اما همچنان یکی از زیباترین و مدرن‌ترین هتل‌های پنج ستاره‌ مشهد به شمار می‌آید. این هتل در 12 طبقه دارای 219 واحد اقامتی با سبک‌های مختلف و سازگار با هر سلیقه‌ای است. این اتاق‌ها در طرح‌های متنوعی به نام کلاسیک، لاکچری، پرنسس، قاجار، رویال لاکچری، هخامنش و ماه عسل طراحی شده‌اند.

از جمله خدماتی که این هتل به مسافران خود ارائه می‌دهد می‌توان به ترانسفر رفت، ترانسفر فرودگاه (رایگان)، صندوق امانات، لاندری 24 ساعته، سالن بدنسازی، مجموعه آبی (سونا، استخر، جکوزی، حمام ترکی و استخر کودک)، روم سرویس با هزینه، اتاق بازی کودک، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ (با ظرفیت ۱۰۰ خودرو (رایگان) و اینترنت رایگان اشاره کرد.

نحوه رزرو بهترین هتل‌های کیش و مشهد

اکنون که به صورت کوتاه و خلاصه با برخی از بهترین هتل‌های کیش و مشهد آشنا شدید، در صورتی که قصد دارید برای گذراندن تعطیلات خود به این دو شهر سفر کنید، به راحتی و با کمک اسنپ تریپ می‌توانید به‌صورت آنلاین برای رزرو این هتل‌ها اقدام کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49992 گروه خبری: رپورتاژ آگهی منبع خبر: تریبون تاریخ خبر: 1403/02/11 تعداد مشاهده: 81
کلید واژه ها:
سافت گذر