کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش فروش گوشی‌های ال‌جی پس از ۵ سال

ظاهرا شرکت کره‌ای ال‌جی یکی از بهترین دوران سود‌دهی خود را در بخش‌های مختلف تولید و عرضه‌ی محصولاتش تجربه می‌کند. یکی از این بخش‌ها، گوشی‌های هوشمند است که طبق گفته این شرکت، به رکوردی جدید در طول ۵ سال گذشته دست پیدا کرده است. به نظر می‌رسد در راس این موفقیت، گوشی پرچمدار این شرکت، G3 حضور دارد.

ال‌جی جی۳

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ ال‌جی با انتشار گزارش مالی خود از سه ماهه‌ی سوم سال جاری (جولای تا سپتامبر) نشان داد که تا چه حد گوشی‌های سری G و L این کمپانی کره‌ای در بازارهای جهانی موفق ظاهر شده‌اند. ال‌جی در این دوره‌ی سه ماهه بیش از ۱۶.۸ میلیون دستگاه تلفن‌ هوشمند به بازار عرضه کرده است که سودی معادل ۴۵۰ میلیون دلار را برای این شرکت به ارمغان آورده است. این مقدار تقریبا دو برابر سودی است که در همین بازه‌ی زمانی در سال قبل میلادی برای ال‌جی به دست آمده بود.

با این‌که ال‌جی به طور دقیق آمار فروش هر محصول خود را منتشر نکرده است، اما مشخص است گوشی هوشمند G3، که در تابستان سال جاری عرضه شد، در زمینه‌ی فروش رکورد قابل قبولی را برجای گذاشته و استقبال خوبی از آن شده است. در نقد و بررسی که ما سابقا از این پرچمدار کره‌ای داشته‌ایم، جی 3 را یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند بازار دانستیم و هنوز هم توانایی‌های خوبی چه در زمینه‌ی نمایشگر، تکنولوژی‌های به کار رفته در دوربین مانند فوکوس لیزری و قدرت سخت‌ افزاری در اختیار دارد که خود را از رقبا مجزا می‌کند. مسلما موفقیت G3 موجب شد تا ال‌جی خانواده‌ی این پرچمدار را بزرگ‌تر کند و نسخه‌هایی مانند G3 Mini و G3 S را به بازار عرضه کند که آن‌ها نیز با استقبال خوبی به سبب قیمت پایین و مقرون به صرفه بودنشان مواجه شدند.

ال‌جی جی۳

شرکت ال‌جی به طور کل در طول دوره‌ی مالی ‌سه‌ماهه‌ی سوم سال جاری، درآمد ۱۴.۵ میلیارد دلاری داشته است. جدا از شاخه موبایل، این شرکت کره‌ای عملکردهای مثبتی را در بخش فروش تلویزیون داشته و چشم‌انداز ال‌جی، فروش بهتر تلویزیون‌های 4K در آینده‌ای نزدیک است. همچنین ال‌جی قصد دارد تا سال آینده‌ی میلادی دست به تولید تلویزیون‌هایی بر پایه‌ تکنولوژی Quantum dot (نقاط کوانتومی) بزند. نقاط کوانتومی همان نانوکریستال‌های نیمه‌رسانا هستند که از فناوری انتشار نور تبعیت کرده و از کریستال‌های بسیار کوچکی تشکیل شده‌اند که شاید بتواند آن را تبدیل به جایگزینی مناسب برای فناوری‌های استفاده شده در صفحات‌نمایش کنونی کند. این فناوری کمی شبیه به OLED است؛ اما از الگوی مصرف انرژی بهینه‌تری بهره می‌برد. از این‌رو با استفاده از این صفحات‌نمایش می‌توان عمر باتری گجت‌های قابل‌حمل را افزایش داد.

به نظر ال‌جی در طول چند سال اخیر، خیز بلندی را برای رقابت با سامسونگ برداشته است و آمارهای جدید، خبر از موفقیت‌های نسبی این کمپانی کره‌ای در مقابل همتای خود می‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23411 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/08/08 تعداد مشاهده: 1125
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر