کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اگر نام آیفون ۵ اصلا «آیفون» نباشد...؟!

iPhone

همه فکر می‌کنند نام تجاری آیفون اپل قرار است تا ابد تغییر نکند. اما شاید زمان آن فرا رسیده باشد که خط بطلانی بر این ایده که تلفن‌های هوشمند در اصل تلفن هستند، کشیده شود. شاید باید نام گوشی هوشمند بعدی اپل چیزی مثل iCom و یا i5 باشد!

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ همه می‌گویند که اپل همیشه معادلات بازار را بر هم می‌ریزد. حداقل این چیزی است که از افسانه‌های اخیر این کمپانی می‌توان فهمید. اما کاپرتینو وارد می‌شود، چیزی را می‌سازد که کمی متفاوت است، ظاهرش کمی فرق می‌کند و کارایی آن نیز کمی نسبت به نسخه قبلی بهتر شده است و صرفا به شکل عجیبی برای هر انسانی قابل فهم است.

برای بسیاری از انسان‌ها آیپد وسیله‌ای بود که نمونه‌اش را ندیده بودند و حتی تصوری هم از آن نداشتند. آیپد به سرعت بازار را در دست گرفت و در واقع خود تبدیل به یک بازار شد: بازار آیپد.

از سوی دیگر، گوشی‌های هوشمند در حال تبدیل شدن به وسیله‌ای همیشه در دسترس هستند. مشکل کلمه «تلفن هوشمند» آن است که بخشی از آن اندکی قدیمی (و حتی خارج از رده) شده است. مطمئنا این بخش «هوشمند» نیست. بخش «تلفن» است.

وقتی دستگاهی را «تلفن هوشمند» بنامید، به مردم می‌گویید که کارکرد اصلی این دستگاه هنوز یک گوشی است (ماشینی که قسمت بالای آن را روی گوشتان قرار می‌دهید و بخش پایین آن را مقابل دهانتان قرار می‌دهید، احتمالا درست همان طور که الکساندر گراهام بل این کار را می‌کرد!).

اما برای بسیاری از کاربران، بخش تلفن کم‌اهمیت‌ترین بخش گوشی‌هوشمند است. آیفون آنها برای ایمیل زدن، پیامک زدن، توئیت کردن، اجرای اپ‌ها و کار با فیس‌بوک به کار می‌رود.

با وجود آن که نام تجاری «آیفون» بسیار موفق بوده و هست، اما شاید حالا زمان آن فرا رسیده باشد که اپل بخش تلفن را کنار بگذارد و کاری کند که کاربران احساس کاملا جدیدتری نسبت به این وسیله داشته باشند.

با وجود این همه شایعات منتشر شده حول مشخصات آیفون ۵، چه تعداد از آنها پیشرفتی در بخش تلفن این دستگاه را نشان می‌دهند؟

نمایشگر بزرگتر خواهد بود، لنز دوربین احتمالا بزرگتر خواهد شد، ممکن است راه‌های آسان‌تری برای پرداخت‌های بانکی و پشتیبانی از شبکه‌های با سرعت بالتر نیز اضافه گردد و البته کانکتور داک کوچکتر را نباید از قلم بیاندازیم.

ممکن است تغییراتی در نقشه‌ها به وجود بیاید. ممکن است رنگ خاکستری براقی در پشت آن ببینیم. باید طبق انتظارات سیری (Siri) جدید و بسیار خارق‌العاده‌تری را شاهد باشیم.

اما بخش تلفن؟ آیا ممکن است کیفیت شنیداری تماس‌ها به طور ناگهانی معادل با کیفیت تصویر نمایشگر رتینا شود؟ احتمالا نه. بلکه بخش تلفن احتمالا هنوز هم همان داستان قدیمی ناخوشایند «گوشی را به گوشت بچسبان و امیدوار باش سیگنال بگیری!» خواهد بود.

شاید بهتر باشد به جای آن که به آن آیفون ۵ بگوییم، بیاییم و اعلام کنیم که همه این گجت‌های کوچک که بیشتر با انگشت با آنها کار می‌کنیم، دیگر تلفن نیستند!

می‌دانم که به احتمال قریب به یقین نام دستگاه بعدی اپل آیفون ۵ خواهد بود. اما جالب‌تر نخواهد بود اگر اپل ناگهان دستگاه جدیدی را معرفی کند که مردم واقعا انتظارش را نداشته باشند و این دستگاه اولین iCom یا حتی خیلی ساده‌تر i5 باشد؟!

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10097 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/04/28 تعداد مشاهده: 2047
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

Emrtat Airik 1391/04/28 19:57
اگه اصلا ایفون نباشه چی؟
شاید سامسونگ باشه