کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تاکسی‌های سیاه لندن به زودی اینترنت وای‌فای خواهند داشت

به گزارش سافت‌گذر ؛ تاکسی‌های (به ظاهر) عهد بوق لندنی هم به زودی اینترنت وای‌فای در اختیار مسافران قرار می‌دهند. استفاده از این ویژگی مجانی است، به شرط آن که هر 15 دقیقه یک بار یک تبلیغ 15 ثانیه‌ای تماشا کنید.

 

تاکسی‌های سیاه لندن یکی از سنتی‌ترین نشانه‌های شهر لندن هستند و مسافران و ساکنان این شهر به خوبی آن‌ها را می‌شناسند. این تاکسی‌های مدرنیزه شده که هنوز هم گاهی به اسم قدیمی خود «درشکه کرایه‌ای» خوانده می‌شوند، در دهه 1600 میلادی درشکه‌هایی بودند که به وسیله اسب کشیده می‌شدند. اما امروز اعلام شد که به همین تاکسی‌ها یک ویژگی کوچک و به درد بخور برای افرادی اضافه خواهد شد که می‌خواهند در مسیر خود دسترسی سریع به اینترنت داشته باشند.

خبرگزاری «آی‌تیز مدیا» اعلام کرد که از سال 2013، در تاکسی‌های سیاه لندن سرویس «وای‌فای تاکسی» ارائه خواهد شد. مسافران می‌توانند از طریق این سرویس مجانی به یک هات‌اسپات 3G یا 4G متصل شوند و از اینترنت استفاده کنند. مشکل کوچکی که وجود دارد این است که مسافران باید در طول مدتی که سوار تاکسی هستند، هر 15 دقیقه یک بار روی دستگاهی که با آن به اینترنت متصل هستند، یک تبلیغ 15 ثانیه‌ای را مشاهده کنند.

به گزارش سافت‌گذر ؛ راننده‌های تاکسی هم که تا به حال از جیب خود هزینه استفاده از برنامه‌های تاکسی‌شان را پرداخت می‌کردند، اکنون می‌توانند از همین سرویس وای‌فای رایگان استفاده کنند.

اما راننده‌های تاکسی از این سرویس چه سودی می‌برند؟ «آی‌تیز مدیا» در این‌باره می‌نویسد: «راننده‌ها هم با یوزر نیم و پسورد جداگانه می‌توانند از این سرویس بهره ببرند و از شر هزینه استفاده از برنامه‌های مربوط به تاکسی خود راحت شوند؛ برنامه‌هایی که خود راننده‌ها ادعا می‌کنند در ماه‌های اخیر قبض تلفنشان را دو برابر کرده است.»

احتمال می‌دهیم این طرح، در تاکسی‌های کشورهای دیگر [احتمالاً به جز ایران!] هم پیاده شود؛ به ویژه در تاکسی‌های شهر نیویورک که همین الآن هم دارای صفحه‌های لمسی‌ای هستند که اخبار و اطلاعات ویدیویی را نمایش می‌دهند.

راننده‌های تاکسی‌های سیاه لندن به خاطر اطلاعاتشان درباره شهر مشهور هستند. این افراد قبل از دریافت مجوز تاکسی خود باید آزمونی را بدهد که «دانش» نام دارد. راننده‌ها باید در این امتحان، بدون استفاده از نقشه، جی‌پی‌اس و یا حتی سؤال از مرکز به وسیله رادیو، بتوانند بهترین مسیر را به سمت مقصد مسافر پیدا کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12438 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/09/22 تعداد مشاهده: 1838
سافت گذر