کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پیشبینی یک میلیارد کاربر موبایلی اینترنت در سال 2013

شرکت تحقیقاتی IDC گزارش داد که افزایش درخواست کاربران برای استفاده از ابزارهای آنلاین میتواند تعداد گوشیهای متصل به شبکه اینترنت را در سال 2013 به یک میلیارد عدد برساند.


بیشتر شدن تعداد گوشیهای قابل اتصال به اینترنت در دنیا میتواند تعداد مشترکانی را که تمایل به استفاده از خدمات اینترنتی دارند، افزایش دهد و بر این اساس، شرکت تحقیقاتی IDC پیشبینی میکند که تعداد این افراد در سال 2013 میلادی به بیش از 900 میلیون نفر برسد.


از جمله سرویسهای اینترنتی که هماکنون محبوبیت زیادی نزد کاربران موبایلی دارند شامل پایگاههای اینترنتی خبری، موتورهای جستوجوگر، پایگاههای بارگذاری فایلهای چندرسانهای، سرویسهای ارسال پست الکترونیکی و سرویسهای ارسال پیام فوری(IM) میشوند.


این شرکت تحقیقاتی پیشبینی کرده است که در آینده نزدیک حجم خرید اینترنتی کالاها از طریق تلفنهمراه به میزان قابل ملاحظه افزایش خواهد یافت و باعث رونق بازار جهانی تجارت الکترونیک خواهد شد. در این میان، شرکتها و سازمانها نیز خدمات بیشتری را برای استفاده اینترنت در تلفنهای همراه در اختیار کارمندان خود قرار خواهند داد.


شرکت IDC اعلام کرده است که در سال جاری میلادی بیش از 450 میلیون مشترک تلفنهمراه در سراسر دنیا از طریق گوشی خود به اینترنت متصل شدهاند که این رقم میتواند با افزایش قابلیت گوشیها، رشد گوشیهای هوشمند بین کاربران و گسترش خدمات شرکتهای مخابراتی بیشتر شود.


پیشبینی شده است که افزایش تعداد کاربران اینترنتی تلفنهای همراه با افزایش تعداد کاربران اینترنتی در رایانهها همراه خواهد بود. طبق آمارها، طی سال جاری میلادی در مجموع 6/1 میلیارد نفر در دنیا به اینترنت متصل شدهاند که احتمال میرود این رقم در سال 2013 میلادی به 2/2 میلیارد نفر برسد. در سال جاری بیش از 6/1 میلیون دستگاه دیجیتالی و الکترونیکی شامل تلفنهمراه، دستگاههای چندرسانهای قابلحمل، رایانههای شخصی و کنسولهای بازی برای اتصال به اینترنت مورد استفاده قرار گرفتند که این رقم نیز در سال 2013 به 7/2 میلیون دستگاه میرسد.


کشور آمریکا بیشترین سهم از اتصال به اینترنت با دستگاههای ثابت یا همراه را به خود اختصاص داده است و در این میان، چین با 85 میلیون کاربر بیشترین تعداد اتصال همراه به اینترنت را از آن خود کرده است.


علاوه بر این، چین بیشترین تعداد کاربران اینترنتی جهان را نیز در خود جا داده است. طبق آمارهای منتشر شده، در سال جاری میلادی تعداد کاربران آنلاین چین 359 میلیون نفر محاسبه شده است که احتمال میرود این رقم تا سال 2013 میلادی به 566 میلیون نفر برسد. آمریکا هماکنون 261 میلیون کاربر آنلاین دارد که با گسترش خدمات اینترنتی خود، تعداد آنها را تا سال 2013 به 280 میلیون نفر میرساند. همچنین گفته شده است که تعداد کاربران اینترنتی هند بین سالهای 2009 تا 2013 میلادی دو برابر میشود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1373 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: همکاران سیستم تاریخ خبر: 1388/09/21 تعداد مشاهده: 1658
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر