کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316341 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ایرانیان چگونه به اینترنت وصل می‌شوند؟

ایرانیان چگونه به اینترنت وصل می‌شوند؟طبق جدیدترین آمارهای ارائه شده ضریب نفوذ اینترنت کشور به حدود ۶۰ درصد رسیده و در این میان محبوب‌ترین شیوه کاربران برای اتصال به دنیای مجازی اینترنت موبایل است.


به گزارش سافت‌گذر به نقل از ایسنا، طی ۶ ماه اول سال جاری ۳۶.۴۶ درصد بالغ بر ۲۷ میلیون و۵۰۰ هزار نفر از طریق گوشی‌های تلفن همراه خود (GPRS) از اینترنت استفاده کرده‌اند.

اما پس از GPRS، دایال آپ دومین شیوه مورد علاقه کاربران برای اتصال به دنیای مجازی بوده است و در شرایطی که دائم از گسترش دسترسی مردم به ADSL گفته می‌شود همچنان Dial up دومین شیوه دسترسی کاربران به شمار می‌رود و حدود هفت میلیون نفر از این شیوه استفاده کرده‌اند.

اما بنا برآمارهای ارائه شده برروی سایت مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت (متما) طی شش ماهه اول امسال اتصال از طریق فیبرنوری سومین شیوه محبوب اتصال به دنیای مجازی بوده و ۸.۰۷ درصد از کاربران که بالغ بر شش میلیون نفر می‌شود از این طریق وارد اینترنت شده‌اند.

در این میان تنها ۴.۶۵ درصد از دسترسی‌ها از طریق ADSL (اینترنت پرسرعت) بوده است و تنها حدود ۳.۵ میلیون کاربر این شیوه را امتحان کرده‌اند. اما طبق این آمارها کمترین میزان اتصال از طریق وایمکس بوده و تنها ۱.۱۵ درصد از جمعیت یعنی حدود ۹۰۰هزار نفر از این شیوه بهره گرفته‌اند. 

در سال ۹۰، ۱۸.۸۵ درصد اتصالات از طریق GPRS، ۹.۱۷ درصد از طریق Dial up ، ۸.۰۷ درصد از طریق فیبرنوری، ۵.۹۹ درصد با ADSL و ۱.۱۵ درصد از طریق وایمکس به اینترنت دسترسی داشته‌اند و ضریب نفوذ اینترنت کشور ۴۳.۲۳ درصد بوده است.

در این میان نکته جالب اینکه طی سال ۹۰ و شش ماه اول سال ۹۱ میزان اتصال از طریق شیوه‌هایی مانند Dial up یا وایمکس و فیبرنوری هیچ تغییر نکرده و بیش از همه GPRS است که میزان دسترسی را درسال ۹۱ افزایش داده است چرا که میزان بهره‌گیری از این روش در سال ۹۱ تقریبا دو برابر شده است.

نکته آخر آنکه درصد استفاده از ADSL در شش ماه اول سال جاری نسبت به سال قبل حدود ۱.۵ درصد کاهش داشته است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 13899 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1391/12/21 تعداد مشاهده: 1925
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

مهدی 1391/12/23 11:58
امیرجان شما کجا ساکن هستی که با سرعت 128میتونی 2.5mb دانلود کنی
من که با 512 حدودا"300-400 kb دانلود میکنم
بگو کجا ساکنی و از کدوم ispخدمات میگیری ما هم بیام با هم حالشو ببیریم تنهایی خوب نیس استفاده کنیlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
امیر 1391/12/21 13:04
بی خود نیست همه از سرعت اینترنت ناراضی اند. خوب چرا نمیرید ADSL بگیرید. فقط بلدید قر قر کنید که سرعت اینترنت کمه. خوب معلومه دابال آپ و GPRS سرعت خوبی ندارن. البته GPRS/EDGE بهتر از دایال آپه ولی ADSL یه چیز دیگه ست. 128 میگیری سرعتش تا 2/5 مگ میرسه!lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung