کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738400942 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316503 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش حملات سایبری بر مشاغل کوچک

سایبری

بنابر گزارش تهدیدات امنیتی اینترنت که شرکت نرم­ افزارهای امنیتی سیمانتک منتشر کرده حملات هدفمند در سال گذشته افزایش یافته و در این میان، مشاغل کوچک هدف حملات بیشتری قرار گرفته اند.بنا بر یافته ­های این تحقیق، در سال ۲۰۱۲ سازمان­ها هر روز به طور متوسط ۱۱۶ بار مورد حملات هدفمند قرار گرفته اند و این در حالی است که در سال ۲۰۱۱ تعداد این حملات به طور متوسط ۸۲ مورد بود.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، در روند جدید شرکت­ های تولیدی به جای مؤسسات دولتی تبدیل به هدف مطلوب حملات شده­ اند و براساس گزارش سیمانتک بین حمله هدفمند و حملات گسترده­ ای که اهداف آن­ها اتفاقی است تمایز وجود دارد. بر این اساس مشاغل کوچک همچنان هدف این نوع حملات خواهند بود و شرکت­ هایی با ۲۵۰ نیروی کار یا کمتر هدف ۳۱ درصد از حملات مذکور قرار خواهند داشت.

به گفته ویکرام تاکور، مدیر ارشد گروه واکنش امنیتی سیمانتک، ادامه تمرکز این نوع حملات بر مشاغل کوچک از آن رو است که مهاجمان آن­ها را راه ورودی به شبکه­ های شرکت­ های بزرگ تلقی می­ کنند. وی می افزاید: این واقعیت است که دولت دیگر هدف شماره یک نیست و تولیدکنندگان هدف قرار گرفته­ اند؛ براین اساس ما اعلام کردیم مهاجمان در پی حمله به زنجیره­ های تأمین امکانات­ هستند.

این روند بخشی از نکاتی است که در تحلیل سالانه سیمانتک بر داده­ های گردآوری­ شده از حدود ۷۰ میلیون حسگر بر آن­ها تاکید شده است؛ این حسگرها در نقاط مختلفی واقع­ اند و فعالیت­ های مخرب را به شرکت مذکور گزارش می­ کنند.

بر اساس مشاهدات سیمانتک، تعداد حملات وب که به طور روزانه ردگیری شده­ اند از رقم ۱۹۰ هزار در سال ۲۰۱۱ به ۲۴۷ هزار در سال ۲۰۱۲ رسیده است. اما به نظر می­ رسد که تعداد هرزنامه­ ها کاهش یافته است و حجم هرزنامه­ های ارسال­ شده در سطح جهان از روزانه ۶۲ میلیارد پیام در سال ۲۰۱۰ به روزانه ۳۰ میلیارد پیام در سال ۲۰۱۲ رسیده است.

سیمانتک در گزارش خود اعلام کرده است: بدافزار، هرزنامه و مهندسی اجتماعی همچنان در زمره مشکلات بزرگ و مزمن باقی خواهند ماند. با این که این حملات پدیده­ای تازه نیستند، همچنان در حال تکامل­ اند و هنوز به طور بالقوه می­ توانند خساراتی جدی به مشتریان و مشاغل وارد سازند. شرکت سیمانتک همچنین گزارش داد که آسیب­ پذیری نرم­ افزاری هم افزایش یافته و این اطلاعات با داده­ های شرکت­ های دیگر نیز همخوانی دارد.

بنابر گزارش سیمانتک، پلتفرم Mc OSX همچنان بیشتر از بقیه توجه مهاجمان را به خود جلب می­ کند، به طوری که ۱۰ خانواده از بدافزارها این سیستم عامل را در سال ۲۰۱۲ هدف قرار دادند. اما حملات بدافزاری گسترده هنوز هم به طور چشمگیری بر سیستم عامل ویندوز متمرکزند. به گفته تاکور، در آینده نویسندگان بدافزارها بر پلتفرم مک تمرکز بیش از پیش خواهند یافت.

سیمانتک در این گزارش اعلام کرد که در عرصه موبایل، میزان بدافزارها در سال ۲۰۱۲ نسبت به سال ۲۰۱۱ حدود ۵۸ درصد رشد داشته اما ۹۷ درصد از برنامه ­های بدافزاری سیستم عامل آندروید را هدف قرار داده اند.

به نظر می­ رسد که تعداد نقاط آسیب­ پذیر به لحاظ امنیتی در پلتفرم­ های موبایل با تعداد حملات نسبتی ندارد. در سال ۲۰۱۲، سیستم­ عامل iOS اپل تعداد ۳۸۷ نقطه آسیب­ پذیر داشت که به طور عمومی اعلام شده و این در حالی است که سیستم­ های عامل آندروید و بلک­ بری تنها ۱۳ نقطه ضعف داشتند. با این حال، تعداد حملات بدافزاری به آندروید OS با ۱۴۰ خانواده از بدافزارها با میانگین بیش از ۴۰۰۰ نوع حمله، بیشتر از سایر پلتفرم­ ها بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14526 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/02/04 تعداد مشاهده: 1538
سافت گذر