کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316391 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

احتمال وقوع اعتراض در بازار کامپیوتر

شرایط ویژه اقتصادی کشور به خودی خود بازار را با مشکل مواجه کرده و از رونق انداخته است. در همین حال بازاری‌ها، سیاست‌گذاری‌های مالیاتی را قوز بالای قوز می‌دانند و معتقدند که این سیاست‌ها با وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور سازگار نیست.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ پس از رویدادهایی که در صنف آهن رخ داد، خبرهایی هم از صنف فناوری اطلاعات می‌رسد. بازارها و پاساژهای کامپیوتری تهران، هفته پیش توماری با دوهزار امضا در اعتراض به ضرایب مالیاتی تهیه و به اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران ارایه کردند.سیدمهدی میرمهدی، رییس اتحادیه فناوران رایانه نیز، امضاهای جمع‌آوری شده را به انضمام نامه‌ای از سوی اتحادیه، برای سیدصفدر حسینی، وزیر امور اقتصادی و دارایی ارسال کرده است.
شنیده‌های خبرنگار فناوران حاکی است که در صورت اصلاح نشدن ضرایب مالیاتی یا به هر حال پاسخگو نبودن نهادهای دولتی در این مورد، بازارهای صنف فناوری اطلاعات هم ممکن است به فکر اقدامات دیگری بیفتند. آن‌گونه که شنیده شده، اصناف مختلف در زمینه فشارهایی که مالیات بر آنها می‌آورد، مدام در حال گفت‌وگو با یکدیگر هستند.

میرمهدی: چرا مالیات بر فروش؟
در این خصوص، سیدمهدی میرمهدی، رییس اتحادیه صنف رایانه تهران به خبرنگار ما گفت: در سال اخیر رهبر انقلاب هر سال را با موضوعات مرتبط با اقتصاد و تولید نام‌گذاری می‌کنند و امسال نیز نام “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” را برگزیده‌اند. وی افزود: در اوایل هر سال در بیلبوردها فرمایش معظم‌له به نمایش گذاشته می‌شود و هر مسوولی صحبت خود را به فرمان ایشان اختصاص می‌دهد ولی پس از مدتی هر کس کار خود را می‌کند.
میرمهدی گفت: در این چند سال بدترین ضربه به اقتصاد و تولید این کشور وارد شده و هیچ‌کس هم جوابگو نیست؛ در صورتی که فرمان رهبری لازم‌الاجراست و سال گذشته نیز حمایت از تولید نام داشت.وی افزود: به عنوان خدمت‌گذار صنف IT شرایط کنونی این صنف را در بدترین نقطه می‌بینم و از لحاظ مالیات فاجعه‌آمیز اعلام می‌کنم. متاسفانه به نظر می‌رسد سیاست‌گذاران مالیاتی از تحریم‌ها بی خبر هستند و واقعیات مالی بازار و تورم‌های روزافزون را نمی‌شناسند.
به گفته میرمهدی، کسانی که برای مالیات اصناف تصمیم می‌گیرند و باعث خروج سرمایه‌های این مملکت به خارج می‌شوند و نتیجه این نوع سیاست‌ها ایجاد تفرقه و نارضایتی بین اصناف و حکومت است.
وی با اذعان بر اینکه اصناف همه به پرداخت مالیات مکلف‌اند گفت: ما در صنف رایانه اعتقاد داریم که باید با پرداخت مالیات حقه، کشور را بسازیم. اما فشاری که مسوولان برای دریافت مالیات به اصناف وارد می‌کنند، حق نیست و ثمری جز ایجاد نارضایتی ندارد.
رییس اتحادیه فناوران رایانه تهران گفت: در تمام دنیا، دریافت مالیات بر درآمد جزو اصول برنامه ریزی مالیاتی است، ولی در این مقطع زمانی، از ما می‌خواهند که مالیات بر فروش بدهیم که این امر، خود باعث گرانی کالا و در نتیجه کاهش سرمایه می‌شود.
میرمهدی خطاب به مسوولان اقتصادی گفت: مسوولان اگر دل‌شان برای این مملکت می‌سوزد، با اصناف برخورد منصفانه داشته باشند و آنچه که حق است دریافت کنند نه بیشتر.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 14586 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/02/08 تعداد مشاهده: 1674
کلید واژه ها:
سافت گذر
نظرات بینندگان

ناشناس 1392/02/09 23:36
از ماست که بر ماستlay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung
منصور 1392/02/09 01:07
آقا ولی شما باید ببینید که دولت های امریکا و انگلیس چرا اینقدر با حق هسته ای ما مخالفت میکنن
واقعاً خنده دار و تاسف بارهlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
نسل سوخته 1392/02/09 01:01
خودکرده را تدبیر نیست.
متفکر 1392/02/08 21:56

خانه از پای بست ویران است / خواجه در بند نقش ایوان است

من 1392/02/08 17:38
تحریم ها کاغذ پاره ای بیش نیست هه هه
ناشناس 1392/02/08 16:59
نظر من اینه که دولت ایرات دست از برنامه هسته ایش برداره به خاطر یک خواسته نا مشروع داریم از بین میرویم دنیا دولت ایران رو تحریم کرده و خود دولت ملت رو چرا مردم باید تاوان اشتباهات رو بدهند ما بخواهیم یا نخواهیم مجبوریم با کشور های دیگر داد و ستد داشته باشیم اونا شوروی با اون عظمتش رو از پا در آوردن چه برسه به ایران که رقمی نیست این رفتار کشور های غربی دقیقا مشابه رفتاریه که با صدام حسین بعد از حمله به کویت داشتن فقط خدا به دادمون برسه با این اوضاعlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol dosis pantoprazol bolus
ولی 1392/02/08 09:02
وقتی که درآمدهای نفتی روز به روز در اثر تحریم ها کاهش یابد مگر راهی بجز افزایش مالیات برای تامین مخارج دولت و کشور باقی می ماند این انرژی هسته ای مگر چه حقی است که باید مردم ما چنین تاوان سنگینی را بابت آن بپردازند بیابید دعا کنیم فشارها با همین تحریم ها ختم به خیر شود وگرنه........