کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 738020943 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/15 | اعضاء: 316473 | نظرات: 37894
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آی‌پد بازار تبلت رایانه‌یی را به هم ریخت

غافلگيرترين قسمت رونمايي تبلت رايانه‌يي آي‌پد اپل به قيمت مربوط بود كه تصور مي‌شد فوق‌العاده گران باشد.

درواقع شركت‌هاي ايسوز و MSI استراتژي قيمت تبلت خود را برمبناي ايده گران بودن قيمت آي‌پد برنامه‌ريزي كرده بودند.

بر اساس گزارش ديجي تايمز، طرح اصلي اين سازندگان عرضه تبلت‌هاي رايانه‌يي مشابه با قيمت‌هايي 20 تا 30 درصد پايين تر از آي‌پد بود اما از آنجا كه آي‌پد قيمت معقولي دارد، رقبا مجبور شده‌اند استراتژي قيمت خود را مورد ارزيابي مجدد قرار دهند.

با توجه به اين كه ثابت شده عرضه تبلت رايانه‌يي به قيمت پايين‌تر از 499 دلار دشوار است، فروشندگان نگرانند ممكن است با كاهش قيمت‌ها و رساندن آن‌ها به سطح رقابتي، امكان سودآوري را در رده اين دستگاه جديد از بين ببرند.

از اين رو ايسوز و MSI مجبورند راهي به جز پايين بردن قيمت براي رقابت با اپل بيابند كه خوشبختانه با وجود آي‌پد ساده بوده و تنها لازم است دستگاهي با قابليت‌هاي بيش‌تر و با قيمت پايين‌تري نسبت به آي‌پد عرضه كنند.

اگر MSI تبلت 10 اينچي چندمنظوره با دوربين و پشتيباني از نسل سوم به قيمت 500 دلار عرضه كند، جهشي در برابر آي پد 600 دلاري خواهد بود كه از امكان پشتيباني از اتصال نسل سوم برخوردار است.

دستگاه مستطيل شكل اپل كه به تازگي رونمايي شده، فاقد كي‌بورد و موس و داراي يك صفحه نمايش لمسي 9.7 اينچي است و از حافظه‌هاي فلش 16 تا 64 گيگابايت استفاده مي‌كند كه بر اساس آن‌ها، قيمتش در مدل 16 گيگابايتي از 499 دلار آغاز شده و در مدل 64 گيگابايتي مجهز به ارتباط نسل سوم، به 829 دلار مي‌رسد.

اين دستگاه به ارتباط بي‌سيم واي فاي نيز مجهز است و مي‌تواند براي اتصال به تبلت‌هاي ديگر براي بازي مورد استفاده يا از طريق فن‌آوري بلوتوث مورد دسترسي قرار بگيرد.

همچنين امكان اتصال يك كي‌بورد خارجي به اين تبلت و استفاده از آن به‌عنوان مونيتور وجود دارد و باتري آن در حالت iBook به مدت 10 ساعت دوام دارد؛ اين ويژگي پاسخي به دستگاه كتابخوان كيندل است كه گزينه‌هاي بيش‌تري را نسبت به برنامه‌هاي تلفن هوشمند فراهم مي‌كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1680 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/11/11 تعداد مشاهده: 1870
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر