کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737995369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316460 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مک آفی استفاده غیرمجاز از USB Flash را غیر ممکن می سازد

بر همین اساس شرکت امنیتی مک آفی نرم افزاری را موسوم به McAfee Device Control تولید کرده است که مانع از انتقال اطلاعات مهم و حساس توسط وسایلی نظیر USB Flash و CD می شود. با این نرم افزار بدون توجه به اینکه کاربر و اطلاعات کجا هستند، می توان نظارت و کنترل کامل بر روی نحوه انتقال اطلاعات داشت، حتی اگر کاربر و اطلاعات بر روی شبکه سازمانی نباشند.
با استفاده از این نرم افزار تنها کافی است که یکبار تعریف کنید کدام وسایل انتقال اطلاعات قابل استفاده هستند و چه اطلاعاتی قابل انتقال توسط این وسایل هستند. همچنین می توانید کپی و انتقال اطلاعات را از یک محل خاص (مانند سرور مرکزی) و یا از یک نرم افزار خاص (مانند سیستم حسابداری) مانع شوید. لازم به ذکر است برای مدیریت نرم افزار McAfee Device Control از ابزار مدیریتی McAfee ePolicy استفاده می شود. لذا شبکه هایی که ضد ویروس و دیگر نرم افزارهای امنیتی شرکت McAfee بر روی آنها نصب هستند، دیگر نیازی به نصب ابزار مدیریتی دیگری نداشته و McAfee ePolicy به تنهایی تمام این نرم افزارها را مدیریت خواهد کرد.

با توزیع و نصب برنامه سفیر (agent) نرم افزار Device Control بر روی کامپیوترهای شبکه توسط ابزار مدیریتی ePolicy و تعریف وسایل مجاز و اطلاعات قابل انتقال، کنترل و نظارت خودکار توسط McAfee Device Control به اجرا در می آید و مانع از هرگونه اقدامی را که بر خلاف سیاست های تعریف شده باشند، می شود.

همچنین نرم افزار یاد شده تصویری زنده و آنی از وضعیت وسایل مورد استفاده، اطلاعات انتقال یافته و کاربرانی که از این وسایل و اطلاعات در شبکه استفاده کرده اند را فراهم می آورد و سوابق نگهداری شده توسط این نرم افزار، شناسایی کاربران خطاکار، محل و زمان سرقت اطلاعات و نوع اطلاعات سرقت شده را به آسانی مشخص می کند.

با توجه به تحلیلهای صورت گرفته، نرم افزار McAfee Device Control امکانات گسترده تری نسبت به دیگر محصولات مشابه ارائه می کند. هر نوع اطلاعاتی در هر قالبی که باشند، حتی اگر فشرده و رمزگذاری شـوند، تحت نظارت و مدیریت Device Control خواهد بود. تعریف وسایل مجاز و غیرمجاز از طریق مشخصه های مختلف نظیر نام سازنده، شماره سریال، نوع وسیله، نام وسیله و ... امکان پذیر است.

گفتنی است قوانین تعریف شده در نرم افزار Device Control را می توان برای یک کاربر، گروهی از کاربران و یا بخش ها و واحدهای یک سازمان اعمال نمود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1690 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: itna.ir تاریخ خبر: 1388/11/12 تعداد مشاهده: 1488
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر