کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9200 | مشاهده و دانلود: 740226436 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/31 | اعضاء: 316772 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آفت‌های وبلاگ‌نویسی

يك مدرس دانشگاه تاكيد كرد: زماني كه يك وبلاگ در معرض ديد بقيه قرار مي‌گيرد، ديگران صرفا اجازه استفاده از آن را دارند، نه اجازه دخل و تصرف، امر و نهي يا ورود به حيطه شخصي افراد.

دكتر اكبر نعمت‌اللهي با بيان اينكه وبلاگ يك دست‌نوشته‌ي شخصي و دفتر خاطرات روزانه اشخاص است، اظهار كرد: وبلاگ يك رسانه شخصي و مربوط به انديشه‌ها و افكار و نظرات صاحبان آن است.

وي تصريح كرد: نمي‌توان براي انديشه‌ها، افكار و نظرات مردم قانوني تدوين كرد. نظرات شخصي افراد بايد محفوظ و مورد احترام قرار گيرد؛ بويژه در كشورهايي كه مردم‌سالاري و دموكراسي حاكم است ورود به حيطه‌ي شخصي افراد گناه و جرم است.

به گفته وي، هيچ قاعده‌اي نمي‌توان براي افراد گذاشت كه چگونه بينديشند، فكر كنند و بنويسند؛ بويژه تا زماني كه در محوطه و محيط شخصي خود فعاليت مي‌كنند. اما اگر از حيطه‌ي شخصي خارج و وارد رسانه‌هاي عمومي كشور شوند، بايد با هنجارهاي جامعه، قوانين و خط قرمزها هماهنگ و آشنا باشند.

وي ادامه داد: تا زماني كه وبلاگ‌ها وارد حيطه‌ي رسانه‌هاي عمومي نشوند، فضاي كاملا شخصي است و كسي حق ورود به حيطه‌ي آن‌ها را ندارد.

نعمت‌اللهي با بيان اينكه بايد فرهنگ و بينش استفاده از وبلاگ وجود داشته باشد، گفت: افراد در گذشته انديشه‌هاي خود را روي كاغذ مي‌نوشتند و در صندوق خانه پنهان مي‌كردند، اما امروز انديشه‌هاي خود را در وبلاگ‌ و فضاي مجازي قرار مي‌دهند و تمام دنيا مي‌تواند از آن‌ها استفاده كنند. در اين وضعيت شخص وبلاگ نويس و صاحب وبلاگ بايد هنجارهاي اخلاقي و اجتماعي جامعه و فرهنگي كه در آن زندگي مي‌كند را رعايت كند.

وي همچنين گفت: وبلاگ يك فضاي آزاد و شخصي است، اما همين ويژگي باعث مي‌شود هر كار غيراخلاقي و غير فرهنگي را بتوان در آن انجام داد و هر تهمت، دروغ و انتقاد غير اصولي را در آن نوشت.

او افزود: همان‌طور كه فرد در جامعه بايد يك سري قوانين را رعايت كند، در وبلاگ‌ خود هم بايد ارزش‌هايي را رعايت كند. چون وبلاگ نيز بخشي از حيطه‌ي اجتماعي و جامعه ماست. در مقابل هيچ كس حق ورود به حيطه‌ي شخصي وبلاگ‌نويس را ندارد. بنابراين در اين وضعيت بايد فراتر از قانون، اخلاقيات اجتماعي بر اين حيطه‌ها نظارت داشته باشد و آن‌ها را بازسازي كند و در عين حال اجازه ندهد نيروهاي رسمي وارد حيطه‌هاي شخصي افراد شود.

نعمت‌اللهي تاكيد كرد: وبلاگ‌نويسان بايد اخلاق اجتماعي را رعايت كنند چراكه وبلاگ آن‌ها در معرض ديد عموم قرار دارد.

وي يادآور شد: در تمام جوامع هنجارهايي تعريف شده است و وبلاگ‌نويس بايد اين هنجارها را به عنوان يك فرد اجتماعي رعايت ‌كند تا در نهايت مشكلي براي فرد و جامعه ايجاد نشود.

او با بيان اينكه همزمان با ورود وبلاگ، فرهنگ آن در جامعه هنوز ايجاد نشده است، گفت: اخلاق و فرهنگ وبلاگ‌نويسي هنوز در جامعه ايجاد نشده است. از اين جهت دست به قانون، امر و نهي و ايجاد محدوديت‌ مي‌زنيم و اين خلاف عرف فرهنگ وبلاگ نويسي و دموكراسي در جوامع است.

اين مدرس دانشگاه خاطرنشان كرد: زماني كه فرهنگ جريان آزاد اطلاعات ايجاد نشود، با امر و نهي و قوانين مختلف اين عرصه محدود مي‌شود و نهايتا جريان آزاد لطمه مي‌خورد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1695 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/11/12 تعداد مشاهده: 1284
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر