کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

دستگیری عامل ارسال پیامک استامینوفن

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دستگیری عامل ارسال پیامک استامینوفن مرگ آور، در یکی از استانهای کشور خبر داد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ دکتر عباس زارع نژاد اظهارداشت: یکی از عوامل ارسال پیامک کذب داروی مرگ آور مشابه استامینوفن، در یکی از استانهای کشور دستگیر شده است که جزئیات این شناسایی و دستگیری، بزودی توسط مراجع ذی ربط اطلاع رسانی خواهد شد.
این در حالی است که از روز گذشته پیامکهای مشکوکی برای هموطنان ارسال می شد مبنی بر اینکه دارویی مشابه استامینوفن وجود دارد که مرگ آور است.
در همین حال وزارت بهداشت اعلام کرد که هيچ دارويي مشابه استامينوفن كه مصرف آن خطرناك باشد در كشور وجود ندارد و شايعاتي كه اخيراً با ارسال گسترده پيامك‌هايي به هم‌وطنان مبني بر به كما رفتن و مرگ‌آور بودن اين دارو متشر شده است از اساس تكذيب مي‌شود.
در ادامه اين اطلاعيه از هموطنان خواسته شده است هرگونه اطلاع‌يابي در زمينه محصولات دارويي و غذايي را از طريق رسانه‌هاي جمعي و يا ارگان‌هاي ذيصلاح استعلام نمايند و به شايعات اين چنيني توجه نكنند.
دکتر رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو نیز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: در این پیامکها نامهای مختلفی به عنوان داروهای مشابه استامینوفن همچون "دگلوفین" عنوان شده است که اصلا چنین دارویی در کشور وجود ندارد.
وی با تاکید بر دروغ بودن چنین اخباری، تصریح کرد: داروی استامینوفن با نامهای تجاری مختلفی در داروخانه های کشور وجود دارد، که هیچ کدام از آنها مشکلی ندارند و همگی مورد تایید وزارت بهداشت هستند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17078 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1392/07/10 تعداد مشاهده: 2004
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

رهگذر 1392/07/10 21:09
کاش کامل می گفتین که چی کاره بوده؟بیکار بوده؟کارشناسی چیزی بوده؟زن بوده یا مرد بوده؟چرا اینکارو کرده؟هدفش چی بوده؟مریض بوده؟داخلی بوده؟خارجی بوده؟
omid 1392/07/10 17:26
راستش تو شهرمون
تابلو و بنر و... زدن که مراقب باشیم
نه اینکه تکذیب کنن
احسان 1392/07/10 11:15
بله همچین پیا مکی روی گوشی ما هم اومد lay:none">fexofenadin kinder fexofenadin cipla fexofenadin nebenwirkung