کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316331 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

رقابت داغ در انتظار بازار تلفن هوشمند

افزايش تقاضا براي تلفن‌هاي هوشمند جديد و ارزان‌تر موجب شد كل بازار گوشي در اواخر سال گذشته بهبود يابد اما رقابت در بازار پرمنفعت تلفن هوشمند در سال 2010 با ورود فروشندگان جديد به شديد خواهد شد.

 به گفته تحليلگران بازار تلفن هوشمند در سال 2010 فوق رقابتي خواهد شد و در حالي كه جنگ تلفن هوشمند براي مصرف‌كنندگان خبر خوبي خواهد بود اما رقابت شديد به‌طور غيرقابل اجتنابي فشار متمايل به پاييني بر قيمت‌گذاري و حاشيه سود وارد خواهد كرد.

شركت‌هاي كره جنوبي سامسونگ الكترونيكس و ال جي الكترونيكس كه فروشندگان گوشي شماره دو و سه جهان هستند، قصد دارند فروش اندك تلفن‌هاي هوشمندشان را به ميزان زيادي افزايش دهند، در حالي كه تازه واردهايي مانند هواوي و دل در حال تقويت محصولات مورد عرضه‌شان هستند.

به گفته تحليلگر CCS Insight، موج شركت‌هاي تازه وارد به بازار، عرضه بيش از اندازه دستگاه‌ها و قيمت‌گذاري بي‌باكانه حاشيه سود خالص را تحت فشار قرار مي‌دهد.

شركت HTC كه سازنده تلفن هوشمند شماره چهار جهان است، هفته گذشته با پيش‌بيني كاهش در سود ناخالص، اعلام كرد يكي از نخستين شركت‌هايي خواهد بود كه از افزايش رقابت لطمه مي‌بيند. اما به گفته تحليلگران، سازندگاني مانند اپل و RIM با عرضه دستگاه و سرويس‌هاي يكپارچه، برندگان سال 2010 خواهند بود.

موسسه پژوهش بازار Strategy Analytics به تازگي در گزارشي اعلام كرد كه بازار تلفن هوشمند در سه ماهه چهارم سال 2009 با رشد سال به سال 30 درصد، به فروش 53 ميليون دستگاه رسيد كه بالاترين تاكنون محسوب مي‌شود.

اين رشد بخشي از بهبود كل بازار تلفن در مدت ماه اكتبر تا دسامبر بوده كه به كمك بهبود تصوير اقتصاد جهاني انجام گرفت و بنا بر ارزيابي SA، بازار تلفن همراه نسبت به يك سال گذشته 10 درصد رشد كرد و به چهار سه ماهه مداوم تنزل پايان داد.

شركت فنلاندي نوكيا كه همچنان تلفن‌هاي هوشمند بيش‌تري نسبت به دو رقيب نزديكش يعني RIM و اپل مي‌فروشد، 20.8 ميليون دستگاه تلفن هوشمند در سه ماهه چهارم روانه بازار كرد كه 38 درصد نسبت به يك سال گذشته افزايش نشان داد.

بهبود موقعيت اين شركت در بازار تلفن هوشمند به كمك مدل‌هايي مانند E71 و E72 بود كه فروش و حاشيه سود اين شركت را فراتر از پيش‌بيني تحليلگران در سه ماهه چهارم افزايش داد؛ متوسط قيمت تلفن‌هاي هوشمند نوكيا در سه ماهه سوم از 190 يورو به 186 يورو كاهش يافت.

بنا بر گزارش Strategy Analytics، شركت RIM كه سازنده تلفن هوشمند بلك بري است 10.7 ميليون دستگاه گوشي در سه ماهه چهارم عرضه كرد و جلوتر از اپل قرار گرفت كه 8.7 ميليون دستگاه آيفون به فروش رساند.

به گفته اين موسسه پژوهشي، RIM همچنان به توسعه حضور بين‌المللي فراتر از بازارهاي اصلي‌اش در آمريكاي شمالي و اروپاي غربي و بخش‌هايي از آسيا ادامه مي‌دهد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1711 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1388/11/13 تعداد مشاهده: 1341
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر