کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316306 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آلمان به توافق با گوگل پشت پا می‌زند

آلمان به گوگل هشدار داد ممكن است با در پيش گرفتن اقدام حقوقي از عرضه تصاوير شهرها و خيابان‌هاي اين كشور در سرويس ديد خياباني اين غول اينترنتي آمريكايي ممانعت كند.
  ايلزه آيگنر، وزير حفاظت از مصرف‌كننده آلمان در گفت‌وگو با مجله فوكوس عنوان كرده در حال بررسي اقدامات حقوقي و تغييرات احتمالي در قانون است تا از انتشار عكس‌هاي گرفته شده گوگل در اين كشور ممانعت كند.

وزير مصرف‌كننده آلمان همچنين به‌دنبال لغو توافقي است كه بر اساس آن شهرونداني كه مايل به گرفته شدن تصوير محل زندگي خود نيستند، بايد از گوگل براي حذف آن‌ها درخواست كنند زيرا به اعتقاد وي، اين گوگل است كه بايد از اشخاص براي قرار دادن اطلاعات آن‌ها در اينترنت اجازه بگيرد.

در مقابل، گوگل با رد انتقادهاي مطرح شده اعلام كرده براي گرفتن عكس تحت توافق 2009 با مقامات آلماني اجازه گرفته است. توافق مذكور شامل تمهيدي بوده كه در آن پلاك خودروها و چهره‌ها تيره مي‌شوند و هر شخصي مي‌تواند به عكس‌هاي منتشره در اينترنت اعتراض كند.

بنا بر اعلام گوگل، تاكنون حدود چند صد نفر اعتراض داشته‌اند و اين شركت قصد دارد سرويس ديد خياباني را تا اواخر سال جاري ميلادي در اين كشور عرضه كند؛ سرويس ديد خياباني هنوز براي آلمان راه‌اندازي نشده با اين حال عكس‌هاي بيش‌تر نقاط اين كشور تهيه شده است.

ديد خياباني گوگل تصاوير 360 درجه از سطح خيابان‌هاي شهرهاي كوچك و بزرگ در يك كشور را فراهم مي‌كند. اين تصاوير توسط خودروهاي ويژه‌يي گرفته مي‌شوند كه بر سقف آن‌ها دوربين سوار شده است و كاربران مي‌توانند ديد خياباني را با كليك برروي دكمه‌اي به شكل انساني كوچك در صفحه Google Maps ببينند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 1757 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.ir تاریخ خبر: 1388/11/27 تعداد مشاهده: 1284
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر