کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9191 | مشاهده و دانلود: 739504372 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/26 | اعضاء: 316664 | نظرات: 37900
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نرم‌افزاری ساده و قوی برای کار با درایورهای رایانه + دانلود

نرم‌افزار DriverEasy می‌تواند به سرعت برای دستگاه‌ها و قطعات سخت‌افزاری رایانه شما آخرین نسخه از درایورهای مورد نیاز را شناسایی، دانلود و نصب کند. این کار نیازی به تخصص ندارد، بسیار ساده است و از اتلاف وقت و انرژی شما جلوگیری می‌کند.




به گزارش سافت‌گذر؛ برنامه توانایی‌هایی دیگری هم دارد. زمانی که آن را اجرا می‌کنید با رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسندی مواجه می‌شوید که در صفحه اول اطلاعاتی را درباره سیستم‌عامل، رم، پردازنده‌ها و مادربورد رایانه به شما می‌دهد. سخت‌افزارهایی مثل کارت گرافیک، مانیتور، هارد دیسک، کارت شبکه و کارت صوت را هم می‌توانید مشاهده کنید. اما کاربرد اصلی نرم‌افزار زمانی است که تنها با یک کلیک، برنامه رایانه شما را اسکن می‌کند و درایورهای مورد نیاز شما را تشخیص می‌دهد: کیبورد، ماوس و دستگاه‌های مشابه آن، کارت صدا یا کارت گرافیک، کنترلرهای بازی، دستگاه‌های تشخیص حرکت و غیره، و مانیتور و دستگاه‌های نمایشی دیگر.

پس از پایان اسکن، در کنار صفحه می‌توانید ببینید چند درایور شما نیاز به آپدیت دارد، چند سخت‌افزار شما اصلاً درایوری روی رایانه‌تان ندارند، و همچنین اسکن برنامه روی چند دستگاه و سخت‌افزار رایانه شما صورت گرفته و چه‌قدر طول کشیده است.

نسخه رایگان برنامه تنها قابلیت دانلود و آپدیت درایورها را دارد؛ اما نسخه پروفشنال برنامه از ویژگی‌هایی مثل تهیه فایل پشتیبان، برگرداندن آن و حذف درایورها نیز برخوردار است. کرک نسخه پروفشنال موجب کاهش سرعت دانلود می‌شود، بنابراین اگر نیازی به ویژگی‌های نسخه پروفشنال ندارید، توصیه می‌شود تا انتشار کرک کامل و سالم، نسخه رایگان را دانلود کنید.

دانلود نرم‌افزار رایگان DriverEasy با حجم 2.9 مگابایت

دانلود نسخه کرک‌شده که به دلیل کاهش سرعت دانلود توصیه نمی‌شود


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 18576 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1392/10/05 تعداد مشاهده: 2426
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

بهار 1392/10/06 17:41
دانلود کردم اما رمز میخواد؟
رمزش چیهlay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
یه نفر 1392/10/05 16:10
این نرم افزار درایورای قدیمیو جدید می کنه یا جدیدو قدیمی می کنه؟؟؟؟؟
رهگذر 1392/10/05 13:49
جالب اینجاست درایور یکی از سخت افزارای سیستممو قدیمی تشخیص داد که برای سال 2006 بود اما بعد از دانلود و نصب،درایور یک سال قدیمی تر شد!!!کلا پاکش کردم...lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus