کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316271 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هفت دهم حملات به رایانه ها توسط تروجان ها صورت می گیرد

گزارش منتشر شده از سوی شرکت پاندا سکوریتی نشان می دهد که در سال 2013 از هر 10 حمله صورت گرفته به رایانه ها در سراسر دنیا هفت حمله مربوط به تروجان ها بوده است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از pcworld ، این شرکت تعداد تروجان های تولید شده در سال 2013 را بیش از 21 میلیون عدد اعلام کرده است. پاندا سکیوریتی(Panda Security) یک شرکت امنیت رایانه است که در سال 1990 در شهر بیلبائو اسپانیا تاسیس شد.

اسب تروجان یا تروجان یک برنامه نفوذی از نوع بدافزار است و زمانی که به سیستم عامل دسترسی پیدا کند، در حالی که به نظر می آید این نرم افزار در حال انجام یک کار مناسب در رایانه است در اکثر مواقع یک در پشتی برای دسترسی به کامپیوتر مقصد برای هکرها باز می کند.

بر اساس این گزارش، 20 درصد از کل بدافزارهایی که تاکنون تولید شده اند(در حدود 30 میلیون بدافزار) در سال 2013 نوشته شده اند.

بدافزار (Malware) برنامه های رایانه ای است که به دلیل آن که باعث آزار کاربر و بروز خسارت می شوند، به این نام مشهور هستند.

بر این اساس، می توان گفت روزانه 82 هزار بدافزار توسط برنامه نویس ها نوشته شده است که از این تعداد علاوه بر تروجان ها ، 13.3 درصد را کرم های رایانه ای، 8.49 درصد را ویروس های رایانه ای و 6.93 درصد را جاسوس افزارهای رایانه ای تشکیل می دهند.

بیش از 54 درصد بدافزارهای نوشته شده در سال 2013 به کشور چین تعلق دارد و بیشترین حملات صورت گرفته به کاربران ویندوز ایکس پی مایکروسافت بوده است .

در این گزارش آمده که شبکه اجتماعی توییتر در سال 2013 بیش از همه هدف حمله بدافزار ها قرار گرفته است. فیس بوک، اپل و مایکروسافت نیز از این نظر در رده‏های بعدی قرار دارند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19961 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: irna تاریخ خبر: 1393/01/03 تعداد مشاهده: 1784
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر