کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9174 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/19 | اعضاء: 316542 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ویندوز XP بازنشسته می شود

مایکروسافت اعلام کرد که از 13 جولای به حمایت رسمی خود از ویندوز "ایکس. پی" نسخه "سرویس پک 2" پایان می دهد و محبوب ترین سیستم عامل دنیا را بازنشسته خواهد کرد.

به گزارش مهر، نسخه سرویس پک 2 سیستم عامل "ویندوز ایکس. پی" محبوب ترین سیستم عاملی است که تاکنون مورد استفاده قرار گرفته است.

اکنون به نظر می رسد که این ویندوز با روی کار آمدن ویندوز 7 به پایان دوره فعالیت خود نزدیک می شود. به طوری که مایکروسافت پس از 6 ماه از عرضه ویندوز 7 اعلام کرد که از 13 جولای دست از حمایت رسمی سرویس پک 2 ویندوز ایکس. پی خواهد کشید.

سال گذشته مایکروسافت زمان خداحافظی با این سیستم عامل را اول جولای اعلام کرده بود.

پس از گام اشتباه ویندوز ویستا، مایکروسافت نتوانست عرضه به روزسازیهای ویندوز ایکس. پی را متوقف کند، چرا که ویستا مشکلات زیادی در عملکرد و اجرا داشت و بنابراین با استقبال کاربران مواجه نشد. این درحالی است که ویندوز 7 نشان داده است که می تواند جایگزین خوبی برای ویندوز ایکس. پی باشد.

در حال حاضر 75 درصد از رایانه های جدیدی خانگی و 3/60 درصد از رایانه های قابل حملی که وارد بازار می شوند به صورت پیش نصب دارای سیستم عامل ویندوز 7 هستند.

ویندوز ایکس. پی که در سال 2001 وارد بازار شد طولانی ترین زمان حضور را در تاریخ نرم افزارهای شرکت ردموند به خود اختصاص داده است به طوری که این محصول به مدت تقریبا 7 سال به عنوان یکی از محبوب ترین سیستم عاملهای دنیا شناخته می شد.

براساس گزارش eWeek، در روز 13 جولای علاوه بر ویندوز ایکس. پی سرویس پک دو، حمایت از نسخه های ویندوز 2000 و ویندوز ویستا RTM نیز پایان خواهد یافت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2002 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: tabnak.ir تاریخ خبر: 1389/01/21 تعداد مشاهده: 1513
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر