کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تصاویری از اچ تی سی وان M8 با افزودن حافظه ۱۲۸ گیگی

htc m8

اچ تی سی از جدیدترین محصول آلومینیومی خود موسوم به HTC One M8 با نمایشگر بزرگتر، نرم افزار بهینه و دوربین قوی تر علیه سامسونگ، رونمایی کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، نمایشگر ۵ اینچی (مدل قبلی ۴٫۷ اینچی بود) با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل، ظریفتر شدن بدنه گوشی و صدای استریوی لود اسپیکر گوشی که در مقایسه با مدل قبلی ۲۵ درصد بلندتر شده است، از جمله ویژگی های جدیدترین گوشی اچ تی سی است.

دو گیگ رم با پردازنده ۲٫۳ گیگاهرتزی اسنپ دراگون ۸۰۱ از نوع کرایت ۴۰۰، جی پی یو و گرافیک آدرنو ۳۳۰ ، مجهز به حافظه ۱۶ و ۳۲ گیگ است که اسلات برای اضافه کردن رم تا ۱۲۸ گیگ در آن تعریف شده است. همچنین سیستم عامل کیت کت ۴٫۴ همراه با اینترفیس مخصوص اچ تی سی بنام Sense 6 نیز در آن دیده می شود.

از ویژگی های اینترفیس جدید برای نمونه؛ با زدن دو بار تب یا کشیدن به بالا، گوشی از حالت خواب بیدار می شود و وقتی گوشی قفل است تلفن در حالت پورتره قرار می گیرد و سوآپ کردن به سمت چپ باعث دسترسی به پنل مخصوص ویجت ها می شود. در حالت چشم انداز با زدن دکمه ولوم نیز می توانید به دوربین دسترسی پیدا کنید.دسترسی به تلفن وقتی قفل است با سرعت بالا امکان پذیر شده است.

باطری دستگاه M8 به صورت ۲۶۰۰mAh تعریف شده و حالت جدید موسوم به Power Saving Mode(شبیه گلکسی اس جدید سامسونگ S5) تا ۳۰ ساعت روی ده درصد جواب می دهد.

دوربین دستگاه (Dou Camera) از نوع اولتراپیکسل (۴MP) بوده و سنسور ۱/۳ داشته و سایز پیکسلی ۲ میکرون تعریف شده و دیافراگم ۲٫۰ دارد.دارای دو لنز مستقل بوده که عمل محاسبه فاصله با موضوع مورد عکاسی را انجام داده و با فوکوس مخصوص و افکت های ویژه قدرت خارق العاده ای را به دوربین گوشی داده است. همچنین دوربین جلوی گوشی ۵ مگاپیکسلی شده است که ر مقایسه با ۲٫۱ مگاپیکسل مدل قبلی پرش بزرگی محسوب می شود.

(نکته منفی ویژگی optical image stabilization از روی گوشی حذف شده است ) اما دو فلشه ال ای دی شده و فوکوس روی موضوع سریعتر از قبل شده و به ۰٫۳ ثانیه رسیده است.

سایر ویژگی ها: ۱۶۰ گرم وزن/ ۱۴۶ در ۷۰ در ۹٫۴ میلیمتر ابعاد/ نمایشگر ۱۶ میلیون و سوپر ال سی دی ۳ لمسی/ ۵ اینچی ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل/ ۴۴۱ppi/ مولتی تاچ/ گوریلا گلس سه/ شبکه نسل چهار LTE Cat4/ وای-فای/ بلوتوث/ NFC.

این گوشی آلومینیومی زیبا در رنگ خاکستری،نقریه ای و طلایی از همین امروز در سراسر جهان (۵۳۰ پوند در لندن، ۸۸۰ دلار استرالیایی در استرالیا،) در فروشگاههای اچ تی سی قابل خرید است
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20039 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1393/01/09 تعداد مشاهده: 2399
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1393/01/09 09:47
فروش گلکسی اس 5 بالاتر خواهد بود و اینو به همه ثابت میکنم...چون برتری از آنه سامسونگه و بسlay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet