کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316310 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کشف حفره‌های امنیتی در فورمت‌های فایل آرشیوی

محققان راه‌هاي جديدي را براي پنهان كردن كدهاي مخرب در فورمت‌هاي آرشيوي متداول كشف كرده‌اند كه تا اين اواخر توسط بيش‌تر برنامه‌هاي آنتي‌ويروس قابل شناسايي نبود.

به گفته بنيانگذار پروژه حمايت از نرم‌افزار تجاري RLPack، بيش‌تر فروشندگان آنتي‌ويروس برنامه‌هاي خود را براي شناسايي فورمت‌هاي فايل آرشيو مخرب مانند rar. و zip. ترميم كرده‌اند.

در كنفرانس امنيتي بلك هت وي به همراه دو محقق امنيتي ديگر پرزنتيشني را ارايه كرد كه نشان داد چگونه ممكن است با دستكاري فورمت‌هاي فايل آرشيو، كدهاي مخربي مانند ورم كانفيكر را كه در يك رايانه شخصي قابل اجرا هستند، در آن‌ها تزريق كرد.

بر اساس گزارش پي سي ورلد، بسياري از شركت‌ها از محصولات امنيتي معروف به "گيت وي" يا درگاه استفاده مي‌كنند كه ضميمه‌هاي فايل را براي شناسايي كدهاي مخرب تجزيه و تحليل مي‌كنند.

هكرها دريافته‌اند فايل‌هاي مخرب فشرده شده معروف به "پكينگ" گاهي مي‌توانند محصولات امنيتي را به اشتباه بيندازند اگرچه اين محصولات اكنون قدرت شناسايي بهتري پيدا كرده‌اند.

اما محققان نشان دادند با دستكاري كردن فورمت‌هاي آرشيوي مختلف فرار از اينگونه درگاه‌ها همچنان امكان‌پذير است كه اين مساله خطرناكي به شمار مي‌رود زيرا كاربران نهايي ممكن است ضميمه‌اي را باز كنند كه مي‌تواند براي يك هكر امكان دسترسي از راه دور به يك رايانه را فراهم كند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2074 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/01/28 تعداد مشاهده: 1280
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر