کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316340 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اختلال اینترنت؛ اهمال زیرساخت

بار ديگر ارتباطات اينترنتي كشور دچار اختلال شد، “اتفاقی” كه دیگر دارد به “رويه” تبديل می شود. از مساله قطعي و اختلال در اينترنت كه بگذريم، موضوع این یادداشت سوژه تكراري و ناراحت كننده بی تفاوتی مسوولان ارتباطات داده در ایران است.


اگرچه بارها در خصوص بي تفاوتي شركت ارتباطات زيرساخت به عنوان متولي تامين اينترنت كشور نوشته بوديم، اما از آنجا كه هيچ تغيير و اصلاحي در رويه اين شركت ايجاد نشده، جا دارد تا باز هم در اين خصوص مواردي گوشزد شود.

در حال حاضر اختلال موقت و حتي منطقه اي آب، برق، گاز، تلفن ثابت و سيار در تهران ، از حدود 48 ساعت قبل توسط دستگاه هاي مسوول اطلاع رساني مي شود.

اگرچه در خصوص اينترنت به علت ماهيت بين المللي آن امكان چنين پيش بيني هايي فراهم نيست، اما واقعيت آن است كه شركت ارتباطات زيرساخت حتي بعد از بروز اختلال در ارتباطات اينترنتي كشور، همچنان خود را مکلف به اطلاع رساني در اين خصوص نمي داند.اين در حالي است كه بعد از هر قطعي اينترنت در كشور به علت سياست عدم اطلاع رساني از سوي شركت زير ساخت، حجم انبوهي از تماس هاي تلفني و درگيري لفظي ميان كاربران و شركت هاي ارايه دهنده خدمات اينترنتي برقرار مي شود. به اين ترتيب كاربران و شركت هاي اينترنتي در سرگردانی محض به متهم كردن يكديگر مي پردازند و بالاخره، نه از سوي شركت زيرساخت، بلكه با پيگيري رسانه ها مشخص مي شود كه اختلال كشوري است و تقصیر کاربر یا شرکت ارایه کننده خدمت نیست!

اين اتفاقات در حالي رخ مي دهد كه شركت زيرساخت به عنوان نقطه تماس ارتباطات اينترنتي و متولي اين امر در كشور، سريع تر از نهادهاي ديگر از مشكلات شبکه مطلع مي شود، اما اين كه چرا در لحظه اقدام به انتشار اطلاعيه اي در اين خصوص نمي كند، جاي پرسش است.

در حال حاضر اين رسانه ها هستند كه پرسش مي كنند و مسوولان زيرساخت از كم و كيف ماجرا اطلاع مي دهند. آنچه مسلم است اختفاي اختلال در ارتباطات اينترنتي به علت حجم بالاي استفاده از اين ابزار ارتباطي و كاربران جوان و تحصيلكرده تقريبا غير ممكن است. از سوي ديگر زماني كه اختلالي در خارج از مرزهاي كشور رخ مي دهد، حرجي به شركت ارتباطات زيرساخت نيست.

از اين رو به علت وجود چنين رويه اي در شركت ارتباطات زيرساخت، شايد بتوان اين احتمالات را داد كه يا آنها از اهميت و حجم خدماتي كه از طريق اينترنت به كل كشور ارايه مي شود بي اطلاع هستند، يا آنكه با مقوله تكريم مصرف كنندگان و اطلاع رساني بيگانه اند.

لذا بار ديگر از مسوولان امر در شركت ارتباطات زيرساخت تقاضا مي شود از لحظه بروز اختلال هاي اينترنتي در كشور تا زمان رفع كامل آن، قبل از ورود هزينه هاي بيشتر، برقراري هزاران تماس تلفني در خصوص علت مشكل، درگيرهاي لفظي ميان كاربران و ارايه دهندگان خدمات، رواج ده ها شايعه و ... نسبت به اطلاع رساني بهنگام اقدام کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2110 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: itiran.com تاریخ خبر: 1389/02/05 تعداد مشاهده: 1556
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر