کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735293501 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316267 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نمونه‌هایی کاربردی از قاب‌های جالب آیفون

اکنون مقالات زیادی در خصوص قاب‌های خاص آیفون برای شما تدارک دیده‌ایم. از قاب‌های تهوه آور گرفته تا اشتها آور و زیبا! حتما با توجه به هزینه‌ای که برای خرید آیفون کرده‌اید، دوست دارید تا به بهترین نحو از آن مراقبت کنید؛ اما حال فکر کنید کاور یا قابی که برای این گوشی گران قیمت خریده‌اید قابلیت‌های دیگری نیز داشته باشد! آن موقع دیگر عالی ست نه؟

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرسام؛ مهندسین خلاق این حوزه دست به ابتکار جالبی زده و نمونه‌هایی کاربردی از این قاب‌های جالب را طراحی کرده و به نمایش گذاشته‌اند. با هم چند مدل از این کیس های را مرور می‌کنیم:

۱- شاید تاکنون زیاد پیش‌آمده باشد که کارت اعتباری یا عابر بانکتان را در خانه جا گذاشته باشید! اگر آیفون دارید با استفاده از این قاب دیگر نگران نباشید! به‌راحتی کارت اعتباری خود را در آن گذاشته و تردد کنید. این قاب واقعا منحصر به فرد است.

 آیفون

۲- یک جیب کوچک همراه شما! این قاب جالب فضایی به اندازه یک جیب کوچک در اختیار شما قرار می‌دهد، در این مکان یک فضای کوچک هم برای نگه‌داری قرص‌های شما در نظر گرفته شده است. اگر فکر می‌کنیم وزن این قاب زیاد است در اشتباهید، جنس این کاور از پلی کربنات سبک بوده و با بهترین کیفیت موجود ساخته شده است. جالب است بدانید این قاب به نوعی طراحی شده است که اگر گوشی خود را تکان هم دهید هیچ صدایی از محتویات آن خارج نخواهد شد.

 آیفون

۳- چاقوی سوییسی را که حتما دیده‌اید! حالا با خرید این قاب زیبا، یک ورژن جدید آن را در اختیار دارید. در این کاور از ۲۲ ابزار از جنس استیل استفاده شده است که هر کدام با یک دکمه آلومینیومی بزرگ کنترل می‌شوند. دیگر می‌توانید با آیفون خود هر کاری انجام دهید. این قاب از پلی کربنات، آلومینیوم و سیلیکون ساخته شده است و در ۴ رنگ به فروش می‌رسد.

 آیفون

۴- نظرتان در خصوص یک ویدئو پروژکتور همراه چیست؟

این قاب می‌تواند با داشتن یک باتری ۱۸۵۰ میلی‌آمپری آیفون شما را تا ۸۰ درصد شارژ کند. قابلیت دیگر این کیس کاربردی این است که می‌تواند محتویات گوشی شما را بر روی دیوار تا دو ساعت پخش کند و شما را از یک ویدئو پرژکتور گران قیمت بی نیاز سازد.

آیفون

۵- رویای افراد سیگاری! چه می‌شود اگر با گوشی خود سیگارتان را روشن کنید؟ عجیب است نه؟

در این قاب از تکنولوژی استفاده شده است که با آن می‌توانید سیگار خود را روشن کنید و هنگام تمام شدن انرژی آن، با استفاده از USB شارژش کنید!

این قاب از یک فناوری امن بهره می‌برد که هیچ نگرانی برای شما و آیفون گران قیمتتان به وجود نمی‌آورد. دیگر نه نیاز به فندک دارید و نه به گاز برای شارژ آن. حتی هیچ ضرری به طبیعت نیز نمی‌زنید. این قاب یک Zioppo جدید و مدرن است!

 آیفون

۶- آیا موهای بلندی دارید؟ یا صبح‌ها خواب می‌مانید و وقت نمی‌کنید کمی به موهایتان برسید؟

با این قاب دیگر نگران هیچ چیز نباشید! چون در هر صورت گوشی خود را به همراه دارید. این کاور جالب در ایتالیا طراحی شده و در آمریکا تولید می‌شود. با قیمتی در حدود ۱۵ دلار می‌توانید یکی از این قاب‌های خوش رنگ را داشته باشید!

 آیفون
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22047 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: برسام تاریخ خبر: 1393/05/20 تعداد مشاهده: 1800
سافت گذر