کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316712 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گارمین فوررانر 15: یک ساعت ورزشی و کنترل‌کننده تناسب اندام

به گزارش سافت‌گذر ؛ انواع و اقسام وسایل و دستگاه‌های کمک کننده برای تناسب اندام هر روز وارد بازار می‌شود که هر کدام به نوعی سعی دارند کاربران را به انجام فعالیت‌های ورزشی و رسیدن به اندام مناسب و مدنظر خودشان ترغیب و استفاده از روش‌های دقیق و علمی را آسان‌تر کنند.

 

گهگاه از من می‌پرسند از چه وسیله تناسب اندامی استفاده می‌کنم. پاسخ من این است: من به هیچ کدامشان نیازی ندارم. چون‌که ماراتون کار می‌کنم. شاید فکر کنید باد زیادی به کله‌ام خورده، اما واقعاً ماراتون‌کارم. دست‌کم حین فصل تمرینات، از آن‌هایی‌که دستگاه تناسب اندام می‌خرند، پرجنب‌وجوش‌ترم. از این‌ها گذشته، ساعتی دارم که در زمان دویدن مسافت، سرعت و زمان را ضبط می‌کند. البته این بدین معنا نیست که انگیزه‌ بالاتری نسبت به بقیه دارم. این زمستان، فعالیتم از حلزون هم کم‌تر شده بود، دقیقاً به خاطر این‌که خسته و مرده از تمرینات طولانی دو بازمی‌گشتم، حتی هوای یخبندان هم یاری‌گر نبود. کار به جایی رسید که برای دو هفته تمرین نداشتم، چربی که پارسال آب کرده بودم، برگشت و عضلاتم دوباره وا رفت. حالا روی دوزانو که خم می‌شوم، احساس درد می‌کنم. با این اوصاف، اگر به من بگویند یک وسیله تناسب اندام دیگر بخر، چندان جدی نمی‌گیرم، علی‌الخصوص زمانی‌که با این وسیله جدید آمار تمرینات و تنبلی‌هایم روی شبکه‌های مختلف اجتماعی پخش می‌شود.

«گارمین فوررانر 15» Garmin Forerunner 15

نقاط قوت: عمر بالای باتری، قیمت مناسب باتوجه‌به قابلیت‌های لحاظ شده در آن، امکان ضبط تعداد گام‌ها نظیر یک کنترل‌کننده تناسب اندام معمولی، پشتیبانی از حسگر ضربان قلب، و ضد آب بودن.

نکات منفی: نداشتن هم‌گام‌سازی وایرلس، عدم ضبط فعالیت‌ها حین خواب، عدم ایجاد انگیزه کافی در فرد، و این‌که بیش‌تر یک ساعت مخصوص دوندگی است تا کنترل‌کننده تناسب اندام بنابراین لازم نیست همیشه دست‌تان باشد.

به گزارش سافت‌گذر ؛ قیمت فوررانر 15 به نسبت یک ساعت مچی دوندگی برای تازه‌کاران مناسب است، همه قابلیت‌های معمول را داراست به‌علاوه این‌که تعداد گام‌ها را شمارش کرده و می‌توانید فعالیت خود را مابین تمرینات تحت نظر داشته باشید. دوندگانی که یک ساعت ورزشی می‌خواهند از خریدن آن پشیمان نمی‌شوند، به طوری‌که پس از استفاده، دیگر نیازی به دستگاه جانبی کنترل تناسب اندام نمی‌بینند.

گارمین فوررانر 15 برای افرادی مانند من، نه‌تنها یک ساعت ورزشی است بلکه نقش کنترل‌کننده تناسب را نیز ایفا می‌کند. این ساعت به‌مانند ساعت‌های دیگر ورزشی، از جمله آن‌هایی‌که ساخت شرکت «گارمین» هستند، مسافت، سرعت و زمان دویدن را ضبط می‌نماید. یکی از امکانات آن گزینه دویدن-پیاده‌روی است که بسیار به کار می‌آید، درضمن حسگر ضربان قلب به صورت اختیاری به مشتریان ارائه می‌شود. از طرف دیگر، فعالیت‌های شما بین تمرینات نیز ضبط شده و شما می‌دانید چند گام برداشته و چقدر کالری مصرف کرده‌اید. هشدارهای زیادی از دستگاه دریافت نمی‌کنید، مگراین‌که بیش از حد پشت میز کار نشسته باشید. درعین‌حال، این فوررانر 15 همه کاربری‌های یک کنترل‌کننده تمام و کمال تناسب اندام را ندارد: عادات هنگام خواب ضبط نمی‌شود و از دستگاه نمی‌توانید درباره رژیم غذایی راهنمایی دریافت نمایید. فوررانر با قیمت 170 دلاری (200 دلار به همراه حسگر ضربان قلب) از یک دستگاه کنترل‌کننده تناسب اندام گران‌تر، ولی از یک ساعت معمولی ورزشی ارزان‌تر است. پس سؤال پیش می‌آید که آیا «می‌ارزد؟» جواب: بستگی به اولویت‌هایتان دارد.

 

قطعات سخت‌افزاری
در قیاس با سایر کنترل‌کننده‌های تناسب اندام (مدل‌های مختلف شرکت‌های «جابون» Jawbone، «فیت‌بیت» Fitbit و نایکی Nike)، فوررانر 15 قطور و سنگین است. بااین‌حال، یادتان باشد داریم راجع‌به یک ساعت ورزشی حرف می‌زنیم نه دستگاه کنترل‌کننده تناسب. در حقیقت چنانچه بخواهیم با سایر برندهای ساعت ورزشی مقایسه‌ای داشته باشیم، فوررانر خیلی هم سبک‌وزن است. من قبلاً مدل پیشین فوررانر یعنی 110 را داشتم.‌ نکته حائز اهمیت اختلاف وزنی است که کاملاً به چشم می‌آید. نخستین باری که فوررانر 15 را به‌دست کردم، در حین دویدن در محله هی به مچ دستم نگاه می‌کردم، طوری‌که انگار چیزی را خانه جاگذاشته باشم. وزن دستگاه نسبت به مدل‌های قبلی تا این اندازه کم شده است.

ساعتی که شرکت گارمین برای بررسی به من داد، ساعتی سیاه‌رنگ با رگه‌های سبز براق بود، البته سلیقه شخصی من چیز دیگری می‌طلبد، اما خریداران می‌توانند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. رنگ‌بندی‌های دیگر به جز مدل سیاه و سبز عبارتند از: سیاه با رگه‌های آبی، قرمز با رگه‌های سیاه، آبی سیر با رگه‌های سفید یا بنفش با رگه‌های سفید.

 

از قضا، طراحی و اندازه فوررانر 15 با فوررانر 10 مو نمی‌زند. فوررانر 10 ارزان‌تر (130 دلار) بوده اما قابلیت‌هایی نظیر شمارشگر مداوم گام‌ها، ضربان قلب و کارکرد مابین تمرینات را ندارد. بند این ساعت به‌مانند نمونه 10 پلاستیکی بوده و پر از سوراخ برای تنظیم اندازه است. صفحه‌نمایش 55 در 32 پیکسلی دستگاه تا دو خط متن را نشان می‌دهد که بیرون از منزل نیز به‌راحتی خوانده می‌شود. هم‌چنین تا عمق 50 متری ضد آب است؛ یعنی به هنگام استحمام و شنا نیز می‌توانید ساعت را بپوشید. توجه داشته باشید گارمین درخصوص پوشیدن ساعت حین ورزش‌های سریعی مانند جت اسکی هشدار داده، چراکه درصورت افتادن از جت اسکی ممکن است ساعت بشکند.

در جعبه دستگاه یک نگه‌دارنده مخصوص می‌بینید که با یک کابل به درگاه یواس‌بی رایانه وصل می‌شود. از آن می‌توان جهت شارژ و همگام‌سازی دستگاه با رایانه استفاده نمود. صادقانه بگویم، به‌شخصه شارژر میکرو یواس‌بی را ترجیح می‌دادم ولی بااین‌حال این نگه‌دارنده نسبت به مدل 110 بادوام‌‌تر و قوی‌تر است. در نمونه 110 گاهی پیش می‌آمد که اول صبح می‌خواستم بدوم و نگه‌دارنده دستگاه کار خود را به‌خوبی انجام نداده و 110 اصلاً شارژ نشده بود، اما در فوررانر 15، نگه‌دارنده چنان خوب به دستگاه می‌چسبد که دیگر خیال‌تان از بابت اتصال صحیح شارژر راحت می‌شود. حالا که بحث باتری شد، فوررانر 15 در حالت «ساعت» 5 هفته و «دویدن» 5 ساعت کار می‌کند، ازاین‌رو براساس نوع تمرین، مسافت پیموده شده متفاوت است. همین چند روز پیش، دو ساعت دویدم و هنوز سه تا از چهار خط باتری را داشتم؛ یعنی این‌که ادعاهای گارمین تقریباً صحیح است.

 

راه‌اندازی
به‌مانند سایر دستگاه‌های کنترل تناسب اندام، لازم است نخست تنظیماتی روی خود ساعت داشته باشید. به‌طور ویژه لازم است یک سری اطلاعات شخصی به دستگاه بدهید: سال تولد، قد، وزن، جنسیت. درضمن می‌توانید بیشینه ضربان قلب را وارد کنید؛ یعنی یک‌جور خط قرمز. البته این گزینه اختیاری است، مخصوصاً اگر حسگر ضربان قلب را خریداری نکرده باشید. پس از انجام این تنظیمات، دستگاه آماده به کار است.

باوجود این، چیز زیادی برای یادگرفتن نیست. در کناره‌ها چهار دکمه می‌بینید که در تنظیمات استفاده می‌شوند: در بالا سمت راست، دکمه «ورود»، بالا سمت چپ دکمه «روشنایی»، پایین سمت چپ دکمه عقب رفتن back و پایین سمت راست دکمه عوض کردن گزینه‌ها. با در نظر گرفتن تعداد کم دکمه‌ها، فهمیدن دکمه درست بسیار ساده است.

به گزارش سافت‌گذر ؛ همانطوز که پیش‌تر اشاره شد، به صورت پیش‌فرض صفحه‌نمایش تا دو خط اطلاعات را می‌تواند به نمایش بگذارد که زمان همیشه در قسمت بالایی واقع می‌شود. پس جایگاه خط دومی چه می‌شود؟ می‌توانید «تاریخ»، تعداد «گام‌ها»، «کالری» سوزانده‌شده یا تعداد «گام‌های هدف» برای آن روز را تنظیم کنید. هر دکمه‌ای را که می‌فشارید صدایی می‌شنوید، این صدا در مواقعی آزاردهنده می‌شود چراکه تا به گزینه موردنظر در منو برسید چند مرحله زمان می‌برد.

 

کاربری
حتی اگر به خود زحمت دویدن ندهید، باز هم فوررانر 15 به کار می‌آید: کافی است شروع به قدم زدن کنید تا ساعت گام‌ها را شمارش کند. اگر مدت زیادی جا خوش کنید و بی‌حرکت بمانید، صدای ساعت درمی‌آید و کلمه «جم بخور» را می‌بینید، باور کنید این جمله از دستگاه تکان نمی‌خورد تا این‌که بلند شده و حداقل دو دقیقه راه بروید. این شیوه کمابیش شبیه کاری است که گارمین با دستگاه کنترل‌کننده «ویووفیت» Vivofit انجام داده، به جز این‌که در آن دستگاه به جای متن یک خط قرمز دیده می‌شود. به هر حال، شیوه تأثیرگذاری است. در دستگاه‌های دیگر ممکن است اگر در جلسه‌ای باشید یک‌بار هشدار لرزشی بدهد، لرزشی که به‌راحتی پشت گوش می‌اندازید، اما برای فوررانر قضیه فرق می‌کند و دست از سرتان برنمی‌دارد.

بسته به میزان فعالیت اخیر تعداد گام‌های هدف روزانه به‌طور خودکار عوض می‌شوند. به‌این‌صورت‌که اگر از هدف جلو زده باشید، هدف روزانه نیز به تناسب بالا می‌رود و چنانچه به یکی از اهداف نرسیدید، خواهید دید که روز بعد از میزان هدف کاسته شده است. به عنوان نمونه در صورتی که فقط یک بار یک و نیم کیلومتر بدوید، این میزان به‌طور قابل‌توجهی گام‌های هدف روزانه‌تان را تحت‌الشعاع قرار نمی‌دهد. مگر آن‌که این مسافت را مرتباً تکرار کنید.

فوررانر 15 به عنوان یک ساعت ورزشی، به‌سرعت می‌تواند توسط جی‌پی‌اس کار مکان‌یابی و تعیین مشخصات جغرافیایی را انجام دهد؛ به ویژه برای مکان‌های تکراری سرعت کار بالاتر می‌رود، مثلاً جلوی ساختمان محل زندگی که شروع به نرمش می‌کنید. در مقایسه با فوررانر 110، ساعت به‌خوبی این سیگنال را نگه می‌دارد. برخی مواقع 110 مکان مرا گم می‌کرد حتی وقتی‌که مکان شروع را تشخیص می‌داد. قابلیت سنجش مسافت هم در فوررانربسیار دقیق است؛ به طوری‌که مسافت دور پارک «پراسپکت» در بروکلین را دقیقاً محاسبه کرد و با متراژی که در اینترنت بود کاملاً مطابقت داشت.

 

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگرچه طراحی و هدف ساعت به گونه‌ای بوده که پس از درآوردن از جعبه و کمی تنظیمات قابل استفاده باشد، ولی هنوز چند مورد کوچک وجود دارد که باید پیش از شروع اولین تمرین دویدن، دستکاری شوند. طبق پیش‌فرض، ساعت مسافت و زمان گذشته را نشان می‌دهد. به‌شخصه با این تنظیمات راحتم، ولی چنانچه بخواهید، دوتایی‌های مقابل به نمایش درمی‌آیند: زمان و سرعت، زمان و کالری، سرعت و مسافت، سرعت و کالری، یا مسافت و کالری. در شرایط ایده‌آل بایستی سرعت، مسافت و زمان یک‌جا قابل مشاهده بودند ولی فوررانر از این قابلیت بی‌بهره است، شاید بخواهید یک مدل بالاتر، فوررانر 220 را بگیرید که این ویژگی را دارد. متأسفانه، فوررانر 15 به‌طور خودکار بین این سه متغیر نمی‌چرخد، اما نمونه 220 این قابلیت را دارد. در فوررانر 15 باید ابتدا دکمه‌ای را فشار دهید تا بتوانید دیگر وضعیت‌ها را مشاهده نمایید.

در فوررانر 15 به‌مانند مدل ارزان‌تر یعنی 10، اجازه دارید بازه‌های زمانی تعیین نمایید، البته قابلیت تنظیم فواصل مسافتی ندارید. این گزینه برای کارهای سرعتی، خوب است؛ به‌طور مثال 5 دقیقه با ریتم تند جلو می‌روید و 30 دقیقه بین آن استراحت می‌کنید.

به‌طور خلاصه، بازه‌های زمانی از قابلیت‌های مفید این ساعت است که مورد توصیه من نیز می‌باشد. تنها ایرادی که می‌توانم به کارش بگیرم این است که بلندگوهای دو طرف دستگاه چندان بلند نیستند و میزان بلندی صدا نیز چندان قابل تنظیم نیست. این موضوع سبب می‌شود بعضی‌مواقع در زمانی‌که هدفون گوشم است، بیپ مربوط به «راه رفتن» را نشنوم. منصفانه قضاوت کنیم، بلندگوهای کم‌صدا از معایب همه ساعت‌های ورزشی هستند، به همین خاطر است که بسیاری از دونده-پیاده‌رو‌هایی که می‌شناسم از تایمر جداگانه استفاده می‌کنند. در مدل بالاتر یعنی فوررانر 220، هشدار لرزشی این کار را انجام می‌دهد که غیرممکن است آن را حس نکنید، اما این امکان در مدل 15 وجود ندارد.

از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به «دور خودکار» Auto Lap اشاره کرد که به موجب آن از زمان لازم برای طی مسافت یک مایل آگاه می‌شوید؛ قابلیت دیگری با نام «توقف خودکار» Auto Pause وجود دارد که به صورت خودکار زمان‌سنج را به هنگام توقف شما، نگه می‌دارد، که بسیار به کار می‌آید مخصوصاً اگر پشت چراغ قرمز عابر پیاده گیر کرده باشید. از سوی دیگر، قابلیت «سرعت‌گیر مجازی» Virtual Pacer سرعت کنونی را با سرعت هدف مقایسه می‌نماید. دست آخر، چنانچه بخواهید فواصل طی شده در منزل را ضبط نمایید، دستگاه با دستگاه‌های گام‌شمار هماهنگ می‌شود.

 

نرم‌افزار
فوررانر 15 برخلاف سایر کنترل‌کننده‌های تناسب اندام از قابلیت هم‌گام‌سازی وایرلس بی‌بهره است؛ یعنی باید شیوه قدیمی را در پیش بگیرید و با کابل مخصوص موجود در جعبه، ساعت را به رایانه متصل نمایید. یادتان باشد، نخستین باری که ساعت را به رایانه وصل می‌کنید هیچ پیامی برای دانلود نرم‌افزار لازم دریافت نمی‌کنید و خود بایستی دستی این کار را انجام دهید. حتی بدتر از این، وقتی‌که نرم‌افزار نصب شد، ساعت به‌طور خودکار عملیات هم‌گام‌سازی را انجام نمی‌دهد؛ روی اعصاب آدم می‌رود!

به گزارش سافت‌گذر ؛ در توضیح بیش‌تر باید گفت دو نسخه مختلف نرم‌افزار برای دستگاه وجود دارد: یکی برای مشتریانی که از ویندوز و مکینتاش جهت هم‌گام‌سازی و به‌روزرسانی فیرم‌ور استفاده می‌کنند و دیگری برای نمایش داده‌ها روی آندروید و iOS است. در هر صورت بایستی یک حساب کاربری در گارمین ایجاد نموده یا با استفاده از سرویس‌هایی هم‌چون فیس‌بوک، تویتر، گوگل پلاس، مایکروسافت، یاهو و یا حتی «لینکداین» وارد شوید. درخور توجه است که وب‌سایتی برای «گارمین کانکت» Garmin Connect وجود دارد که این برنامه در آن‌جا به‌خوبی جواب می‌دهد: رابط کاربری برنامه به گونه‌ای است که با دستگاه‌های لمسی نیز هماهنگی کامل دارد، پس به آسانی می‌توانید با لمس «کارت‌های» مختلف از جزئیات آگاه شوید. در این وب‌سایت با کلیک روی کارت‌ها به جایی نمی‌رسید، درعوض باید دکمه خاصی را بزنید تا کارت‌ها تمام صفحه شوند؛ این موضوع درگذر زمان حسابی اعصاب آدم را به هم می‌ریزد. با این حال،‌ دستورها روشن و واضح هستند و قابلیت شخصی‌سازی بالایی دارند. می‌توانید کارت‌هایی را که لازم ندارید بردارید و این کار را بسیار راحت‌تر می‌کند.

شاید بخواهید دوستی را به لیست خود اضافه نمایید، اما گارمین این کار را دشوار کرده است. در کمال تعجب، راهی برای جستجوی افرادی که مثل شما از این سرویس استفاده می‌کنند وجود ندارد و نمی‌توانید با عمل جستجو کسی را به مخاطبین خود اضافه نمایید. می‌توانید وارد مسابقاتی شوید، به‌طور مثال این‌که چه کسی از بین مخاطبین می‌تواند بیش‌ترین گام را در طی روز بردارد؛ بااین‌حال زمانی‌که می‌فهمید هیچ‌کدام از رقبا را در زندگی واقعی نمی‌شناسید، شادی و هیجان اولیه از بین می‌رود.

این قابلیت وجود دارد که به‌طور دستی داده‌های مربوط به خواب را وارد نمایید: چه زمانی می‌خوابید و چه زمانی بیدار می‌شوید. بااین‌حال، ساعت در حال حاضر الگوهای خواب را نمی‌سنجد، اما گزینه‌ای وجود دارد که میزان کالری ورودی را ضبط می‌نماید، البته این کار از طریق برنامه موجود صورت نمی‌گیرد. درعوض،‌ با وصل شدن به حساب «دوست تناسب اندام من» MyFitnessPal خود، می‌توانید اطلاعات غذایی را وارد نمایید.

 

با در نظر گرفتن نکات بالا، می‌بایست از برنامه جهت ضبط فعالیت‌های خود استفاده نمایید. هشدار: حافظه ساعت تنها 7 روز اطلاعات ورزشی شما را می‌تواند ذخیره نماید، از این جهت سر هر هفته باید اطلاعات را هم‌گام‌سازی کنید. در درون برنامه، درجه‌بندی‌های دایره‌ای می‌بینید که میزان پیشرفت به سمت هدف روزانه را نشان می‌دهند. به همین صورت، می‌توان داده‌های روز قبل و میزان پیشرفت و نزدیکی به هدف روزانه را مشاهده نمود. این نمودارها دارای کدبندی براساس رنگ هستند: سبز = روزهایی که هدف را محقق کرده یا از آن جلو زده‌اید، آبی = روزهایی که موفق به این کار نشده‌اید. دست آخر، نمودارهای پایین برنامه اوج یا افت فعالیت‌های شما را نشان می‌دهند. اگر مثل من باشید، پیش از رفتن به سر کار پنج مایل می‌دوید و بقیه روز را پشت میز می‌گذرانید.

همه این نکات را که کنار هم بگذاریم، من یکی که به این برنامه نیاز ندارم. چیزی که می‌خواهم تلاش برای محقق کردن اهداف سرعتی، زمانی و مکانی روزانه است و خودم را درگیر مقایسه با روزهای پیشین نمی‌کنم؛ چراکه مسئله‌ای وجود دارد و آن این است که نه‌تنها این برنامه دارای محدودیت در عمل است بلکه شما را تشویق به انجام هیچ کاری نمی‌کند. چه می‌شود اگر سه برابر هدف روزانه کار کنید؟ هیچ، شکلات هم کف دستت نمی‌گذارند! چه می‌شود اگر تا قبل از ساعت 9 صبح، 10 مایل بدوید؟ بعداً اگر یک‌جا بایستید هی به شما می‌گوید «جم بخور»، مثل این‌که کل صبح را روی کاناپه لم داده باشید.

به گزارش سافت‌گذر ؛ اگر بخواهیم از گارمین تعریف کنیم باید بگوییم رکورد و حدنصاب‌های شخصی شما مانند بیش‌ترین مسافت و بهترین زمان و... حفظ می‌شود. بااین‌حال، این ساعت اصلاً مشوق خوبی برای تناسب اندام و ورزش نیست و به پای تماشاگران ورزشی نمی‌رسد. صادقانه باید گفت کسی چنین محصولاتی را خریداری می‌کند که به فکر مشوق نیست، بلکه توجهش به وضعیت تناسب اندام خودش است. بااین‌حال، کسی که تصمیم می‌گیرد ساعت ورزشی دست کند، از کمی انگیزه گرفتن هم بدش نمی‌آید.

 

نتیجه
اقرار می‌کنم پس از آزمایش فوررانر 15، وسوسه شدم فوررانر 220 که گران‌تر هست و به تازگی خریده‌ام برگردانم و این یکی را بگیرم. چنانچه شما هم مثل من هستید، یعنی دونده‌ای که می‌خواهد فواصل بین ورزش را ضبط کند، مدل 15 انتخاب خوبی است. قابلیت‌های دستگاه فوق‌العاده بوده و بسیار نزدیک و قابل مقایسه با 220 است، البته صرفاً به‌علاوه یک کنترل‌کننده تناسب اندام. همه کارهایی که از دستگاه برمی‌آید به‌خوبی به مرحله اجرا می‌رسند: مکان‌یاب جی‌پی‌اس دقیق، باتری قوی و بادوام و نیز هشدارهای «پاشو و راه برو». درست است که زمان خواب از دستش در می‌رود، ولی با توجه به بزرگی آن، من یکی که نمی‌خواهم با یکی از این‌ها به رختخواب بروم.

البته یک سری نقاط ضعف و کاستی‌هایی هست. ازآن‌جاکه در درجه‌نخست این دستگاه یک ساعت ورزشی است و بعد یک کنترل‌کننده تناسب، بیش‌تر به ساعت ورزشی می‌ماند و این به آن معنی است که لازم نیست همه وقت آن‌را روی دست داشته باشید. متأسفانه، هم‌گام‌سازی وایرلس در دستگاه وجود ندارد و ازاین‌رو راه ساده‌ای جهت ریختن داده‌ها روی گوشی همراه وجود ندارد. درضمن با‌توجه به این‌که، افراد این‌گونه ساعت‌ها را به این خاطر خریداری می‌کنند که می‌خواهند کمی انگیزه بگیرند، بهتر بود ساعت و برنامه روی آن کمی به رکوردها و دست‌آوردهای روزانه ما اهمیت می‌دادند. با تمامی این اوصاف، فوررانر 15 غالب کارهای پایه و اساسی کنترل‌کننده تناسب اندام را انجام می‌دهد و تقریباً قیمت آن با ساعت‌های ورزشی برابری می‌کند. به نظرم گزینه خوبی است، البته درصورتی‌که خودتان برای دویدن جدی و مصمم باشید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22072 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/05/21 تعداد مشاهده: 1759
کلید واژه ها: ,
سافت گذر