کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738546920 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316536 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تمرکز بر ارائه‌ی سرویس‌های جدید به کاربر

عضو هيات مديره شركت مخابرات ايران درباره برندگان پروژه نسل جديد شبكه‌هاي مخابراتي گفت: مشغول نهايي كردن LOM (ليست تجهيزات) با پيمانكاران شبكه NGN هستيم كه اين موضوع طبق برنامه‌ريزي‌ها تا حدود 10 روز آينده نهايي و برندگان آن مشخص خواهند شد.

ناصر يوسف‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: با توجه به اين كه كليه شبكه‌ها بر پايه‌ي IP خواهد شد، بنابراين اگر به بحث توليد بومي در اين حوزه توجه نشود، به شدت از نظر نرم‌افزاري در مقابل تهاجم آسيب‌پذير مي‌شويم.

او با بيان اين كه NGN يا شبكه‌هاي نسل آينده، سرويس‌هاي جديد ارزش افزوده مانند کنفرانس تصويري، تماس تصويري، ديتا و اينترنت از طريق خط تلفن را در جامعه ارائه مي‌کند، تصريح كرد: جامعه نياز به سرويس‌هاي ارزش افزوده را احساس نکرده و به‌طور قطع پياده‌سازي NGN نيز تعداد محدودي کاربر را جذب خواهد خواهد کرد.

عضو هيات مديره شركت مخابرات ايران ادامه داد: البته اين امر در اکثر کشورهاي جهان صدق مي‌کند و سرويس‌هاي مبتني بر شبکه‌هاي IP ناشناخته هستند و بهره‌برداري آن به زمان زيادي نياز دارد.

او با تاكيد بر اينكه تمركز اصلي NGN بر ارائه سرويس‌هاي جديد به كاربر است گفت: ضرورت سياست‌گذاري واحد كشوري در گذار به سمت شبكه‌هاي نسل آينده و لزوم هماهنگي شركت‌هاي مهم مخابراتي كشور مانند شركت ارتباطات زيرساخت، ديتا و شركت‌هاي مخابراتي استاني در اتخاذ تصميمات كليدي، خريدهاي و پياده‌سازي‌ها و همچنين مشاركت‌ بخش خصوصي و دانشگاه‌ها در اين رابطه از موارد مهم و قابل توجه است.

يوسف‌پور ادامه داد: NGN يك تكنولوژي و يا مجموعه‌اي از تجهيزات نيست بلكه يك مفهوم فراگير است كه كل حوزه ارتباطات و فن‌آوري اعم از نوع مبادلات و اطلاعات، نوع تجهيزات و تكنولوژي را متحول مي‌كند و اين كاري است كه به زمان نياز دارد.

به گفته او بررسي پيامدهاي اين گذار بر صنعت داخلي و توسعه تكنولوژي در اين حوزه و توجه به استفاده از اين فرصت براي توسعه دانش و فن‌آوري ملي و لزوم سرمايه‌گذاري سريع‌تر براي رشد بخش خصوصي در اين حوزه بايد مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش ايسنا رئيس هيات مديره شركت مخابرات ايران هم پيش از اين تاكيد كرده بود: يك نقطه نيست بلكه يك مسير است كه با مفهوم NGN از سيستم‌هاي مداري به سيستم‌هاي IP انتقال پيدا مي‌كنيم و بدين ترتيب داده‌هاي صوت، تصوير و ديتا با پروتكل واحدي مبادله مي‌شوند.

وفا غفاريان با بيان اين كه کار شبکه‌هاي نسل آينده بر اساس برنامه‌اي كه براي اين موضوع تصويب شده است، دنبال مي‌شود گفته بود: شوراي عالي NGN به نمايندگي از هيات مديره در اين زمينه فعال است و تقريبا همه كساني كه به نوعي به NGN مربوط مي‌شوند را دربرمي‌گيرد.

به گفته او اين شورا که توسط يکي از اعضاي هيات مديره هدايت مي‌شود كمك مي‌كند تا بتوان موضوع را از جنبه‌هاي مختلف مورد بررسي قرار داد و به يك جهت‌گيري واحد رسيد.

وي افزود: برنامه‌اي كه اين شورا تنظيم كرده تقريبا مشابه مدلي است كه در اغلب كشورها انجام مي‌شود. بر اساس مطالعاتي که صورت گرفته سه شهر به عنوان پايلوت انتخاب شده تا NGN را پياده‌سازي کنند و پس از ارزيابي ابعاد مختلف، کار به كل كشور توسعه داده مي‌شود.

غفاريان با تاكيد بر اينكه دغدغه ما در اين زمينه فقط تكنولوژي نيست تصريح كرد: يکي از دغدغه‌هاي اساسي ما در اين موضوع دغدغه‌ اقتصادي است. به عنوان يك شركت اگر بخواهيم در اين حوزه سرمايه‌گذاري انجام دهيم بايد از بازده اقتصادي آن اطمينان حاصل كنيم.

رئيس هيات مديره شركت مخابرات ايران دغدغه‌هاي رفتاري بازار را از ديگر دغدغه‌هاي موجود در اين زمينه برشمرده و گفته بود: NGN به نوعي منافع سازمان‌ها و شركت‌هاي درگير را دگرگون و آن‌ها را دچار تضاد منافع مي‌کند، پس به نوعي بايد اين موضوع نيز مديريت و ساماندهي شود، دغدغه‌ استاندارد از ديگر دغدغه‌هاي موجود است زيرا ما هنوز هيچ استاندارد همه‌پذير و قطعي براي NGN نداريم.

به گفته او نه اتحاديه بين‌المللي مخابرات و نه IEEE، استاندارد کاملي در رابطه با تجهيزات NGN ندارند و اين دغدغه وجود دارد كه اگر سرمايه‌گذاري بر مبناي سيستم‌هاي فعلي انجام گيرد، بعد از اينكه استانداردها مشخص شد، توسعه شبکه ايجاد شده با هزينه زيادي مواجه شود. بنابراين لازم است كه با تامل به جلو حركت كنيم.

اما معاون وزير ارتباطات در سال گذشته گفته بود: مناقصات تحقيقات داخلي براي اجزاي NGN كه ديتاسنتر، روترها، Call Center و اجزاي ديگر موجود در شبكه را در سه ماهه اول سال آينده خواهيم داشت كه اين مناقصه براي توليد داخل است.

مهدي اخوان در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا اظهار كرده بود: اين مناقصه‌ها در بهار سال 89 اعلام مي‌شوند تا مراكز و شركت‌هاي علاقه‌مند و داراي توانايي در اين زمينه در آن شركت كنند، هدفمان تقويت و تشويق توليد بومي و داخلي در اين حوزه و تجهيزات مرتبط است كه بسيار مهم بوده و مباحث امنيتي را به دنبال خود دارد.

وي با بيان اين كه در حال حاضر مشكلاتي درباره هك‌ها و امنيت در اين حوزه داريم خاطر نشان كرد: اگر فرض كنيم كه كل شبكه كشور بر پايه IP شود، در آن صورت مي‌توان تخمين زد كه با چه خطر بزرگي مواجه خواهيم بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2243 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/21 تعداد مشاهده: 1226
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر