کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316391 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کتاب «شبکه‌های ماهواره‌ یی VSAT» منتشر شد

كتاب «شبكه‌هاي ماهواره‌ يي VSAT» نوشته مريم خديوي بروجني منتشر شد.

 

به گزارش سرويس علمي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اين كتاب كه از سوي انتشارات انديشه سرا منتشر شده، سعي شده است با نگاهي تحليلي به جنبه هاي مختلف شبکه هاي VSAT پرداخته شود.

 

شبكه VSAT مخفف Very Small Aperture Terminal در اصطلاح به معناي پايانه هاي ماهواره ‌يي با قطر بسياركم است. در اين سيستم، اطلاعات موجود در هر نوع كاربر (ازجمله رايانه، تلفن، فاكس و …)، ازطريق مجموعه اي شامل پايه آنتن، فيدهورن، آنتن، پشتيبان و پايانه با نام VSAT، به ماهواره اي كه خطوط مخابراتي آن كشور را پوشش مي دهد، منتقل شده و از آنجا دراختيار بانك اطلاعاتي زميني كه تمامي اطلاعات مربوطه را نگه مي دارد، قرار مي گيرد. اين اطلاعات مي تواند در هر لحظه و در هر نقطه اي از طريق ماهواره مجدداً از بانك اطلاعاتي فراخوانده شده و دراختيار مشتري قرار گيرد.

 

امروزه استفاده از شبکه هاي VSAT محدود به بانکداري نمي شود، بلکه در بسياري از عرصه ها راه گشاي بوده است. از VSAT براي ارسال داده هاي با پهناي باند زياد (براي ايجاد دسترسي اينترنت ماهواره اي براي نقاط دوردست، VoIP (سرويس تلفن بين الملل) يا ويديو) و يا ارسال داده هايي با پهناي باند کم ( تراکنش هاي POS شامل کارت هاي اعتباري ، راي گيري الکترونيکي ، داده هاي RFID يا سيستم هاي SCADA) استفاده مي شود. VSAT همچنين در ارتباطات متحرک (با آنتن هاي phased array) يا ارتباطات دريايي در حال حرکت کاربرد دارد. VSAT براي بنگاه‌ها و نمايندگي هاي فروش که با توليد کنندگان در ارتباط هستند، براي ارسال و دريافت ارقام فروش و سفارشات در کنار دريافت ارتباطات داخلي، آگهي هاي خدماتي، و برنامه هاي تعاملي آموزش از راه دور از توليدکنندگان کاربرد دارد.

 

تکنولوژي VSAT براي ارتباط اينترنتي دوطرفه در تمامي دنيا به عنوان ابزاري براي دسترسي به اينترنت پر سرعت در مناطقي مانند حومه شهرها يا مناطق دور افتاده که امکان دسترسي به راه حل هايي براي اتصال به اينترنت مانند تکنولوژي ADSL يا اينترنت کابلي وجود ندارد قابل استفاده است.

 

سرويس‌هاي VSAT در تمامي مکانهايي که ديد واضحي از کمربند کلارک (Clarke Belt) دارند، قابل پياده‌سازي و گسترش است.

 

شبکه هاي VSAT در سطح سازماني ، شبکه هاي خصوصي لايه دو مي باشند که از امنيت بسيار بالايي برخوردار هستند.VSAT ارتباط بيسيمي را ايجاد مي کند که مستقل از زيرساخت هاي شهري و خطوط سيمي است که مخصوصا براي خدمات در شرايط بحراني مانند سيل و زلزله و يا به عنوان سرويس پشتيبان کاربرد دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 2251 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1389/02/21 تعداد مشاهده: 2243
کلید واژه ها: بدون کلید واژه
سافت گذر