کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9160 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/06 | اعضاء: 316242 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آیا نکسوس 6 به بازار عرضه شده است؟

به نظر می‌رسد نکسوس 6  گوگل با نسخه جدید اندروید و البته قابلیت‌های سخت‌افزاری خوبی که دارد، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به فناوری را به خود جلب کرده بطوری که موجودی این گوشی هوشمند ساخت گوگل تنها در 5 دقیقه به فروش رفت و حالا از نکسوس 6 به عنوان یک گوشی هوشمند نایاب یاد می‌شود.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ البته شاید این استقبال فوق‌العاده از نکسوس 6 چندان هم غیرمنتظره نباشد چرا که نکسوس 6 با صفحه نمایش QHD، اسپیکرهای موجود در نمای جلو، دوربین 13 مگاپیکسلی و سایر امکاناتی که در اختیار دارد یکی از گجت‌های جذاب بازار است و بسیاری از علاقه‌مندان به سیستم عامل اندروید گوگل نیز مشتاقانه در انتظار تجربه اندروید آب‌نبات چوبی جدید گوگل هستند.

برخی نیز اندروید آب‌نبات چوبی گوگل را سرآغاز جدیدی برای اندروید دانسته و معتقدند اندروید در این نسخه به تکامل رسیده است و وجود چنین سیستم عاملی در کنار امکانات سخت‌افزاری که موتورولا برای این گوشی هوشمند تدارک دیده است، نکسوس 6 را تبدیل به یکی از گزینه‌های جدی خریداران گوشی‌های هوشمند کرده است.

humor-nexus6

در پلی استور گوگل، این شرکت اعلام کرده که  هر چهارشنبه اخبار مربوط به در دسترس بودن این گوشی هوشمند در نقاط مختلف دنیا اعلام خواهد شد. اما با این حال بسیاری از خریداران بی‌صبرانه در انتظار فبلت 6 اینچی گوگل هستند. شاید به همین دلیل است که David Ruddock نویسنده‌ی علاقه‌مند به حوزه‌ی گجت‌های اندرویدی در  پست خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، اینفوگرافیک بالا را منتشر کرده تا فعلا خیال همه را راحت کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23511 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/08/18 تعداد مشاهده: 1054
کلید واژه ها: ,
سافت گذر