کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737995369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316458 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گلکسی A7، باریک‌ترین گوشی سامسونگ خواهد شد

هنوز سامسونگ گوشی‌هوشمند جدید خود را با عنوان گلکسی A7 معرفی نکرده است، اما به واسطه‌ی انتشار تصاویر مربوط به آن از طریق کمیسیون ارتباطات چین، می‌توان به مشخصات فنی و نمای ظاهری احتمالی این گوشی‌هوشمند پی برد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ از نظر ظاهری، گوشی‌هوشمند منتسب به گلکسی A7 تفاوت آنچنانی با نسل پیشین سری آلفا که در آن گلکسی A5 و A3 روانه‌ی بازار شدند، ندارد. شایعات منتشر شده حکایت از این داشتند که این گوشی‌هوشمند  از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی بهره می‌برد، اما براساس اطلاعات منتشر شده گلکسی A7 از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی استفاده خواهد کرد. ابعاد این گوشی ۱۵۰.۹ در ۷۵.۹ در ۶.۳ میلی‌متر خواهد بود که لقب باریک‌ترین گوشی‌هوشمند را به این گوشی‌هوشمند نسبت می‌دهد. پیش‌تر گلکسی A7 با ضخامت ۶.۷ میلی‌متر این عنوان را تصاحب کرده بود.

کمیسیون مخابرات چین استفاده از یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی را در این گوشی تایید کرده است. ظاهرا این پردازنده، اسنپ‌دراگون ۶۱۵ با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز است که از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت، فلاش ال‌ای‌دی در کنار سنسور ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی، حافظه‌ی رم دو گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره کرد. این گوشی‌هوشمند با اندروید کیت‌کت همراه شده و دارای درگاه میکرو SD برای افزایش حافظه‌ی ذخیره سازی است.

گلکسی A7 تحت کد SM-A7009 مجوز کمیسیون مخابرات چین را دریافت کرده است و به‌نظر می‌رسد برای بازار چین تولید شود. احتمالا سامسونگ در آینده‌ی نزدیک Galaxy A7 را معرفی خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23951 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/09/13 تعداد مشاهده: 2221
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر