کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9172 | مشاهده و دانلود: 738579994 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316540 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اختصاصی سافت‌گذر: فروشگاه زیردریایی سونی + تصاویر

به گزارش سافت‌گذر ؛ شرکت‌های بزرگ گاهی برای تبلیغ محصولات خود نه تنها خرج‌های بزرگ، بلکه کارهای عجیب و غریبی انجام می‌دهند.

 

به نظر می‌رسد مشتریان سونی باید خود را آماده تجربه جدیدی در خرید محصولات این شرکت کنند: تجربه‌ای زیردریایی! فروشگاه اکسپریا آکواتک (فناوری آبی) Aquatech سونی که زیر آب ساخته شده است، اگرچه احتمالاً یکی از فروشگاه‌های منحصر به فرد سونی خواهد بود و مشابهی برایش ساخته نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد سونی برخی از محصولات جدید خود را در این فروشگاه به نمایش خواهد گذاشت.

فروشگاه جدید اکسپریا آکواتک در «جزایر جهانی» در شهر دبی واقع شده است. جالب این‌که سونی برای مشتریانی که می‌خواستند از این فروشگاه دیدن کنند، کلاس‌های غواصی هم گذاشته است. اگرچه این ساختمان جدید سونی، یک «فروشگاه» نام گرفته است، اما تصاویری که از آن در اینترنت منتشر شده نشان می‌دهند که تمرکز سونی روی ساختن مرکزی برای مشتریان بوده تا بتوانند کار با آخرین محصولات این شرکت را تجربه کنند، نه این‌که برای خرید گوشی همراه به این ساختمان مراجعه کنند!

اگرچه خیلی راحت نمی‌توان «دید» که کدام محصولات سونی در داخل فروشگاه اکسپریا آکواتک به نمایش گذاشته شده‌اند، شکی نیست که این شرکت برخی از محصولات «مقاوم در برابر آب» خود مانند اکسپریا «زد3»، «زد3 کامپکت» (فشرده)، و «زد3 تبلت کامپکت» را روانه این فروشگاه کرده است. متأسفانه، حتی اگر شما در همان حوالی هستید و امیدوارید از این فروشگاه دیدن کنید، باید بگوییم که فروشگاه اکسپریا آکواتک تنها برای برندگان در مسابقه‌های سونی، رسانه‌ها و برخی افراد ویژه باز است. با این حال، تصاویر بیش‌تر در این‌باره را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23989 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1393/09/15 تعداد مشاهده: 1874
سافت گذر
نظرات بینندگان

elham 1393/09/15 15:51
خوش ب حال اون ملت