کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شروع عرضه وان ام 9‌ پیش سفارش شده از فردا در آمریکا

سریع‌ترین راه برای در اختیار داشتن وان M9 اچ‌تی‌سی در ایالات متحده، پیش‌ سفارش آن است. کمپانی تایوانی به تازگی ایمیلی به افراد ساکن در آمریکا ارسال کرده و خبر از شروع تحویل پیش‌سفارش‌های این دستگاه از ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) داده است.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ همچنین در این ایمیل آمده که تحویل دستگاه‌های پیش‌سفارش شده حداکثر تا سوم آوریل انجام می‌شود و هر تغییری در تحویل این پرچم‌دار به وجود آید، در آینده اطلاع داده می‌شود.

این طور که پیدا است وان M9‌های پیش‌سفارش شده پیش از عرضه عمومی این پرچم‌دار در آمریکا به دست صاحبان خود خواهند رسید. قرار است از ۱۰ آوریل (۲۱ فروردین)، وان M9، گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در آمریکا عرضه شوند.

اچ‌تی‌سی قرار است در هشتم آوریل نیز مراسمی برای معرفی نسخه بزرگ‌تر این پرچم‌دار با نام وان M9 Plus برگزار کند. همچنین در روز‌های اخیر تصاویر و گمانه‌زنی‌هایی درباره وان E9 و وان E9 Plus در فضای وب منتشر شده بود که احتمال معرفی زود هنگام این دو دستگاه را هم بالا برده است. هنوز تاریخی برای عرضه وان M9 Plus اعلام نشده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25802 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/01/10 تعداد مشاهده: 1352
سافت گذر