کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9158 | مشاهده و دانلود: 735129164 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/05 | اعضاء: 316232 | نظرات: 37885
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

منتظر معجزه برای طول عمر باتری پوشیدنی نباشید

طول عمر باتری، پاشنه‌ی آشیل پوشیدنی‌ها است. کمپانی‌های مختلف در تلاش هستند تا طول عمر باتری این گجت‌ها را افزایش دهند؛ اما شواهد نشان می‌دهند که نباید منتظر معجزه باشیم و قرار نیست به این زودی‌ها طول عمر باتری گجت‌ها افزایش یابد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ اگر پوشش زومیت از نمایشگاه CES را دنبال کرده باشید متوجه شده‌اید که در CES 2016 چندین گجت پوشیدنی جدید از ساعت‌های هوشمند تا دستبندهای سلامت معرفی شد. اما آنچه بین گجت‌های پوشیدنی امسال و سال گذشته مشترک است، همان مشکل طول عمر کم باتری است.

گجت‌های پوشیدنی روز به روز خواستنی‌تر می‌شوند؛ اما همچنان نقطه‌‌ی تاریک در این محصولات، طول عمر باتری است. کمتر کسی عادت دارد که ساعت خود را هر روز یا هر دو روز یک بار شارژ کند. تغییر عادت بین کاربران نیز کار آسانی نیست. سال‌ها است عادت کرده‌ایم که هر یکی دو سال یک بار باتری ساعت مچی خود را تعویض کنیم؛ اما اگر بخواهیم ساعت هوشمند داشته باشیم باید به شارژ کوتاه مدت این ابزارها نیز عادت کنیم. هرچند باتری تنها مشکل پوشیدنی‌ها نیست و پردازنده‌ی ضعیف، موجب اجرای کند اپلیکیشن‌ها شده و از طرفی تنوع اپلیکیشن‌ها نیز چندان زیاد نیست؛ اما هیچ‌کدام از این‌ها به اندازه‌ی طول عمر باتری آزاردهنده نخواهد بود.

بسیاری چشم امیدشان به کمپانی‌های مختلف است تا بتوانند طول عمر باتری گجت‌های پوشیدنی را افزایش دهند؛ اما آنچه در CES امسال متوجه‌ی شدیم آن است که قرار نیست به این زودی‌ها طول عمر باتری گجت‌های پوشیدنی دستخوش تغییرات جدی شود. فیت‌بیت یکی از رهبران دستبندهای سلامت دنیا از Blaze با صفحه‌نمایش بسیار خوب و طول عمر باتری ۵ روزه رونمایی کرد و کاسیو نیز ساعت هوشمند اندرویدی خود را ماه گذشته معرفی کرد که طول عمر باتری یک ماهه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما فیت‌بیت برای طول عمر ۵ روزه مجبور به حذف GPS داخلی شده است که برای ابزارهای پوشیدنی قابلیتی جذاب و ضروری به نظر می‌رسد. ساعت هوشمند کاسیو نیز اگر قرار باشد به عنوان یک ساعت هوشمند استفاده شود، تنها یک روز دوام می‌آورد.

apple watch battery pack.0 15741

 موتو ۳۶۰ جدید که دارای GPS داخلی است از صفحه‌نمایش هیبریدی بهره می‌برد تا طول عمر باتری در آن بیشتر شود؛ با این حال باز هم بیش از یک روز پر استفاده را دوام نمی‌آورد.

تا زمانی که فناوری باتری‌ها دستخوش تحول نشود نمی‌توان انتظار افزایش طول عمر باتری را داشته باشیم؛ چرا که ابعاد پوشیدنی‌ها کوچک است و نمی‌توان در آن‌ها باتری بزرگتری جا داد. چشم امید تولیدکنندگان نیز به پیشرفت در پردازنده‌ها و بهینه‌سازی نرم‌افزار است تا بتواند طول عمر باتری را افزایش دهند.

مدیرعامل فیت‌بیت در گفتگویی با ورج گفته است که طول عمر باتری سخت‌ترین بخش تکنولوژی برای ارتقاء است. وی معتقد است که هر سال باتری‌های لیتوم یونی کمی بهتر از قبل می‌شوند؛ اما حقیقت آن است که نمی‌توان انتظار یک گام بزرگ در پیشرفت علم شیمی در باتری‌ها و تکنولوژی‌های پیرامون آن‌ها را داشته باشیم. وی می گوید هر سال پردازنده‌ها قوی‌تر و بهینه‌تر می‌شوند و مصرف انرژی کمتری طلب می‌کنند. مصرف انرژی سنسورها نیز کمتر می‌شود و همه‌ی اینها در کنار بهینه‌سازی در نرم‌افزارها موجب طول عمر بیشتر باتری می‌شود.

مشکل بر سر محدودیت علم شیمی نیست، هزینه‌ی باتری‌های مدرن زیاد است

اندریو چنگ - بنیان گذار لامو بادی تک که در دپارتمان انرژی آمریکا مشغول به کار است می‌گوید که خلاقیت‌های بسیاری را در زمینه‌ی طول عمر باتری شاهد بوده است؛ اما مشکل اصلی در رایج شدن این فناوری‌ها، قیمت بالای آن‌ها است، نه علم شیمی. برخی از باتری‌ها بسیار باریک و کوچک هستند و خیلی سخت شارژ خود را از دست می‌دهند، اما به دلیل قیمت بالای این فناوری‌ها امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد.

مدیرعامل فیت‌بیت که از افزایش ظرفیت باتری‌ها ناامید شده است می‌گوید آن‌ها در تلاش هستند تا طول عمر باتری گجت‌های پوشیدنی خود را به ۱۰ روز برساند و برای رسیدن به این مهم، به بهینه‌سازی تراشه‌ها فکر می‌کنند.

آیا کمپانی وجود دارد که بتواند مشکل باتری در پوشیدنی‌ها را حل کند؟

برخی از کمپانی‌ها، فناوری‌هایی مانند شارژ سریع، شارژ بی‌سیم و مواردی از این دست را به عنوان نوآوری در فناوری باتری بر می‌شمارند. به عنوان مثال برخی از آن‌ها در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ می‌شوند و برخی دیگر نیز شارژها یا پدهای بی‌سیم را توسعه می‌دهند. این فناوری‌ها موجب راحتی بیشتر کاربران می‌شوند، اما مشکل اصلی که اجبار در شارژ کردن هر روز پوشیدنی‌ها است، حل نمی‌شود.

نسخه‌ی بعدی اپل واچ بهار امسال روانه‌ی بازار می‌شود و بعید است که حتی Apple Watch 2.0 نیز بتواند پیشرفت قابل ملاحظه‌ای از نظر طول عمر باتری داشته باشد. شاید در بهترین حالت اپل بتواند با اضافه کردن GPS به اپل‌واچ ۲ خود همان طول عمر باتری نسل اول را حفظ کند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29979 گروه خبری: اخبار داخلی سایت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/10/26 تعداد مشاهده: 2284
کلید واژه ها: ,
سافت گذر