کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9210 | مشاهده و دانلود: 740591349 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/03 | اعضاء: 316828 | نظرات: 37905
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت دامنه Surfacephone.com را ثبت کرد

پس از تصاحب نوکیا توسط مایکروسافت همواره شایعاتی در مورد تولید گوشی هوشمندی با عناون سرفیس فون مطرح می‌شد. این موضوع در ماه‌های اخیر بیش از پیش به گوش رسیده است؛ هرچند مایکروسافت تا امروز اظهار نظر صریحی در این خصوص ارائه نکرده است. حال ردموندی‌ها در حال ثبت دامنه‌های مرتبط با سرفیس فون هستند.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ در ماه‌های اخیر شایعات در خصوص احتمال عرضه‌ی گوشی‌هوشمند با عنوان سرفیس فون توسط مایکروسافت بسیار افزایش یافته است. ردموندی‌ها اظهار نظر روشنی در این باره نکرده‌اند؛ حال آنکه اخبار منتشر شده حکایت از این دارند که این کمپانی دامنه‌های مرتبط با سرفیس فون را به ثبت رسانده است. انتشار پستی در Reddit نشان از این دارد که مایکروسافت درصدد خرید دامنه‌های مرتبط با سرفیس فون بوده و این آدرس‌ها را نیز به سایت خود انتقال می‌دهد. البته نمی‌توان به قطع اعلام کرد که این موضوع نشان‌دهنده‌ی تولید سرفیس فون توسط مایکروسافت است؛ هرچند می‌توان این موضوع را به عنوان شاهدی برای شایعات اخیر مطرح شده در نظر گرفت.

علاوه بر دامنه‌های سرفیس فون، مایکروسافت دامنه‌های دیگری را نیز در رابطه با سرفیس تصاحب کرده که از جمله‌ی آن می‌توان به Surfacelaptop.com و Surfacecar.com اشاره کرد که ترافیک هر دو دامنه به وب‌سایت سرفیس انتقال داده می‌شود. با توجه به اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد ردموندی‌ها به سرفیس بوک راضی نبوده و درصدد گسترش محصولات خود هستند. همچنین باید دامنه‌ی مرتبط با خودرو نیز اشاره کرد.

در کنار گمانه زنی در خصوص محصولات احتمالی که تحت این برند‌ها تولید خواهند شد، باید به این موضوع اشاره کرد که مایکروسافت برند سرفیس را به عنوان یک نام سخت‌افزاری برای خود برگزیده است. پانوس پانای، مدیر بخش سرفیس در مایکروسافت، چندی پیش از سیاست در پیش گرفتن یک الگوی ثابت طراحی در تمام محصولات مایکروسافت سخن گفته بود. در صورتی که شایعات در مورد سرفیس فون به واقعیت تبدیل شوند، در این صورت شاهد معرفی این گوشی هوشمند در پایان سال جاری میلادی خواهیم بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30187 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/11/08 تعداد مشاهده: 3863
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر