کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316282 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرفیس فون احتمالا در آوریل 2017 معرفی خواهد شد

بنابر شایعات جدید مایکروسافت قصد تولید یک تلفن هوشمند متفاوت تحت برند Surface را دارد. بر طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده سرفیس فون احتمالا در ماه آوریل 2017 (اردیبهشت ۹۶) معرفی خواهد شد.

سرفیس فون احتمالا در آوریل 2017 معرفی خواهد شد


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛از آنجا که مایکروسافت تبلت‌های سرفیس را طراحی و تولید کرده، بسیاری بر این باورند که این کمپانی می‌تواند تلفن‌هوشمندی را نیز تحت همین برند تولید کند. اما حالا شایعاتی منتشر شده که امید را برای هواداران تلفن هوشمند سرفیس‌فون کم می‌کند چراکه این افراد احتمالا باید یک سال دیگر برای ملاقات گوشی یاد شده صبر کنند.

این خبر بر اساس گزارشی است که در وب سایت Windows Centeral منتشر شده است. وب سایت یاد شده اعتقاد دارد که تلفن هوشمند Surface Phone در ماه آوریل ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. البته گفته شده که می‌توان انتظار داشت این گوشی را زودتر از تاریخ اعلام شده نیز ببینیم. اما در حال حاضر و با توجه به اخبار و شایعات کنونی بهتر است چندان به معرفی زود هنگام این دستگاه امیدوار نباشیم.

یکی از دلایل اصلی این تاخیر را می‌توان تمرکز مایکروسافت به ارائه ویندوز ۱۰ رد استون ۲ (Redstone 2) دانست که یک بروزرسانی بزرگ برای پلتفرم ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود و انتظار داریم برای رایانه‌ها و موبایل‌هایی که از این سیستم‌عامل بهره می‌برند، ویژگی‌های جدیدی را به ارمغان بیاورد. بنابراین حدس می‌زنیم که اهالی ردموند می‌خواهند تلفن هوشمند سرفیس، دستگاهی باشد که ویژگی‌های نرم‌افزاری زیادی را در کنار قابلیت‌های سخت‌افزاری ارائه کند.

تا کنون بارها شنیده‌ایم که Surface Phone احتمالا از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۰ بهره خواهد برد، چراکه اسنپدراگون ۸۲۰ کنونی در بیشتر پرچمداران و محصولات رده بالای ۲۰۱۶ بکار گرفته شده و اینکه در سال ۲۰۱۷ از اسنپدراگون ۸۳۰ استفاده شود منطقی به نظر می‌رسد. در هر صورت ظاهرا فعلا نباید چشم انتظار ورود این محصول باشیم و باید منتظر بمانیم تا ببینیم در زمان عرضه این گوشی چه مشخصاتی خواهد داشت

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31646 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/02/08 تعداد مشاهده: 2325
کلید واژه ها: ,
سافت گذر