کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735681477 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316319 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اینستاگرام نمایش برخی صفحات را در ایران مسدود کرد

به نظر می‌رسد اینستاگرام به‌تازگی نمایش برخی صفحات را در ایران و احتمالاً برخی کشورهای دیگر مسدود کرده است. به این ترتیب با IP ایرانی قادر به یافتن و بازدید برخی صفحات این شبکه اجتماعی نخواهید بود.


instagram-restricting-countries

دسترسی به این صفحه به دلایل قانونی در کشور شما محدود شده است!

به گزارش سافت گذر به نقل ازفارنت؛ این پیامی است که ممکن است به تازگی با ورود به برخی صفحات اینستاگرام با آن مواجه شوید. به نظر می‌رسد اگر با آی‌پی ایران از برخی صفحات خاص مانند nbcolympics یا raisport دیدن کنید به‌جای نمایش تصاویر و ویدئوها با این پیام مواجه خواهید شد. گفتنی است برخی از این صفحات دیگر حتی در نتایج جستجوی اینستاگرام نیز برای برخی کاربران قابل مشاهده نیستند در صورتی‌که اگر از روش‌های مختلف تغییر آی‌پی استفاده کنید مشکلی برای پیدا کردن و بازدید از همین صفحات وجود نخواهد داشت.

instagram-restricting-by-ip-and-country

هنوز مشخص نیست این محدودیت به درخواست همین صفحات برای کاربران ایرانی ایجاد شده و یا تصمیم جدید اینستاگرام برای جلوگیری از کامنت‌های تخریبی، توهین‌ها و اصطلاحاً حملات کامنتی است. همچنین نمی‌دانیم که این محدودیت‌ها تنها برای کاربران ایرانی ایجاد شده و یا کاربران سایر کشورها نیز با محدودیت‌های مشابهی روبرو هستند اما حتماً می‌دانید که تاکنون بسیاری از ورزشکاران، هنرمندان، چهره‌های سیاسی و بسیاری افراد دیگر مورد چنین حملاتی از طرف کاربران ایرانی قرار گرفته‌اند. این حرکت زشت باعث شد تا بسیار از همین چهره‌ها به‌ناچار تمامی تصاویر و ویدئوهای خود را از اینستاگرام حذف کنند و هیچ بعید نیست که برخی از آن‌ها از اینستاگرام خواسته باشند تا برای این مشکل چاره‌ای بیندیشد.

instagram-restriction

در حال حاضر اگر از طریق مرورگر و نسخه تحت وب اینستاگرام به این صفحات وارد شوید با پیام خطای گفته شده مواجه شده و اگر قصد بازدید از طریق اپلیکیشن را داشته باشید صفحات بدون تصاویر نمایش داده شده و یا اصلاً قادر به یافتن آن‌ها نخواهید شد. یک‌بار دیگر تأکید می‌کنیم هنوز این محدودیت‌ها از طرف اینستاگرام تأیید نشده و مشخص نیست دقیقاً چه صفحاتی در ایران و یا سایر کشورها محدود شده‌اند و دلیل اصلی آن چه بوده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 33320 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: فارنت تاریخ خبر: 1395/05/26 تعداد مشاهده: 2221
سافت گذر