کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735450834 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/07 | اعضاء: 316282 | نظرات: 37883
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مقایسه پردازنده های ۱۰ نانومتری کوالکام، مدیاتک و هواوی

به زودی شاهد پردازنده‌هایی خواهیم بود که با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری تولید شده‌اند. در این مطلب به مقایسه پردازنده‌های ۱۰ نانومتری کمپانی‌های کوالکام، مدیاتک و هواوی می‌پردازیم.

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ سال آینده، سال پردازنده‌های ۱۰ نانومتری خواهد بود و شرکت‌های بزرگ تولیدکننده پردازنده نیز محصولات ۱۰ نانومتری خود را عرضه خواهند کرد. کوالکام، به‌تازگی اسنپدراگون ۸۳۵ را معرفی کرده است که توسط سامسونگ ساخته خواهد شد. مدیاتک، پردازنده‌ی ۱۰ هسته‌ای X-30 را رونمایی کرده است که توسط TSMC تولید می‌شود. در مورد هواوی نیز شایعاتی در مورد تولید پردازنده‌ی کرین ۹۷۰ منتشر شده است.

تعداد هسته‌ها

کوالکام در پردازنده‌ی جدید خود هم از معماری ۸ هسته‌ای ۴+۴ استفاده خواهد کرد؛ اما مدیاتک که پیش از این محصولاتی مانند X20 و X25 را با ۱۰ هسته تولید کرده است، تصمیم دارد X30 را نیز با همین معماری تولید کند. هلیو ایکس ۳۰ متشکل از ۴ هسته‌ی Cortex-A73 به‌علاوه‌ی ۴ هسته‌ی Cortex-A53 و ۲ هسته‌ی Cortex-A35 است. تاکنون در مورد پردازنده‌ی ۱۰ نانومتری هواوی خبری منتشر نشده است؛ اما پیش‌بینی می‌شود این پردازنده با معماری ۸ هسته‌ای؛ متشکل از ۴ هسته‌ی Cortex-A73 و ۴ هسته‌ی Cortex-A53 ساخته شود.

پردازنده 10 نانومتری

فرکانس پردازنده

اسنپدراگون ۸۳۵ حداکثر سرعت کلاک ۳.۰ گیگاهرتز خواهد داشت؛ البته از برخی سازندگان مانند شیائومی، درخواست می‌شود از حداکثر آن استفاده نکنند. مدیاتک در هنگام رونمایی هلیو ایکس ۳۰، عنوان کرد هسته‌های Cortex-A73 پردازنده‌ی جدیدش، می‌توانند تا سرعت ۲.۸ گیگاهرتز پردازش کنند. در مورد کرین ۹۷۰ شرکت هواوی  سرعت بین ۲.۸ تا ۳.۰ گیگاهرتز تخمین زده شده است.

شبکه‌های LTE

کوالکام قصد دارد در پردازنده‌ی جدید خود از ترکیب Cat. 13 و Cat. 16 برای ارتباطات 4G استفاده کند. از سوی دیگر، مدیاتک در هلیو ایکس ۳۰ از ترکیب Cat.10 و Cat.12 استفاده خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود هواوی در کرین ۹۷۰ از Cat.12 استفاده کند.

درمجموع به نظر می‌رسد اسنپدراگون ۸۳۵ نسبت به نسل قبلی خود، با افزایش ۲۷ درصدی بازده همراه باشد و هلیو ایکس ۳۰، افزایش حدود ۴۳ درصدی نسبت به نسل پیشین خود داشته باشد. در مورد پردازنده‌ی جدید هواوی نمی‌توان نظر قطعی داد؛ چرا که این شرکت هنوز کرین ۹۷۰ را رسما معرفی نکرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34652 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/08 تعداد مشاهده: 2297
سافت گذر