کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316131 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

پاندورا سرویس استریم موسیقی خود را معرفی کرد

پاندورا پس از تصاحب Rdio ورشکسته ، از سرویس استریم موسیقی خود با نام Pandora Premium به عنوان رقیبی برای اسپاتیفای رونمایی کرد.

پاندورا سرویس استریم موسیقی خود را معرفی کرد

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛فعالیت پاندورا برای توسعه‌ی یک سرویس استریم موسیقی، یک فعالیت پنهان و پیچیده از سوی این کمپانی نبود. پاندورا پس از آنکه Rdio ورشکسته را تصاحب کرد، درصدد عرضه‌ی رقیبی برای سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای بود. حال پاندورا سرویس استریم موسیقی خود را با نام Pandora Premium رونمایی کرده است. هرچند از نظر ظاهری این سرویس استریم موسیقی به Rdio شباهت دارد؛ اما پاندورا تجربه‌ی چندین ساله‌ی خود در زمینه‌ی شناخت از کاربران در گوش دادن به موسیقی را به کار گرفته است تا از این طریق بهترین پیشنهادهای ممکن را برای یافتن موسیقی دلخواه در اختیار کاربرانش قرار دهد.

تیم وسترگن، مدیرعامل پاندورا معتقد است این کمپانی اولین سرویس شخصی استریم موسیقی را راه‌اندازی کرده است. وی در اثبات ادعای خود شماری از ویژگی‌های پاندورا پریمیوم را در جریان برگزاری مراسم معرفی این محصول نشان داد.

رونمایی از پاندورا پریمیوم پس از ماه‌ها تلاش توسط این کمپانی به‌منظور انجام تغییرات در ساختار خود کمپانی و سرویس‌های ارائه‌شده، به بار نشسته است. برای مثال، پاندورا تغییراتی در سرویس پلاس ایجاد کرده است. این سرویس با پرداخت ۵ دلار به‌صورت ماهیانه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و با پرداخت آبونمان ماهیانه، کاربران دیگر شاهد پخش آگهی‌های تبلیغاتی نخواهند بود. همچنین شماری از ویژگی‌ها برای استفاده‌ی آفلاین نیز به این سرویس اضافه شده است.

پاندورا اطلاعاتی در خصوص اینکه پاندورا پریمیوم با چه قیمت و چه زمانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، ارائه نکرده است. انتظار می‌رود این سرویس در فصل اول ۲۰۱۷ برای عموم کاربران عرضه شود. همان‌طور که گفتیم؛ پاندورا به هزینه‌ی استفاده از این سرویس اشاره نکرده است. اغلب سرویس‌های استریم موسیقی با آبونمان ۹.۹۹ دلاری به کاربرانشان سرویس می‌دهند.

پاندوار پریمیوم را باید ترکیبی از طراحی و ظاهر کاربرپسند سرویس Rdio با تجربه‌ی عظیم پاندورا در زمینه‌ی ارائه‌ی سرویس موسیقی بدانیم. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ این کمپانی در آینده‌ی نزدیک جزئیات بیشتری از سرویس خود ارائه خواهد کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34792 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/19 تعداد مشاهده: 1950
اخبار مرتبط
سافت گذر