کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316156 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل و آزمایش چهار آیپد پرو جدید در کوپرتینو و سان فرانسیسکو

همانطور که می دانید اپل احتمالاً در آینده ای نزدیک از نسل جدید آیپدهای خود رونمایی کرد که تا به حال شایعات مختلف و برخاً ضد و نقیضی در مورد آنها شنیده شده است. اما امروز گزارشی توسط کمپانی بازاریابی موبایل Fiksu به انتشار رسیده که نشان می دهد تبلت های جدید در مراحل آخر آزمایشات و بررسی ها بوده و ممکن است به زودی معرفی شوند.


به گزارش سافت گذر و به نقل از دیجیاتو؛ طبق اطلاعاتی که Fiksu منتشر کرده، اپل در حال آزمایش چهار تبلت مبتنی بر iOS در نواحی اطراف کوپرتینو و سان فرانسیسکو است.

گفتنی است Fiksu دارای یک SDK گسترده و دارای قابلیت ردیاب است که توسط هزاران اپلیکیشن مورد استفاده قرار گرفته. از همین رو زمانی که اپل اقدام به نصب و آزمایش نرم افزارهای مختلف روی آیپدهای جدید می کند، کمپانی Fiksu از ویژگی مورد بحث بهره برده و توانسته متوجه برخی مشخصات آیپدها شود.

طبق آنچه که شرکت Fiksu اعلام کرده، چهار تبلت مورد اشاره با نام های «7,1»، «7,2»، «7,3» و « 7,4» توسعه یافته اند که مدل «7,1» با 17 بار بیشترین حضور را در داده های کمپانی مذکور از خود نشان داده و پس از آن مدل «7,2» با 11 بار، «7,4» با 10 بار و «7,3» با 5 بار قرار دارند. نکته قابل توجه دیگر این است که آیپدهای جدید در حال اجرای سیستم عامل های iOS 10.3 بتا و iOS 11 هستند.

ناگفته نماند که کمپانی مورد اشاره یک ماه پیش از رونمایی آیپد پرو نیز مدل های «6,3/6,4» و «6,7/6,8» را در حال تست اطراف کوپرتینو دیده بود.

بر اساس گفته های «مینگ-چی کو» تحلیلگر معتبر مؤسسه KGI Securities، اپل از سه آیپد پروی تازه رونمایی خواهد کرد که دو نسخه از آنها به عنوان آپدیتی برای نسل های حاضر آیپد پرو 9.7 و 12.3 اینچی عرضه می شوند و نسخه دیگر دارای صفحه نمایش 10.5 اینچی و حاشیه های نمایشگر کم است.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35947 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: دیجیاتو تاریخ خبر: 1395/12/24 تعداد مشاهده: 1549
سافت گذر