کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9153 | مشاهده و دانلود: 734244389 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/01 | اعضاء: 316163 | نظرات: 37881
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

امنیت اندروید سال ۲۰۱۶ افزایش یافت

در گزارشی که گوگل در مورد امنیت سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده است، به بهتر شدن وضعیت امنیت اندروید نسبت به سال‌های گذشته اشاره می‌شود.

امنیت اندروید سال ۲۰۱۶ افزایش یافت

گوگل به‌تازگی گزارش سالانه خود در مورد امنیت اندروید را منتشر کرده است. این گزارش مربوط به سال ۲۰۱۶ است و به این نکته اشاره دارد که وضعیت امنیت اندروید نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است. با این حال، گوگل قصد دارد در سال ۲۰۱۷ نرم‌افزارهای ناخواسته را پاک کند.

کمپانی گوگل اعلام کرده که در مجموع، آمار نصب برنامه‌های مضر از سال ۲۰۱۴ رو به کاهش است. در سال ۲۰۱۵ گوگل برنامه‌ای را توسعه داد که بروزرسانی‌های امنیتی به‌صورت ماهانه برای سیستم‌عامل‌های اندروید عرضه شوند. این برنامه در سال ۲۰۱۶ تمدید شد و بروزرسانی‌ها برای سیستم‌عامل اندروید ۴.۴.۴ به بالا عرضه شدند که معادل ۸۶ درصد از دستگاه‌های فعال مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید می‌شود.

با این حال، گوگل معتقد است که برنامه‌های ناخواسته خطر زیادی برای تلفن‌های هوشمند اندروید دارند ولی می‌خواهد با این برنامه‌ها در سال ۲۰۱۷ برخورد کند. گوگل در این مورد اعلام کرده است:

این موضوع یکی از دلایلی است که ما MUwS (برنامه‌های ناخواسته موبایل) را معرفی کردیم و تلاش می‌کنیم مقررات جدیدی برای MUwS در سال ۲۰۱۷ وضع کنیم.
MUwS را می‌توان از برنامه‌هایی خواند که اطلاعاتی در مورد برنامه‌های نصب‌شده، حساب‌های سوم شخص یا نام فایل‌های موجود در دستگاه را بدون آنکه کاربر متوجه شود، جمع‌آوری می‌کنند. گوگل می‌خواهد در سال ۲۰۱۷ تا حد ممکن این برنامه‌ها را محدود کند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36099 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/01/07 تعداد مشاهده: 1795
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر