کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316287 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

باز هم عدم نگهدارى از رمز مشکل آفرین شد!

رییس پلیس فتا استان خراسان رضوى در رابطه با گوشى‌هاى هوشمند و نصب اپلیكیشن‌هاى كاربردى بدون رعایت حریم خصوصى و آگاهى از امنیت آن، هشدار داد.    


پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ جواد جهانشیرى در تشریح این خبر گفت: به دنبال شكایت شهروندى مبنى بر كم شدن نامتعارف شارژ سیم كارت تلفن همراه وى، رسیدگى به موضوع در دستور كار كارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.
 
وی افزود: شاكى در اظهارات اولیه خود به كارشناسان گفت، حدود بیست روز قبل كه براى ایام نوروز تلفن خود را رقم قابل توجهى شارژ نموده بودم، ناگهان متوجه اتمام شارژ آن شدم و پس از آن نیز به محض اینكه سیم كارت خود را شارژ مى‌كنم بلافاصله بدون اینكه بنده به جایى تماس گرفته یا شارژ خود را استفاده نمایم،‌ اعتبارم تمام مى‌شود و از آنجایى كه شماره تلفنم بابت حرفه‌اى كه دنبال مى‌كنم در بین شهروندان شناخته شده است از تغییر آن نیز متضرر خواهم شد.
 
سرهنگ جهانشیرى ادامه داد: با توجه به اظهارات شاكى، كارشناسان پلیس فتا گوشى هوشمند شاكى و نرم افزارهاى درون آن را به دقت مورد بررسى قرار داده اما گوشى مذكور فاقد هرگونه برنامه جاسوس افزار یا هرگونه برنامه‌اى مبنى بر هك سیم كارت بود.
 
این مقام انتظامی افزود: با توجه به عدم وجود هرگونه برنامه جاسوس‌ افزار در گوشى شاكى، اپلیكیشن‌هاى كاربردى وى مجددا مورد بررسى قرار گرفت و با توجه به اینكه اپلیكیشن خرید شارژ روى گوشى هوشمند شاكى فعال بود مشخص شد در یكى از برنامه‌هاى كاربردى دانلود شده توسط شاكی، امنیت آن مورد توجه قرار نگرفته و در نگهدارى رمز عبور آن دقت لازم نشده و عامل سوءاستفاده از آن با به كارگیرى تكنیك‌هایى به این رمز پى برده و از آن سوء استفاده مى‌كند.
 
وى ‌ادامه داد: با توجه به سرنخ‌هاى به دست آمده توسط كارشناسان پلیس فتا، متهمى‌در این رابطه شناسایى و با هماهنگى قضایى دستگیر شد.
 
رییس پلیس فتا استان خراسان رضوى گفت: متهم 27 ساله پس از مشاهده ادله فنى به جرم خود اعتراف و اظهار داشت، "با سوءاستفاده از نا‌آگاهى برخى از كاربران و ارسال پیام‌هایى مبنى براینكه" شارژ رایگان 1000تومانى و بیشتر در ازاى ارسال كد **** "و با فریب كاربر از وى كد اطلاعات حسابش را دریافت و اقدام به سوءاستفاده از شارژ وى نمودم".
 
سرهنگ جهانشیرى تصریح كرد: با توجه به نحوه كلاهبردارى صورت گرفته احتمال وقوع تعداد بیشترى كلاهبردارى به روش موصوف توسط متهم متصور بوده كه به محض حصول نتیجه تعداد و میزان دقیق كلاهبردارى صورت گرفته اعلام خواهد شد، شایان ذكر است كه متهم جهت كسب تكلیف نهایى به دادسرا اعزام شد.
 
رییس پلیس فتا استان خراسان رضوى، پیشگیرى و حفظ امنیت را مقدم بر هرگونه دادرسى خواند و افزود: كاربران گوشى‌هاى تلفن همراه هوشمند در نظر داشته باشند؛ گوشى تلفن همراه هوشمند به دلیل دارا بودن سیستم عامل به نوعى رایانه جیبى بوده و قابلیت بالقوه اى براى تبدیل شدن به جاسوس افزار را دارد و همین قابلیت ابزارى در دست سوء‌استفاده گران فضاى سایبرى خواهد بود لذا كاربران محترم نسبت به امنیت این فضا و گوشى تلفن همراه خود دقت ویژه‌اى داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه فعال نمودن پین كد سیم كارت و استفاده از رمز عبور براى گوشى، مركب از حروف و شماره كه به سادگى قابل حدس زدن نباشد ضروری است به کاربران توصیه کرد: رمزهای عبور را به صورت دوره‌ای تغییر دهند و در اختیار هیچ فردی قرار ندهند. همچنین برای تبادلات مالی به هیچ عنوان از بستر اینترنت‌های عمومی و یا وای فای‌های رایگان استفاده نکنند.
 
سرهنگ جهانشیری دانلود از سایت‌هاى ناشناس را اشتباه خواند و افزود: استفاده از نرم افزارهاى امنیتی و آنتى ویروس‌ها به روز شده بر روی گوشى تلفن همراه ضروری است.
 
رییس پلیس فتا استان خراسان رضوى پیامک‌ها و تماس‌های وعده‌هاى شیرین برنده شدن و ارسال جایزه را کذب خواند و از شهروندان خواست به هیچ عنوان به این پیامک‌ها و تماس‌ها توجه‌ای نکنند و هیچگونه کدی را برای آنها ارسال نکنند.
 
شایان ذكر است پلیس فتا از كلیه كاربران مى‌خواهد درصورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانى www.cyberpolice.ir  بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت كرده و از آخرین رویدادها از جمله اخبار و حوادث سایبرى مطلع گردند.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36467 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: پلیس فتا تاریخ خبر: 1396/02/03 تعداد مشاهده: 1273
کلید واژه ها:
سافت گذر