کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9150 | مشاهده و دانلود: 734093481 | آخرین بروزرسانی: 1403/01/31 | اعضاء: 316144 | نظرات: 37879
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب علیه السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشخصات گوشی اچ تی سی یو 11 در بنچمارک انتوتو تأیید شد

مشخصات فنی گوشی‌ هوشمند اچ‌تی‌سی یو ۱۱ از جمله دوربین‌های این دستگاه، در بنچمارک انتوتو تأیید شد.

مشخصات گوشی اچ تی سی یو 11 در بنچمارک انتوتو تأیید شد

معرفی گوشی‌ هوشمند جدید اچ‌تی‌سی که از آن با نام‌ اچ‌تی‌سی یو ۱۱ یاد می‌‌شود، اتفاق چندان شگفت‌انگیزی به شمار نمی‌رود. در برخی از خبرها و شایعات از این محصول با نام‌های دیگری از جمله اچ‌تی‌سی اوشن یا اچ‌تی‌سی یو اوشن نیز یاد شده است. بیشتر مشخصات فنی گوشی‌ هوشمند مورد بحث فاش شده و تمرکز اصلی بر این است که اچ‌تی‌سی چگونه ویژگی‌های این محصول را معرفی خواهد کرد. البته هنوز برخی از ویژگی‌های این دستگاه مشخص نیست؛ اما اخیرا یکی از همین ویژگی‌های ناشناخته توسط بنچمارک انتوتو فاش شده است. در واقع انتوتو مشخصات مربوط به دوربین‌های اچ‌تی‌سی یو ۱۱ را منتشر کرده است.

گفته می‌شود ورودی HTC CBP در بنچمارک انتوتو، در حقیقت مربوط به گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ است. این دستگاه از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برد و مقدار رم آن ۴ گیگابایت است. حافظه‌ی داخلی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ معادل ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است و نمایشگر این محصول رزولوشن WQHD ارائه می‌دهد. البته ابعاد صفحه‌نمایش این گوشی هنوز مشخص نیست. همچنین با توجه به اطلاعاتی که تاکنون در مورد گوشی یادشده در دسترس قرار گرفته است، نمی‌توان وجود قابلیت‌هایی چون مقاومت در برابر آب یا لبه‌های حساس به فشار را در این دستگاه تأیید کرد.

htc u 11 antutu
با توجه به اطلاعات بنچمارک انتوتو، گوشی‌ هوشمند جدید اچ‌تی‌سی دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. البته این گوشی دوربین دوگانه ندارد و در واقع دوربین اصلی آن ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسلی است. با توجه به این موضوع می‌توان دوربین‌های این گوشی را شبیه به دوربین‌های گوشی اچ‌تی‌سی یو اولترا دانست.

باید اشاره کنیم که دوربین‌های گوشی اچ‌تی‌سی یو اولترا کیفیت بدی ندارند و در واقع دوربین‌های خوبی محسوب می‌شوند؛ اما نمی‌توان عملکرد آن‌ها را عالی دانست. در بازاری که گوشی‌های هوشمند دیگری از جمله ال‌جی جی ۶، هواوی پی ۱۰، آیفون ۷ پلاس و گلکسی اس ۸ همگی مجهز به دوربین‌هایی بسیار باکیفیت هستند، مسلما عملکرد دوربین گوشی اچ‌تی‌سی یو اولترا ضعیف‌تر به نظر می‌رسد. بدین ترتیب دوربین‌های گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو ۱۱ باید عملکرد بهتری ارائه کند و اچ‌تی‌سی نباید صرفا به بالا بردن عدد مگاپیکسل‌ اکتفا نکند.

اگرچه ممکن است گوشی‌ هوشمند اچ‌تی‌سی یو اولترا یک محصول زیبا و شاید قدرتمند محسوب شود؛ مسلما این گوشی نتوانست آن‌طور که باید، نظر کاربران و طرفداران اچ‌تی‌سی را به خود جلب کند. باید منتظر بمانیم تا ببینیم اچ‌تی‌سی چه برنامه‌ای برای گوشی هوشمند جدید خود دارد. درهرحال نباید این نکته را فراموش کنیم که  احتمالا معرفی گوشی اچ‌تی‌سی یو ۱۱ آخرین شانس کمپانی اچ‌تی‌سی برای ارائه‌ی یک محصول شایسته در سال جاری خواهد بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 36665 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/02/14 تعداد مشاهده: 2058
اخبار مرتبط
سافت گذر